MarQ Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Mogguuhh..... was weer eens tijd een draadje te starten en had expres de wekker vroeg gezet (echt niet ) Dagpact : MarQ Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen Dagpact: MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Morgen @Suikertje hoe gaat het met de zieken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Mijn zoon blijft tot zondag in ieder geval in ziekenhuis. Met mijn vader gaat het redelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Vandaag weer psycholoog ga goed mijn grenzen aan geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 @Lars , succes , praten helpt echt en velen denken dat het onzin is maar dat is het niet en deze jongen kan het weten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Ik hoop op een goed gesprek Lars. Ik krijg om 9 uur mijn begeleidster op bezoek. Gezellig even koffie-leuten. Ze komt uit nachtdienst, dus ik zal niet teveel klagen haha, maar heb ook weinig te klagen, Het gaat nog altijd prima met me. Vandaag thuiswerken voor vluchtelingenwerk en ook papierwerk te doen voor clientenraad hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Fijn @Suikertje met mij gaat het ook best goed gelukkig. Zijn nog wel wat puntjes. Bij een tegenslag naar de drank willen grijpen. Niet kunnen accepteren dat dingen niet meer lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Ik merk het in je bijdragen hier dat het beter met je gaat. Kan me voorstellen dat het soms moeilijk is om dingen te accepteren. Gelukkig ben je daar in goede handen en denk ik ook wel op je plek. Goedemorgen Toine, werk ze weer vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen allemaal, Naar de bedrijfsarts straks. Ben benieuwd. Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen allen. Mijn ogen zijn nog niet wakker. Heb nog geen zin. Maar het moet toch weer gebeuren vandaag. Daar gaan we!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen Lika en NickyLJ en succes bij de bedrijfsarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Ik ga douchen en aan de dag beginnen. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen allemaal Heerlijk en rustig geslapen en mooi vroeg wakker. De eerste koffie zit er al in en ontbeten heb ik ook. Rondje lopen, zwemmen, middagdut en dan werken. Dat Is t plan. We zullen t zien. Een goede dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee, én cola uiteraard. Kom maar op met de dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 dagpact MarQ Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Hahaha.... goede morgen Kohtje... Als 'ze' nu nog niet wakker zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Nou, ikke nu wel! Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 (bewerkt) Goeie morgen kanjers. Vandaag weer lekker een hele dag weg. Fijne dag voor iedereen. 16 november 2017 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Nou, ik ben nog bezig met wakker worden... Vandaag niet veel op het programma. De pijnstiller begint nu net een beetje te werken.. . . . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2017 Rapport Share Geplaatst 16 november 2017 Sjongejongejonge wie schreeuwt hier zo???? Ah, t Is die draadnagel weer.... tsssss Man, koh, ik schrik me rot joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden