Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Ha @spirit, nee in het origineel loopt de grootte van de letters op en daarna weer terug, maar is verder niet belangrijk. Ik wilde het kunstwerk eren. Wat goed dat je het vandaag naar je zin hebt en niet met je pijnlijke mond anderen gaat zitten vermaken ten kosten van jezelf! Goedenmiddag @kruidenthee67. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 2 uur geleden zei Smaragd: Zo dus.. DAGPACT Lars Kohtje Herstel Francoise Smaragd Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Ha onoverwinnelijke Galliër! Dank je wel! Als je op een iPad kopieert krijg je gewoon weer kleine lettertjes. Maar nu is hij weer knap. ik las dat het nog steeds slecht gaat met je vrouw, hebben jullie verder nog hulp of is het jij, jezelf en jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Asterix: DAGPACT Lars Kohtje Herstel Francoise Smaragd Reacher Spirit Asterix Zo dus toch? je vergat er een paar Asterix... 5 november 2017 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Jopie fijn dat het lopen goed ging en begrenst bleef! Heel vertederend ook hoe je spaart en voorpret hebt Fleurtje heb je al woordjes geleerd voor Tenerife? wat dacht je van 'Paprika' 'tevree' en 'trappenhuis' Ik zie al die verbijsterde Tenerifianen al voor me @Larsmannetje: wij vermaken ons wel hier in Holland hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Ik ga even tegen mijn vriendje aankletsen. Die ziet er wat verwaarloost uit (zit tevreden bij zijn leeslichtje in zijn makkelijke stoel te lezen). Daar ga ik wat aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 We waren net met de hondjes naar Beek Montferland om daar met een groep mensen met hetzelfde soort hond te gaan lopen. Ik dacht nog: "hé, Montferland, daar heeft jopie gisteren gelopen en vandaag gaat ze met haar kleindochter het bos in... misschien zie ik een bus staan met een oma met kleinkind.." Maar de bossen van Montferland zijn groot en jopie, denk ik, maar klein... niet gezien dus. Had me leuk geleken om op de (schuif)deur te kloppen en m'n kop om het hoekie steken en vragen: "gaan jullie kijkdozen maken?" HUHH??.. Maar we hebben lekker gelopen, tot aan m'n bovenbenen onder de modderige hondenpootjes en een beetje moe. Maar voldaan, ondanks geen jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 "Ik wilde het kunstwerk eren. " Reacher: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Verveel me.. Wachten tot 17.45, dan mag ik weer werken Ga maar lopen, scheelt weer 10 minuten verveling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 luie dag achter de rug met ook nog slecht resultaat 020, gefeliciteerd Toine. Ik zit nu te staren naar de halve pizza die ik nog voor me heb staan. Ik zit vol, Die bezorgpizzas zijn veel te groot voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 15 minuten geleden zei Sheila: Dan hoop ik dat je beter weer hebt dan hier.... het stort hier. Oh, niet eens aan gedacht Heb de gordijnen al dicht, dus zie niet wat voor weer het is Pluutje maar mee dan Thanks Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Ja, maar vroeger kon ik het met gemak op, maar sinds ik 30 kilo kwijt ben kan ik het niet meer. Wil ook nooit teveel eten, doodsbenauwd dat ik weer teveel aan kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Nog 1 minuut rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Heyy! Ik sluit ook even aan vandaag. Sinds een week of twee weer thuis nu (en +- half jaar clean), en gisteren mijn eerste alchoholvrije feest gehad. