Spring naar bijdragen

Maandag 20 november 2017

Antoinnette

Aanbevolen berichten

Zo, hier nog even een koffie maken en dan naar mn koor. Eindelijk weer eens. Dat voelt goed om weer dingen te kunnen oppakken. Morgen haakclubje en 's avonds de andere aa- groep. Fijn als dat weer kan. Ik hoop op weer zo'n droge dag met meer rust in mijn kop, zoals gisteren. Dat is ronduit prettig.

fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Net terug van de halfjaarlijkse controle bij de tandarts en de mondhygiëniste. Die laatste begon lekker te plukken en schrapen met van die
gouwe haakies, toen kwam halverwege de tandarts even een blik werpen.. "zie geen bijzonderheden".. en weg was ze weer. Toen de hygiëniste
weer verder plukken en schrapen.. 't Is nogal een gezellige kletstante. Dacht nog: 'je had beter kapster kunnen worden, dan kun je leuke
gesprekjes voeren. Nu kan ik alleen maar een beetje terug huhhuh-en, soms een korte volzin als ze even een ander haakje moest pakken..'
Maar aan de andere kant, als ze kapster was geworden was ik haar nooit tegengekomen.. ben al zo'n vijfentwintig jaar niet bij een kapper
geweest... :huh:. En nu laat ze me met haar 'talent om gezelligheid te creëren' zelfs dat rottige schoonbikken als bijna plezierig ervaren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...