Spring naar bijdragen

Zaterdag, 18 november 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Heb gewandeld maar vind het maar koud. Vanmiddag gaan we hier het huis in sinterklaasstemming brengen. Ga maar eens mee helpen met vlaggetjes ophangen en er is een doos die je in elkaar kunt zetten als schoorsteen. Zal vanavond mijn schoen er eens onder zetten je weet maar nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemoregen deze zaterdag. 

Ene kleinkind al in bad gedaan, klein rondje op ginkelse hei gedaan, lange dut daar, en nu naar de andere twee kleinkinderen om op te passen. Mij hoor je niet klagen nu. 

God wat Is het koud!

Fijne dag allemaal. Hoi jowan. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die dagen kunnen heerlijk zijn hè. Ik was vandaag wel even de deur uit. Vanmorgen naar yoga geweest en vanmiddag een heel eind gewandeld. Tussen de buien door dus heerlijk. Dit is echt mijn seizoen. Vind het heerlijk buiten nu, mooie herfstkleuren en lekker uitwaaien. 

Hier net een stuiterbal geprobeerd naar bed te brengen maar of slapen lukt...voorlopig is ze nog veel te druk met hopen dat ze sinterklaas ziet als hij iets in de schoen komt doen. Ze is nog heilig overtuigd van zijn bestaan, had ik niet verwacht eigenlijk maar vind het wel heel aandoenlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier eerst een bekaf kleintje in slaap gezongen,  en daarna met de 9 jarige stuiterbal echt geschaakt. Echt geschaakt!

Ook die in bed nu, met een boekje nog even, maar wel in bed. Ik rommel er wat omheen met wat was- en strijkgoed. Vond ik zelf als kind altijd fijn, vonden mijn kinderen fijn, en doe ik nu weer met de kleinkinderen. 

Heerlijk. Heerlijk ook die stilte als alles echt vertrokken is. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier stond ze net weer boven aan trap. Ben zó benieuwd mama. Nog maar eens ingestopt met een extra knuffel en kus. Kan nooit lang meer duren. Vechten tegen de slaap maar winnen doet ze nooit. Die stilte is hier afwezig helaas (want Ajax). Straks gewoon lekker mijn bed in.

Wat een goed idee jopie. Ik denk dat ik ook maar eens een schaakspel op de kop ga tikken. Kan daar wel mee starten om haar dat te leren. Moet kunnen toch met 7 jaar? Weet ik eigenlijk niet. Weer eens wat anders dan ganzenborden:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei toine:

Goedemorgen jowan,

Ook hier, niet alles goed, maar ik kan er nuchter mee leven.

 

15 uur geleden zei rosa45:

Ben je nu weer voorgoed terug jowan? 

Ik was nooit voorgoed weg. Ik leef met een 12-stappenprogramma dag voor dag. Ik doe dus geen belofte voor de toekomst. Niet dat ik weg zal blijven niet dat ik nooit meer wegga...

 

15 uur geleden zei NickyLJ80:

Leuk dat je weer eens aan komt waaien jowan, alles goed?

Nee, niet alles goed, maar het meeste wel. En aan het overige wordt gewerkt!

 

15 uur geleden zei Lars:

Goedemorgen godsamme kanarierpiet ben net wakker

Dagpact:

jowan

Rosa

Lars

Zo'n gemengde kanariepietjes kleur heb ik anders nooit, Lars.

 

14 uur geleden zei fleurtje:

Tjeetje A3 en jowan..mijn geluk kan niet op :D

Ik proef een dubbele tong hier...

 

 

14 uur geleden zei Yvonne:

Inderdaad, ook jowan weer 'thuis'.. leuk. 

Nou, ff dan..

 

 

10 uur geleden zei Reacher:

@jowan wat zie je er mooi uit vandaag :) Als ik me goed herinner zou je nog wel af en toe inchecken maar minder aanwezig zijn op het forum. Fijn je dus even te zien.

Ik vermoed dat Lars me een beetje leuk vindt....

 

 

9 uur geleden zei jopie:

Fijne dag allemaal. Hoi jowan. 

Ha Jopie!

Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Het was weer een heerlijke nuchtere en sobere dag.
Dikke kans dat ik dat morgen wéér wil proberen.
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Francoise:

Trotse droge afmelding na een verjaardag.   "Niet roken niet drinken, je wordt wel saai zeg "Ik vond het best meevallen.

 Welterusten 

Die opmerkingen zul je nog wel vaker krijgen, is mijn ervaring.  ik  antwoord dan steevast dat ik ook vreselijk saai bén. Dan is het meteen over. ;)

Goeg gedaan Francoise, dat verdient een :rose::rose: en een :musicnote::musicnote::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei jopie:

Pfff ik vind 7 wel erg jong hoor...jij niet? Ik was hier al verbaasd over eeelijk gezegd....  Dammen dan niet beter (ja ook voor ons geen bal aan ik weet t haha)?

Ja inderdaad, stukken uitleggen kan wel maar echt schaķen is nog wel te vroeg las ik gisteren ook op internet. Dammen kan ze al wel, maar inderdaad...dat ben ik gauw zat haha. Zal in elk geval eens in de gaten houden bij de kringloop ofzo, of ik een mooi schaakspel kan vinden. Vannacht dacht ik ook ineens aan backgammon. Ook al járen niet gespeeld, vond ik als kind heel leuk. Ook maar eens naar gaan kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...