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Vooral als er ook nog wat jongere mensen (twintigers) tussen zitten? Ik werd een beetje verdrietig van het feestje. Mensen aan het blowen, één iemand aan een soort nieuwe drugs, en de rest een beetje dom aan het ouwehoeren en drinken. Ik vond het heel erg moeilijk om daar mijn draai tussen te vinden, en vond het ook nogal saai! Misschien ook omdat ik veel mensen niet echt goed kende (maar twee). Ben hem vroeg afgetaaid. Merk dat ik veel op zoek ben naar nieuwe sociale activiteiten waarbij drank gewoon minder of niet aanwezig is. In elk geval weer een ervaring rijker, de uitdaging / situatie aangegaan en ondervonden, en de conclusie kunnen trekken dat dit type feestje niet echt mijn ding meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Denk dat het ook even wennen is Suusje. En inderdaad op zoek naar andere activiteiten. Hier vanmiddag een wandeling gemaakt met een aantal van de groep. Thuis chocolademelk en warm appelgebak. Soms is het leven zo eenvoudig om een tevreden gevoel te krijgen. Knoop voor mezelf door gehakt na praten met begeleider. Dus ben best tevreden huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Hey Lars, Inderdaad. Fijn dat je zo een mooie middag hebt gehad. Het is inderdaad weer wennen en op zoek naar een andere inrichting van m'n leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 1 uur geleden zei Suikertje: Ik zit nu te staren naar de halve pizza die ik nog voor me heb staan. Ik zit vol, Die bezorgpizzas zijn veel te groot voor me. Kun je morgen koud toch nog prima soldaat maken, Suikertje? Ook ik kon 'vroeger' die enorme wagenwielen met gemak op en dan at ik er ook met smaak nog de randjes en halve pizza bij op die mijn vrouw altijd liet staan.. Zwaar ben ik sinds mijn 17e nooit geweest, eerder te licht. Eten kon ik echter als de beste... maar sinds een jaar of twee is de rek er een beetje uit en heb ik aan 'normale' porties vaak al een hele kluif. Zal de leeftijd wel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Net alleen de randjes overgelaten van mijn Vapiano-wagenwiel. Zoon at zijne helemaal op en nog een toetje erna ook. En intussen een gesprek over de sportschool calorieen verbranden, vetpercentage enz enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Om verwarring te voorkomen: ik ben en/of was niet de man of zoon van lady jane. Sowhat en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Hondekind en ik gaan nu al naar ons mandje. Ik dacht al best op mn pootjes te staan. Mwah... Dus hond en ik groeten u allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Slaap lekker Herstel. Ik ga slapen. Vanaf morgen weer volop aan de bak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 3 uur geleden zei Suusje123: Heyy! Ik sluit ook even aan vandaag. Sinds een week of twee weer thuis nu (en +- half jaar clean), en gisteren mijn eerste alchoholvrije feest gehad. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Vooral als er ook nog wat jongere mensen (twintigers) tussen zitten? Ik werd een beetje verdrietig van het feestje. Mensen aan het blowen, één iemand aan een soort nieuwe drugs, en de rest een beetje dom aan het ouwehoeren en drinken. Ik vond het heel erg moeilijk om daar mijn draai tussen te vinden, en vond het ook nogal saai! Misschien ook omdat ik veel mensen niet echt goed kende (maar twee). Ben hem vroeg afgetaaid. Merk dat ik veel op zoek ben naar nieuwe sociale activiteiten waarbij drank gewoon minder of niet aanwezig is. In elk geval weer een ervaring rijker, de uitdaging / situatie aangegaan en ondervonden, en de conclusie kunnen trekken dat dit type feestje niet echt mijn ding meer is. Met alle respect, maar wat doe je in vredesnaam 2 weken na een lange opname op een feestje waar dit gebeurt én je nauwelijks iemand kent? Onbegrijpelijk voor mij en voor mij zou dit een teken zijn dat ik nog steeds niet weet wat ik wel en niet wil en kan in mijn leven. Onbegrijpelijk ook dat je je dáár heel doorheen geslagen hebt (voor de duidelijkheid: dát Is een compliment) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 En welterusten allen. Een fijne rustige dag hier met beetje bos, wat adhoc-gedoe en veel terugtrekken in mijn bus. Dat kan. En dat ís fijn. Jammer dat ik kohtje niet zag. Maar......als t moet wezen gebeurt t wel. Thee. En bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden