Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Ik kreeg een wereldkaart van dochter voor mijn verjaardag. Daarop kun je aangeven met gekleurd pinnetjes waar je al bent geweest en waar je nog naartoe wil. Naar aanleiding van dit ineens een reisje tenerife geboekt. Ben ik nog niet geweest :D

Whoeehoeeee!! 

Fijne dag allen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei fleurtje:

Goedemorgen!

Ik kreeg een wereldkaart van dochter voor mijn verjaardag. Daarop kun je aangeven met gekleurd pinnetjes waar je al bent geweest en waar je nog naartoe wil. Naar aanleiding van dit ineens een reisje tenerife geboekt. Ben ik nog niet geweest :D

Whoeehoeeee!! 

Fijne dag allen :rose:

Hadden we nou afgesproken dat ik de volgende keer mee ging? Whoeehoeeeee!! Ik ga naar Tenerife! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne  waar ben je? Ik drink vanochtend warm water :mellow: Ik heb bronchitis.

Yes! @fleurtje een nieuwe vakantie! Ik kan niet wachten op welke woorden je dit keer leert. :D

En Lars en Sheila gaan mee? :( ik zal jullie missen! 

Ik ga toch maar naar t werk, er zijn er nog twee die gezond zijn. Eens kijken of ik hen kan besmetten. *kakelt kwaadaardig*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu mensen,

Sugartje ook naar de dagbesteding? Wat fijn voor je kerel. Belangrijkste voor mij is dat ik onder mensen ben. Ik heb een soort groot gezin gevoel als ik daar ben en dat is zo fijn. Je kan er helemaal jezelf zijn en als  je het moeilijk hebt kan je er over praten. Man wat hoop ik dat je het daar naar je zin krijgt.

Vannacht flink wat ongelukken gehad en daardoor 3 x onder de douche geweest en rotzooi opgeruimd. Heb dit vaker en is erg vervelend kan ik je vertellen.

Vandaag komen ze hier van de WMO praten over uitbreiding van de dagbesteding. Ik heb hier om gevraagd omdat ik meer naar de dagbest. wil, en of het einde van het volgend jaar verlegd wordt. Zo heb ik wat meer zekerheid. Voor mij erg belangrijk, zeker omdat mijn psychiater dwars gelegen heeft en nog. Wat zal ik lachen als ik daar gewoon mag blijven.

Verder gaan we praten over een schootmobiel en het nut daarvan. Ik wil er niet aan maar ze zeggen dat het beter is, dus maar kijken. Dus een spannende dag kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...