Antoinnette Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Och lieve Herstel, wat nare berichten. Ik wens je veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Wat Bor zegt Herstel: Pfff Wat ga je nu doen? Letterlijk, nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 14 minuten geleden zei Jannigje: Wat Bor zegt Herstel: Pfff Wat ga je nu doen? Letterlijk, nu? Nu effe hondje uitlaten, dan hypno afbellen, om 4 uur huisarts terugbellen ( ze overleggen. En na wandeltje ff plat. Ik ben kapot. En qua slokdarm weet ik teveel. Man overleed eraan. Ik heb voor de scopie ook een andere arts gevraagd. Veel te confronterend dezelfde weer te zien. Ik zit er knal doorheen. Kom straks nog ff ouweh##ren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Ja dat gevoel van... Kan er nog meer bij of... Houdt het ooit es op? Heb ik al heel lang. Sommige mensen geloofden me daarom niet en dat doet allemachtig zeer. Hoewel ik dat ook best snap hoor. Tis ook een soortmedisch centrum west met tig afleveringen. Zo heeft mn broer in het verpleeghuis van mn moeder gezegd dat ik alles gelogen heb ( ja je loopt voor de lol met een kale kop, borstamputatie en zo). Ik ga effe plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Sterkte Herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Ja, sterkte Herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Wonderpillen.. die schijnen te bestaan en te helpen. Voorwaarde is wel dat je een sprookjesleven hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Wat een tegenvaller Herstel, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Sterkte herstel. Geen leuke berichten maar misschien valt het nog mee. Nu niet meteen in zak en as gaan zitten denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 25 minuten geleden zei Lars: Sterkte herstel. Geen leuke berichten maar misschien valt het nog mee. Nu niet meteen in zak en as gaan zitten denk ik? Dank je wel allemaal. Ja lars, je hebt gelijk. En ik heb van een eigen aa groep en een andere ook steun. Waarschijnlijk binnenkort een sponsor. En dat is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Sterkte Herstel en Bolletje! Hier aan de lunch, mét melk. Hobbel 1 genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 In mijn bedje. Wat is dat toch heerlijk. Hier en nu. Sita2 en Suusje123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Sterkte herstel! Ik meld mij droog af. Was een moeilijk dagje vandaag. Voelde een enorm gemis naar de oude 'gezelligheid en reuring' in mn leven. Het grauwe weer buiten hielp niet meer en was somber en had dus trek. Ik hoop dat ik me de komende dagen weer een beetje kan herpakken qua stemming en instelling. Ik denk het wel. Maar vervelend om zo moe en somber te zijn. Slaap lekker allemaal, morgen weer een nieuwe dag! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 (bewerkt) Bekaf van alle emoties. Dank voor jullie lieve reacties. Morgen de bus in naar de huisarts. Pff. Klus op zich. Ik hoop effe te pitten. Sorry. Effe niet sociaal. Beetje melancholiek, beetje kweenie. Raar best wel. 8 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Dag voorbij. Koken, eten, en lekker naar bed. Morgen weer een dag. Deze Was ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Helaas geen tijd gehad om mij aan te melden voor het dagpact maar wel een droge afmelding! Morgen mijn 32e droge dag, klinkt zo fijn, het begint ergens op te lijken. Idioot eigenlijk, 31 dagen geleden in crisis toestand opgenomen, uitzichtloos, vernederend. Daar tijdens die detox van een week, zulke fijne mensen ontmoet die hetzelfde door gingen als ik. Zulke bijzondere liefdevolle mensen, van 18 tot 69 jaar, ieder met zijn/haar eigen karakter. 20 mensen een week lang op een kluitje, samen eten, slapen/niet slapen/midden in de nacht in de tuin met een paar omdat het slapen niet ging huilen, sporten, lachen/gegierd van het lachen. Uiterst waardevolle mensen, zeer sociaal/slim/creatief eigenlijk heel normaal, heel bijzonder. We hebben elkaar er door heen gesleept toen. Dat ervaar ik hier ook zo. 32 dagen geleden leefde ik in een hel en nu voelt het als de hemel aan. Eng en raar dat het zo dicht bij elkaar kan liggen. Dat blijf ik beangstigend vinden maar dat heb ik zelf in de hand ook natuurlijk! Die eerste kan/mag ik niet meer nemen. Dag voor dag. Herstel wat een schrik en narigheid, heel veel sterkte! Bol hoop dat het snel wat lichter voor jou mag worden, sterkte! Slaap lekker lady jane, Sita2 en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Hier beetje hanewaken, piekeren niet eens, wel gedachten niet stop kunnen zetten. Er komt veel op me af wat ik stiekem al wist. Raar, gedachten, gebeden, ach al zo lang . En drank? Nee zonde om dat nu nog te doen. Dankbaar met lieve reacties. Volgende week mag ik na de dagopname nog een nachtje bij de vrienden pitten. Een aa man van andere groep zoekt een sponsor voor mij ( ik zorg voor een vriendinnetje, zei die zo lief). Ik heb angst voor wat komt, maar ben ook dankbaar. Voor hiero ook,.en nu nog maar es kijken of pitten lukt. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Heb je je zoon nog gesproken herstel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Droog! Sowhat en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 (bewerkt) Nee nog niet, misschien na de dagopname. Straks vragen aan h a. Zooo moe. 9 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Djw Francoise! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden