Antoinnette Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Goedemorgen, te vroeg wakker geworden. Droomde dat ik 3 ton had gewonnen in spelshow op tv, niet dus
Lars Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Ik ga volgende week een kijkje nemen op de kringloopwinkel. Dat is van de instantie waa ik ook woon en de dagbesteding ook van is. Misschien ga ik daar een paar dagdelen heen.
Lars Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Ja lijkt me ook wel wat. Jij nog 1 dagje @Sheila en dan bijkomen
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Goedemorgen Kids zijn hier net de deur uit hoor ik. Kan ik in alle rust naar beneden tenen. T is hier goed aan t regenen. Gedaan met t
Lisette Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Hmmm ik moet de hele dag stilzitten op mijn werk. Ik ken niemand die zoveel kan wiebelen en rek en strek oefeningen kan doen op een bureaustoel als ik haha, heeft ook zn nadelen. Dagpact: lars jowan Lisette
toine Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Goedemorgen, wat een ander weer zeg brrr.....
Kohtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact: lars jowan Lisette Kohtje
Kohtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 35 minuten geleden zei jopie: @Lisette wel eens een buschauffeur zien bewegen achter t stuur? Geen gezicht maar ze zijn er.....Erg hè, dat stilzitten ... 't Wordt griezelig als de buschauffeur niet meer beweegt achter het stuur..
Kohtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Hier nog steeds hetzelfde weer maar nu met grijze lucht en lichte regen. Onze 'herfstvakantie' is niet doorgegaan door de polsbreuk van m'n vrouw. Toch wel jammer, het was prachtig herfstkleurig de afgelopen week. We hopen nu op een witte kerst. Én op dat we niks breken voor die tijd..
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Heb het gras al gemaaid, moest echt nog een keer en de hond uitgelaten. Gelukkig net op tijd allemaal want een minuut geleden hebben ze boven het licht uitgedaan en de sluizen opgengezet.... wat een regen.... En nu eerst een bakje.
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Oh boy... de kerst... ik moet er nog even niet aan denken Koh. En al helemaal niet aan dat 'witte'.... En dát doet me denken aan Witte die een dikke zes jaar geleden stopte met roken en dát doet me dan weer denken aan Fleurtje die vandaag exact zes jaar geleden ook stopte met roken... Beiden werden mijn lichtend voorbeeld in dezen..... Dusssss , ik weet dat je tussendoor effe van het padje bent gegaan Fleur, maar toch een blommetje en een dikke knuf van mij voor jou.
Kohtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Och nee, Yvonne, ik wil eigenlijk ook helemaal geen witte kerst. Hoop eigenlijk meer op een beetje droge kerst. We zijn van plan met het campertje richting Normandië en Bretagne te rijden en daar die week door te brengen. Sneeuw hoeft van mij ook niet zo, al die glibber. De kans daarop is klein waar wij heen willen, maar een beetje weinig regen zou fijn zijn... En fijn te zien dat jouw hersens ook de meest onvoorspelbare hak-op-tak wegen volgen.. van kerst naar knuf voor Fleur. Yvonne reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 3 uur geleden zei Suikertje: Goedemorgen, te vroeg wakker geworden. Droomde dat ik 3 ton had gewonnen in spelshow op tv, niet dus Das beroerd wakker worden Sugartje. Maar je hebt Odie nog. Die is meer waard. Ja Von. Die Fleurie doet hier stiekem erg veel. Goeie morgen mensen.
lady jane Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 goeie (zonnige nog hier) morgen frummers. Von ik heb je vorige bos aan mijn maatje Witte doorgestuurd hoor en ze was er erg blij mee, Ging met vriendinnen uit eten om het te vieren ook, dus rookt nog steeds niet. Enne, lees net dat hier een bockbierwandeling mogelijk is, voor €15,= een stempelkaart kopen en dan in 6 verschillende gelegenheden zo'n fles achterover kiepen, het moet niet gekker worden Yvonne reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Leuk Jane dat zo te lezen over Witte... En ik moest ook wel een beetje grinniken over die bierwandeling... Overdag drinken... pffff, ik heb ooit eens tijdens een fietsvakantie 45 jaar geleden stoer tijdens een stop een biertje mee gedronken... goeie genade, alsof er opeens lood in mijn armen en benen zat en we moesten nog zoooo ver. Nee, overdag nooit meer de neiging gehad iets te nuttigen in die richting... Dat moet inderdaad een heel rare ervaring zijn Joop... Gelukkig bleek het bij tweede blik er op toch een rol koekjes te zijn... beter! Werken in een kringloopwinkel... leuk, lijkt me echt leuk!
Smaragd Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Goedemorgen, ik doe vandaag ook weer aan het dagpact mee. Groot voordeel aan het niet drinken voor mij is dat ik weer goed slaap, gewoon 7 uur achter elkaar, aan een stuk door. Echte slaap. Toen ik dronk na 2 uur klaar wakker, onrustig woelen/malen om vervolgens na een paar uur weer in slaap te vallen en dan met zeer veel moeite te kunnen opstaan, hoofdpijn, dodelijk vermoeid en een pols van 120. Kijk dat wil ik dus niet meer en is een groot voordeel van het niet meer drinken voor mij. Fijne dag allemaal. Dagpact: lars jowan Lisette Kohtje Francoise Smaragd
Smaragd Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Lars wat leuk! Ga zelf graag naar kringloop winkels, kan er uren struinen. Lijkt mij super leuk om in zo een winkel te werken, die sfeer, heerlijk!
Antoinnette Geplaatst 20 oktober 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Ipv de drie ton die ik vannacht won tijdens mijn droom is nu mijn tv denk ik stuk. Krijg alleen een heel groen scherm. Alles gereset maar helpt niet. Heb nog wel andere oude tv, maar die kan ik niet hier op zijn plaats kijken, want is mij veel te zwaar. Maar wachten tot vanavond als er mensen terug zijn van werk. Gelukkig doet mijn computer het nog wel.
Antoinnette Geplaatst 20 oktober 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Misschien wel Herstel, maar ik ben alleen en dan zet je dat ding toch sneller aan. Vanavond een sjoelavond, lekker ouderwets
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst 20 oktober 2017 Aaah Vonneke . Je bent een schatje!! Hoe je het nog weet . Dat wil zeggen dat jij niet ver van de zes jaar zit! Doemme wist ik nu maar wat jouw stopdatum weer was . Witte!!! Van harte, jij lekker wit wollig nat sneeuwvlokje .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden