Lars Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen. Weekend weer voorbij. Vandaag naar dagbesteding vanmiddag ziekenhuis. Jopie sterkte vandaag Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen. Fijne dag Lars! Ik ga zo ook aan de slag. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Nieuwe baan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen Lars en Lika Lika, werk ze vandaag. Lars, hoop op goede berichten uit het ziekenhuis. Hier vroeg wakker omdat ik droomde over persoon waar ik liever niet over droom. Dus maar op gestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen @Suikertje. Dromen zijn naar. Ik slaap gelukkig een stuk beter. Heb je een drukke dag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Ja heb drukke dag vandaag. Ik heb vandaag bespreking met client die ik ga begeleiden op mijn werk, heb er zin in. Ik wil degene van het forum "bedanken"die het nodig vond om mijn ex te bellen over mij. Hier laat ik het verder bij over dit onderwerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Laatste begrijp ik niet eerste wel fijn dat je er zin in hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen allemaal, Hier ook weer een werkdag. Paar uurtjes maar gelukkig. Wens iedereen een fijne dag. Lars succes in het ziekenhuis en jopie veel sterkte bij de begrafenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen @NickyLJ80 een fijne werkdag voor jou. Ik ga aan de dag beginnen heb en fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen kat begint het al te leren. 7 uur is een mooie tijd. Suikertje dat meen je niet! Waarom zou iemand van hier je ex willen bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Klinkt goed SoWhat, 7 uur is inderdaad ern stuk schappelijker. Hier vanmorgen een valse kat blijkbaar. Vriend gaf het beest een aai over haar koppie en ze haalt me toch uit Ben ik niét blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Dat is vreemd Nicky en de kat heeft dat nog nooit eerder gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Nee niet zo erg. Meestal geeft ze wel iets van een waarschuwing vooraf of ze loopt weg als ze het zat is. Nu vanuit het niets een krabbel over de handpalm, tot bloedens toe. Tegen mij gedroeg ze zich normaal vanmorgen. Toch maar even wat beter opletten weer . Gek hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen, Erg koud buiten brrr. Snel aan het werk. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen frummers. Buiten is het droog, nog wel Binnen toch nog een lampje aan. Koffie en thee staan klaar. Suiker, wat een stappen maak jij de laatste tijd, heerlijk. Lars, succes vanmorgen, sterkte en succes vanmiddag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Dank je wel Yvonne, ik denk dat jij iets bijzonders voor mij in de koffie doet Het is hier al hele ochtend helder Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 (bewerkt) Goedemorgen allen. Ha mooi weer. Deze keer ben ik daar echt blij mee. Diep geslapen en dus weer gratis en oude krant-snuit. Of zou het eigenlijk gewoon zijn en dat ik nog in de ontkenningsfase zit.... Begrafenis, werken en vannacht door naar hilversum: morgen loopafspraak, daarna door naar t oosten: dagje klussen. En dat ís dan t voordeel van schrijven op dit forum voor mij: of het lekker loopt, vol Is, of té vol is is op papier op een rijtje tóch net iets duidelijker. Zoals zoveel dingen. @Suikertje: zenn!. Meer zeg ik niet. Dat gun ik ze niet. 13 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goede laatste morgen vanuit tenerife! Ik botste net op een kakkerlak smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Beetje pipi in de broek nu... Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Moet ik de boel natuurlijk wél neerzetten... Vandaag dus weer naar huis Fleur.... gaat snel he? En jaaaa, die beesten zitten daar ook... Joop sterkte straks. Zou mooi zijn als het weer zonnig blijft daar dan vandaag. Regen en wind maken zo'n gebeurtenis voor mijn gevoel altijd nóg triester, nóg troostelozer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensjes, Jooooooop heel veel sterkte meisie. Fleurie waarom heb je in je broek een pipi zitten? Bij mij zit er soms heel iets anders in. Vanochtend bij het opstaan dacht ik "snif snif, wat stinkt het hier. Gisteren ook al". Heeft m'n kater (en das een hele grote jongen) een ferme drol neer gelegd onder de tafel. Dus vannacht gaat ie d'r uit. Vieze stinkerd. Voor de rest gaat het hier een stukje beter. God zij dank. O ja en vanochtend gaan ze me leren om op m'n racemobiel te rijden. Man o man wat heb ik daar zin in. 13 november 2017 bewerkt door bolletje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Goedemorgen allemaal. Vandaag voor de 3258e keer mezelf beloven om vandaag niet te drinken. Bij elkaar opgeteld heeft me dat vandaag op de kop af 107 drankloze maanden opgeleverd.Simpel door gewoon elke dag even stil te staan bij het feit dat niet-drinken misschien vanzelfspreken lijkt te zijn geworden maar het niet is... * dagpact * Lars Francoise Kohtje kruidenthee67, Bobje en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Jopie, sterkte vandaag. Suikertje ook sterkte, zowel met je nieuwe uitdaging werk als met de 'achter de gordijntjes' acties... En verder iedereen die het kan gebruiken ook sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Heel fijne dag allemaal, voor zover mogelijk. Hier derde alcoholvrije dag, slecht geslapen en knetterende hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden