Antoinnette Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goedemorgen, straks bloedprikken en daarna werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goedemorgen. Regen, regen, regen. Ik ga niet vaak naar de huisarts, maar als ik ga...... dan regent het! Afspraak vanochtend dus. Voor de hielspoor. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Heerlijk Hollands herst weertje... Drukke week, dus snel aan de slag. Fijne dag allen, Utreg weer gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Goemorgen allen. Nog geen dagpact? Nou dan hieronder alvast een begin ( onversierd, dat weer wel) 20 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 DAGPACT: Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goedemorgen allen. Koffie dus. Dat eerst. Brrrr.. koud!! Ademwolkjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goedemorgen frummers. Het regent .... Maar gelukkig hebben we hier allemaal een plekje waar we droog kunnen zitten... En een bakje We hebben mazzel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goedemorgen dit keer vanuit de dagbesteding. Weer idioot laat wakker vanmorgen. Yvonne ik ga de lampjes inderdaad doen zoals jij zei Dagpact: Herstel Harold Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Top Lars... En reken maar dat het mooi gaat worden, echt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Heb me verslapen, nu snel naar werk, fijne dag allemaal!. Laat het zonnetje in je hart schijnen nu de echte zich even niet laat zien! 20 november 2017 bewerkt door Bobje Spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goeiemorgen, vanaf een gruwelijk opgeruimde werkplek...zucht..dat is fijn (voor zolang het duurt) smart en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Dagpact: Herstel Harold Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik zie je voor me: een pakje kruidenthee op verder een heel leeg licht wit glanzend bureau kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Zo, hier nog even een koffie maken en dan naar mn koor. Eindelijk weer eens. Dat voelt goed om weer dingen te kunnen oppakken. Morgen haakclubje en 's avonds de andere aa- groep. Fijn als dat weer kan. Ik hoop op weer zo'n droge dag met meer rust in mijn kop, zoals gisteren. Dat is ronduit prettig. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goeie morgen iedereen, Het is hier nog echt donker. Heb me verslapen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dat het laatst gebeurd is. Verder de hele dag regen, maar eind januari hebben we al een uur langer licht. 2 min. per dag. Lekker vooruitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goedemorgen! DAGPACT: Herstel harold Lars Reacher Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Goedemorgen allemaal. Net terug van de halfjaarlijkse controle bij de tandarts en de mondhygiëniste. Die laatste begon lekker te plukken en schrapen met van die gouwe haakies, toen kwam halverwege de tandarts even een blik werpen.. "zie geen bijzonderheden".. en weg was ze weer. Toen de hygiëniste weer verder plukken en schrapen.. 't Is nogal een gezellige kletstante. Dacht nog: 'je had beter kapster kunnen worden, dan kun je leuke gesprekjes voeren. Nu kan ik alleen maar een beetje terug huhhuh-en, soms een korte volzin als ze even een ander haakje moest pakken..' Maar aan de andere kant, als ze kapster was geworden was ik haar nooit tegengekomen.. ben al zo'n vijfentwintig jaar niet bij een kapper geweest... . En nu laat ze me met haar 'talent om gezelligheid te creëren' zelfs dat rottige schoonbikken als bijna plezierig ervaren... Bobje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 DaGPacT Herstel harold Lars Reacher Pelle Kohtje Hier ga ik niks meer aan veranderen, Sheila. In één woord: PRACHTIG!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Maar waarom al die moeite als je jezelf er niet op zet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 3 uur geleden zei Sheila: In dit geval ben ik VÓÓR zinloos geweld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 2 minuten geleden zei Sheila: Omdat ik op het jaarpact sta. Ja, en?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Waarom ik in dit geval voor zinloos geweld ben?? Ik zou enorm verdrietig zijn als ik op een maandagochtend niet meer wakker zou worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Maar een jaar is toch opgebouwd uit dagen? En als je het dagpact niet van toepassing vindt, waarom dan al die moeite van het 'versieren'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 minuut geleden zei Sheila: Maandagmiddag is toch ook goed? Voor mij niet. Alleen als ik erg ziek ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Boos?? Ik vind het niet erg, ik vraag je alleen wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden