Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 september 2017

Lars

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei jowan:

Je reactie valt me speciaal van jou tegen, Kohtje.
Ik vraag enkel respect voor mijn keuzes, het zijn anderen die het belachelijk vinden en het steeds weer opblazen.
Het blijven echter mijn keuzes en daar blijf ik voor staan. Ik zou een zwakke rug verweten kunnen worden als ik dat nu ineens onder druk van jullie gezamelijke 'opinie'  zou laten vallen. Dat heeft niets met het vermeende ego te maken, zoals jij wel weet, maar met trouw zijn aan mezelf en in wat ik geloof. 
Daar wil ik het voor nu bij laten. Ik heb leren doorschuiven, misschien is dat voor jou en alle anderen die een hekel hebben om me te lezen ook een optie.
Ik ga eten en naar het filmhuis en wens jullie allen een fijne avond.

jOwan, je weet dat ik je respecteer zoals ik uiteindelijk ieder hier op dit forum respecteer.
Je hebt het over jouw keuzes. En die respecteer ik ook. Ik weet dat daar ook wel de gek mee gestoken wordt, hier. Maar is dat niet een algemeen sociaal probleem
waar we juist als 12-stappen leerlingen (want meer zijn we niet) mee om moeten (leren) gaan??
jOwan, ik ben dan misschien niet de 12-stappen ganger zoals die - stippellijntje volgend- de herstellende verslaafde zou moeten zijn, maar wie weet kom jij óók op
zo'n punt dat je het programma los gaat laten... dat wil niet zeggen dat je dan een slecht mens wordt, dat je een bedreiging wordt voor de mensen die nog
IN het programma werken..

Trouw aan jezelf en waar je in gelooft, daar heeft je grote of kleine J niks mee te maken, jowan. Dat weet je, maar laat 't los...

Zojuist zei jopie:

En.......

De aarde Is plat!!!!

nietus....de aarde is een parallellogram...... met haakse hoeken op de uiteinden en die, om het goddelijk te maken een open einde hebben aan elke hoek die
niet parallel is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Kohtje:

nietus....de aarde is een parallellogram...... met haakse hoeken op de uiteinden en die, om het goddelijk te maken een open einde hebben aan elke hoek die

niet parallel is...

De aarde is rond. Als een pannenkoek. Het leest hier als vanouds, hai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Quinn. Je citeert mij en dan vraag je hoe het met harp gaat... Mwoahh... misschien wel logisch. Ik heb op zich niet veel verandering te melden..
het gaat hier z'n gangetje, zogezegd.. maar ik, en ik vermoed velen met mij, ben/zijn benieuwd hoe het jou vergaat. Je was zo met de stille trom vertrokken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks de mindere berichten klink je goed Harp. En negen maanden, goed bezig zeg. Blij dat het goed met je gaat (hoe vaak kan ik goed in één alinea schrijven, sorry daarvoor)

En Kohtje, ook sorry. Ik wilde je niet passeren en al helemaal niet kwetsen. Hoe is het met je schouder nu?

Met mij gaat het deels best aardig, als in, ik weet me staande te houden. Ben met therapie en alles radicaal gestopt, omdat het me niets opleverde. Wellicht zijn mijn verwachting onredelijk. Qua drinken gaat het zo ongeveer. Niet droog, ook niet dronken. Maar dat is een enge vorm van balanceren, dus ik schuifel schoorvoetend deze kant weer op. Vandaar, hai. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quinn, je hoeft je naar mij niet te verontschuldigen.. ik ben een beetje aan het dollen vandaag... maar wel fijn je weer te lezen.
En  jouw beschrijving van hoe het er met je voor staat, tja... wat je zegt: een enge vorm van balanceren. Niet onbekend in het land der verslaafden, geloof ik.
|Schoorvoetend deze kant weer op, zeg je ook.. met misschien de hoop, de verwachting dat je deze keer wél een hoognodige stap kunt gaan zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil de berichtjes tussen jullie niet verstoren, hoor.....

maar wil me ook effe afmelden. Bekaf, droge avond, pijnstiller in de mik en vroeg nu naar het mandje. Hondje vindt het gelukkig ook goed, na een vrij vroeg rondje. 

Bij brijder eigenlujk een zeer goede en helpende sessie, terwijl ik wel ff zin moest maken. Maar was constructief, kan ik mijn voordeel mee doen, en wil dat dus ook. 

Nu beetje vroeg te bed met mooi boek, benee is nu rustig dus ff bijkomen. 

Allemaal een mooie avond en alvast welterusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balanceren ja, dagen door zien te komen zonder al te grote brokken te maken. Ik weet niet goed hoe het anders moet, of nou ja, natuurlijk weet ik net zo goed als iedereen dat geen alcohol een betere optie zou zijn. Maar de eindeloze depressies waren ook niet geweldig en het half leven met antidepressiva deed het ook niet. Misschien is balanceren juist goed voor me, scherp blijven, alert houden. Of misschien * ik nu gewoon recht krom, dat kan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...