jowan Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen! Ik kreeg een wereldkaart van dochter voor mijn verjaardag. Daarop kun je aangeven met gekleurd pinnetjes waar je al bent geweest en waar je nog naartoe wil. Naar aanleiding van dit ineens een reisje tenerife geboekt. Ben ik nog niet geweest Whoeehoeeee!! Fijne dag allen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen. Jowan een goede reis gewenst waar ga je heen? Dagpact: jowan Rosa Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 29 minuten geleden zei fleurtje: Goedemorgen! Ik kreeg een wereldkaart van dochter voor mijn verjaardag. Daarop kun je aangeven met gekleurd pinnetjes waar je al bent geweest en waar je nog naartoe wil. Naar aanleiding van dit ineens een reisje tenerife geboekt. Ben ik nog niet geweest Whoeehoeeee!! Fijne dag allen Hadden we nou afgesproken dat ik de volgende keer mee ging? Whoeehoeeeee!! Ik ga naar Tenerife! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen, kijken wat de dag weer brengt, in ieder geval geen vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen! Mag ik ook mee naar Tenerife? Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ja hoor jij mag ook mee, Ja toch @fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 16 minuten geleden zei Lars: Ja hoor jij mag ook mee, Ja toch @fleurtje? Met zijn allen... met zijn ahallen.... Veel plezier op de dagbesteding Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ja zat op verkeerde dag. Ga dus weer naar dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Wat kan je daar doen op de dagbesteding Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Beetje wat je zelf wil Suikertje. Geen grote projecten maar wel knutselen. Of computer. Soms is er koekjes bakken. Of wat anders. Gewoon een krant lezen en koffie drinken. Het is maar wat je wil doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Bijna dan @Suikertje hoe is het gesprek gegaan voor vrijwilligerswerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Morgenochtend 11 uur gesprek Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen, Nog erg donker buiten.. Vroeg aan het werk, fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Mogguuhh, droge afmelding, en even aansluiten op het dagpact Dagpact: jowan Rosa Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Wát een slapen! Koffie (water) en boterham met kaas. Een fijne dag voor iedereen gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dagpact: jowan Rosa Lars MarQ Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Hier ook een gat in de dag geslapen... En nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Yvonne waar ben je? Ik drink vanochtend warm water Ik heb bronchitis. Yes! @fleurtje een nieuwe vakantie! Ik kan niet wachten op welke woorden je dit keer leert. En Lars en Sheila gaan mee? ik zal jullie missen! Ik ga toch maar naar t werk, er zijn er nog twee die gezond zijn. Eens kijken of ik hen kan besmetten. *kakelt kwaadaardig* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ah daar is Yvonne Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Moghu mensen, Sugartje ook naar de dagbesteding? Wat fijn voor je kerel. Belangrijkste voor mij is dat ik onder mensen ben. Ik heb een soort groot gezin gevoel als ik daar ben en dat is zo fijn. Je kan er helemaal jezelf zijn en als je het moeilijk hebt kan je er over praten. Man wat hoop ik dat je het daar naar je zin krijgt. Vannacht flink wat ongelukken gehad en daardoor 3 x onder de douche geweest en rotzooi opgeruimd. Heb dit vaker en is erg vervelend kan ik je vertellen. Vandaag komen ze hier van de WMO praten over uitbreiding van de dagbesteding. Ik heb hier om gevraagd omdat ik meer naar de dagbest. wil, en of het einde van het volgend jaar verlegd wordt. Zo heb ik wat meer zekerheid. Voor mij erg belangrijk, zeker omdat mijn psychiater dwars gelegen heeft en nog. Wat zal ik lachen als ik daar gewoon mag blijven. Verder gaan we praten over een schootmobiel en het nut daarvan. Ik wil er niet aan maar ze zeggen dat het beter is, dus maar kijken. Dus een spannende dag kanjers. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Nou, ze hebben me gisteren wat op de mouw gespeld met hun 9-1 voor Nederland... was niks van waar.. helemaal voor niks gekeken. Ik ben té gelovig.. Dagpact: jowan Rosa Lars MarQ Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden