Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 (bewerkt) Goedemorgen goed oppassen vandaag. Dagpact: Lars 13 oktober 2017 bewerkt door Lars lady jane en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goedemorgen, Nog erg donker buiten. Gaat een mooi weekend worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Wordt t warm toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ik was vroeg wakker. Pijn in de rug. Ik ga nog es een beetje proberen liggen in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Nog een kleine 3 weken en dan komt mijn jongste dochter weer terug uit de rimboe. Natuurlijk heb je contact voornamelijk via skype maar wat zal ik blij zijn om haar weer in het echt te zien lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Wat fijn Lars. Goedemorgen allen. Paar avonden te laat gaan slapen. Dat voel ik. Moe. Maar ga nu todh aan de slag. Hoppa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goedemorgen Lika in weekend dan maar uit slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Fleur, wordt veel zon verwacht met temperaturen tot 22 graden, dus heerlijk weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goeiemorgen De komende week ben ik er niet. Vakantie. Wens jullie alvast allemaal een goeie week. lady jane en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Veel plezier @kruidenthee67 als je in nederland blijft heb je in ieder geval de eerste dagen mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 lekker even helemaal met jezelf bezig zijn Kruidje, klein onderhoud heet dat geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ja, zoiets...ik zie er altijd wel tegenop...'denk' dat ik het te druk heb om te gaan, uit de comfortzone etc...maar ik weet ook dat het fijn is samen met het gezin op stap. Genieten van cultuur, zon, lekker eten...en vooral elkaar. Dank jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goedemorgen. hier goed geslapen. Ik stuiter een beetje. Maar op een fijne manier. Fijne vakantie, kruidenthee. fijn Lars dat je jongste dochter weer gauw ziet. Ik lig nog een beetje na te soezen en wat te mijmeren. Vanochtend rustig aan, vanmiddag hulp hier. En komende 24 uur houd ik maar weer es droog. Zijn er al een hoop van om zelfs fijne dag ieder. En sterkte voor ieder die dat nu hard nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Zojuist zei Sheila: Fijn dat je zo positief bent Herstel, heerlijk van genieten! Doe ik zeker. En ook vandaag vooral mijn rust houden, waar het kan en actief waar het kan. Balans noemen ze dat geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goedemorgen allen. Dagpact: Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Vrijdag de dertiende Buiten is het windstil en het zonnetje doet verwoede pogingen er door te komen. De vogels lijken nog wat na te dutten.... Binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Fijne vakantie Kruidje, lekker genieten hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goeie morgen mensen, Allereerst, Mai ik denk aan je. Eenzaamheid maakt erg ziek lieverd. Probeer de moed, en das nu echt niet makkelijk, niet op te geven. Aan alles komt een einde blijf vertrouwen houden. Is er niet iets van vrijwilligerswerk zodat je niet zo veel alleen thuis zit. Zijn er geen hulpinstanties die jou kunnen helpen? Gesprekken met een psych. of zo. Maar dat er nu iets moet gebeuren is duidelijk. Kan je het niet aan Tactus vragen of zo? Voor mijzelf is het altijd heel belangrijk dat ik actief blijf werken aan mijn probleem zodat ik niet het gevoel van machteloosheid krijg. Dat is heel slecht voor me en zak ik echt weg in een dip. Sterkte lieverd. We van je. Kruidje een hele fijne vakantie. En netjes blijven hé? Lika in het weekend uitslapen hé? Toine hoe is het met de steken in je hoofd? Is dat minder? Herstel je berichtje leest fijn. Lars spannend om de verhalen te horen van je dochter. Shei en Jane, tja wat moet ik aan jullie schrijven? Dat jullie supertjes zijn weten jullie. Heb ik nou iedereen gehad? Hier weer drie dagen thuis voor ik weer naar de dagbest. kan. Eergisteren twee mensen op bezoek gehad van de M.B.O. Heb de schootmobiel nog maar even niet besteld. Vind dat ik zelf nog wel zonder dat ding kan. Voor de rest, uitbreiding dagbesteding, daar heb ik niet zo'n goed gevoel over, omdat ik zelf nog veel kan. En dat heb ik met mijn stomme kop, heel duidelijk laten merken @##$% Ik had me veel afhankelijker en hulpeloos op moeten stellen maar wil ook niet oneerlijk zijn en toneel spelen. Nou ja we kijken wel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goedemorgen, vanmiddag druk voor me, vanmorgen rustig aan dus eerst maar bakje koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Graag gedaan Sheila, gelukkig blijven er ook nog genoeg over om te kwetteren en lawaai te maken Jij ook een goedemorgen Bol. Zou wat vrijwilligerswerk op de ambulance terug niet wat zijn voor je? Dat heb je zo lang met zo veel plezier gedaan?? Of bij het asiel zelf... Of anders vrijwilligerswerk in een vergelijkbaar iets als de dagbesteding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Slurp slurp ff wachten Von. zit ff te genieten........................... Ja daar moet ik achteraan. Heb dat ook voorgesteld maar iedere dag daar werken op de dierenamb. lukt niet meer maar b.v. Zaterdags of Zondags misschien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Wát een heerlijk weer en wat een heerlijk ontwaken. Brinta met havermout en..... koffie. Laatste werkdag. Dan 5 dagen vrij oa ivm operatie schoonzoon. Voornamelijk chauffeur en backup dus ....vrij. In het állerergste geval zit ik met een klein kroeskopje opgescheept. Dát zou erg zijn...... @bolletje scootmobiel kan na nieuwe regeerakkoord goed uit t wmo pakket gaan. Hou dat ff in je achterhoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Oké Joop dank je wel. O ja en volgens mij zou er een keer ook een kroeskopje hier aan komen waaien en vervolgens wordt ze vergeten mee te nemen. Das pas erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Nog even ik moet ook even wachten want als ik niet meer naar de dagbest. kan wil ik toch een autootje kopen om er als vrijwilligster te kunnen werken, als dat kan. Dan heb ik niets aan een schootmobiel, zeker in de winter. Daarvoor is het net te lang rijden. Met een auto is het zo'n 7 km. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Een watte Shei??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden