bolletje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ik ben de eerste dus even melden dat ik weg ben. Dagje meedraaien met de dierenambulance. Beter dan nu de hele dag binnen zitten. Tot vanavond mensen Asterix en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Moghu Harp, Dat is zo leuk hé? Ik heb het werk 15 jaar gedaan. Je zou eens kunnen kijken of er bij jou in de buurt een d.a. is. Je kan het vragen of dat kan. Ze hebben ook het weekend mensen nodig. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemorgen. Veel plezier Bolletje! ha Harp. Goed je te 'zien'! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Bol,veel plezier. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) Lars, beterschap! Quinn, goed je te zien. Bor, zet door hè! Het Ian echt. Ik ben vorig jaar met stoptober ook gestopt. Ik snap er nog niets van, maar ik rook nog steeds niet. 1 oktober 2017 bewerkt door Lika Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemorgen. Verder niet veel tekst. Sterkte @Lars uiteraard. En dat het een goede dag voor eenieder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goeiemorgen allemaal, vandaag maar weer eens werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemorgen Benieuwd hoe t Bor vergaat. De eerste dagen pikken. You can do it! Mai, ben jij ook gestart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemorgen, Stoppen met roken, zou ik ook graag willen, maar heb er de kracht niet voor.... Vaak een aantal maanden gestopt en dan bij een stress situatie weer begonnen, hoe dom. Ziet er mooi uit buiten, verder vandaag veel voetbal en eind van de middag finale dames volleybal. Fijne zondag gewenst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Buiten een gulle zon, beter dan al die regen die gisteren weer viel... Binnen staan koffie en thee klaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Bol weer op de ambulance... prima plan, leuk. En stoppen met roken... tuurlijk kan dat. Ik kon het, dan kan iedereen het. Meer dan 40 jaar meer dan een pakje per dag gerookt, 100 keer gestopt.... en nu al 5,5 jaar zonder. Het kan dus prima... Volhouden Bor... het kán!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ja toine, roken is een geval apart. Vonneke Ik.ben ervandoor. Ik ga plaats maken voor mijn nieuwe stomme kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemorgen, vervelend gedroomd, blij dat ik wakker ben. Beterschap Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 drankdroom suikertje?? Ik heb dat af en toe nog ;-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Gelukkig geen drankdroom lieve. Droom over het verleden. Droom waar mijn kinderen in voor komen. Veel verdriet van, Maar goed de zon schijnt, straks weer lunchen. Voor de goede orde, ik hou erg veel van mijn kinderen, maar contact is er niet echt, vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ik weet het niet Sheila, sinds ik gestopt met met drinken er veel aan gedaan om contact te herstellen. Eerder dronk ik die gedachten weg, nu moet ik er op een andere manier mee om gaan. Mijn leven gaat nu best goed, ben erg op mijn plek hier, maar kan dat maar moeilijk accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Accepteren is juist het tegenovergestelde van 'strijden', naar mijn mening. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Dank je Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 1 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: jowan Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 IK accepteer je wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 @Kohtje heb je je gebroken vrouw inmiddels thuis? Gaat het goed? Sterkte en beterschap, beiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden