Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 oktober 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Leuk Jane dat zo te lezen over Witte... 
En ik moest ook wel een beetje grinniken over die bierwandeling... 
Overdag drinken... pffff, ik heb ooit eens tijdens een fietsvakantie 45 jaar geleden stoer tijdens een stop een biertje mee gedronken... 
goeie genade, alsof er opeens lood in mijn armen en benen zat en we moesten nog zoooo ver. 
Nee, overdag nooit meer de neiging gehad iets te nuttigen in die richting... 

Dat moet inderdaad een heel rare ervaring zijn Joop... 
Gelukkig bleek het bij tweede blik er op toch een rol koekjes te zijn... beter! 

Werken in een kringloopwinkel... leuk, lijkt me echt leuk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik doe vandaag ook weer aan het dagpact mee.

Groot voordeel aan het niet drinken voor mij is dat ik weer goed slaap, gewoon 7 uur achter elkaar, aan een stuk door. Echte slaap. Toen ik dronk na 2 uur klaar wakker, onrustig woelen/malen om vervolgens na een paar uur weer in slaap te vallen en dan met zeer veel moeite te kunnen opstaan, hoofdpijn, dodelijk vermoeid en een pols van 120. Kijk dat wil ik dus niet meer en is een groot voordeel van het niet meer drinken voor mij. Fijne dag allemaal.

Dagpact:

lars

jowan

Lisette

Kohtje

Francoise

Smaragd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ipv de drie ton die ik vannacht won tijdens mijn droom is nu mijn tv denk ik stuk. Krijg alleen een heel groen scherm. Alles gereset maar helpt niet. Heb nog wel andere oude tv, maar die kan ik niet hier op zijn plaats kijken, want is mij veel te zwaar. Maar wachten tot vanavond als er mensen terug zijn van werk. Gelukkig doet mijn computer het nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week woensdag heb ik weer een sessie ( de tweede) bij d hypnotherapeute. Net even met haar overlegd. Ze belt me maandag terug. Kunnen we bespreken wat er gebeurd is en mijn niet goed voelen enzo. Het is fijn dat ze die tijd extra neemt voorafgaand aan woensdag. Vandaag ook maar weer  over me heen laten komen. Feiten accepteren en niet tegen verzetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had zo een vriendin die echt aardig wat op had tijdens een avondje uit. Ze had geen alcoholprobleem btw.
Ze leerde daar een kerel aan de bar kennen en na wat geflirt, kussen ze elkaar passioneel.
Ze gaat even plassen en keert terug naar de bar, bij haar verovering.
Ze wil hem opnieuw kussen maar hij blokt haar af en zegt haar weg te gaan. Waarop zij boos wordt en zegt dat ze tien minuten geleden nog wel goed genoeg was voor hem etc. Heel gedoe...
Bleek dat ze tegen de verkeerde kerel bezig was :D :D
Ik heb er toch ne keer goed mee gelachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...