Spring naar bijdragen

Vrijdag de 13e oktober 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

hier goed geslapen. Ik stuiter een beetje. Maar op een fijne manier. 

Fijne vakantie, kruidenthee.

fijn Lars dat je jongste dochter weer gauw ziet. 

Ik lig nog een beetje na te soezen en wat te mijmeren. Vanochtend rustig aan, vanmiddag hulp hier. 

En komende 24 uur houd ik maar weer es droog. Zijn er al een hoop van om zelfs:D

fijne dag ieder. En sterkte voor ieder die dat nu hard nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sheila:

Fijn dat je zo positief bent Herstel, heerlijk van genieten!

Doe ik zeker. En ook vandaag vooral mijn rust houden, waar het kan en actief waar het kan. Balans noemen ze dat geloof ik.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Allereerst, Mai ik denk aan je. Eenzaamheid maakt erg ziek lieverd. Probeer de moed, en das nu echt niet makkelijk, niet op te geven. Aan alles komt een einde blijf vertrouwen houden. Is er niet iets van vrijwilligerswerk zodat je niet zo veel alleen thuis zit. Zijn er geen hulpinstanties die jou kunnen helpen? Gesprekken met een psych. of zo. Maar dat er nu iets moet gebeuren is duidelijk. Kan je het niet aan Tactus vragen of zo? Voor mijzelf is het altijd heel belangrijk dat ik actief blijf werken aan mijn probleem zodat ik niet het gevoel van machteloosheid krijg. Dat is heel slecht voor me en zak ik echt weg in  een dip.

Sterkte lieverd. We :heart: van je.

 

Kruidje een hele fijne vakantie. En netjes blijven hé?;)

Lika in het weekend uitslapen hé?

Toine hoe is het met de steken in je hoofd? Is dat minder?

Herstel je berichtje leest fijn.:rose:

Lars spannend om de verhalen te horen van je dochter.

Shei en Jane, tja wat moet ik aan jullie schrijven? Dat jullie supertjes zijn weten jullie:D:rose:.

Heb ik nou iedereen gehad?

Hier weer drie dagen thuis voor ik weer naar de dagbest. kan. Eergisteren twee mensen op bezoek gehad van de M.B.O. Heb de schootmobiel nog maar even niet besteld. Vind dat ik zelf nog wel zonder dat ding kan. Voor de rest, uitbreiding dagbesteding, daar heb ik niet zo'n goed gevoel over, omdat ik zelf nog veel kan. En dat heb ik met mijn stomme kop, heel duidelijk laten merken @##$% Ik had me veel afhankelijker en hulpeloos op moeten stellen maar wil ook niet oneerlijk zijn en toneel spelen. Nou ja we kijken wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan Sheila, gelukkig blijven er ook nog genoeg over om te kwetteren en lawaai te maken :)

Jij ook een goedemorgen Bol. 
Zou wat vrijwilligerswerk op de ambulance terug niet wat zijn voor je?
Dat heb je zo lang met zo veel plezier gedaan?? Of bij het asiel zelf...
Of anders vrijwilligerswerk in een vergelijkbaar iets als de dagbesteding? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Wát een heerlijk weer en wat een heerlijk ontwaken.  Brinta met havermout en..... koffie. 

Laatste werkdag. Dan 5 dagen vrij oa ivm operatie schoonzoon. Voornamelijk chauffeur en backup dus ....vrij. In het állerergste geval zit ik met een klein kroeskopje opgescheept. Dát zou erg zijn......:heart:

@bolletje scootmobiel kan na nieuwe regeerakkoord goed uit t wmo pakket gaan. Hou dat ff in je achterhoofd.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even ik moet ook even wachten want als ik niet meer naar de dagbest. kan wil ik toch een autootje kopen om er als vrijwilligster te kunnen werken, als dat kan.

Dan heb ik niets aan een schootmobiel, zeker in de winter. Daarvoor is het net te lang rijden. Met een auto is het zo'n 7 km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...