Mootje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 14 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik ben niet helemaal mee. Je negeert je plasje sheila? Of lees ik t fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ja precies... telkens iets langer uitstellen dat je gaat, totdat je gewoon helemaal niet meer gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Hahahaha.... arme Fleur..... ik moest er ook twee keer uit vannacht. En inderdaad: vaak wel drie keer. Maar jaaaaaa, ik ben dan ook oud hè, waar jij gaat eindigen??? Hoop dat de wc dicht bij jouw slaapkamer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik doe dat wel tijdens de dag. Gewoon omdat ik niet graag naar toilet ga. En nu je t zegt...t lukt me om dat uit te stellen. Goed idee!! Uitstellen it is! Ik moet er van gaan plassen nu. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Oeps, vergeet ik de koffierommel neer te zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: Hahahaha.... arme Fleur..... ik moest er ook twee keer uit vannacht. En inderdaad: vaak wel drie keer. Maar jaaaaaa, ik ben dan ook oud hè, waar jij gaat eindigen??? Hoop dat de wc dicht bij jouw slaapkamer is Grapjas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Zojuist zei fleurtje: Ik doe dat wel tijdens de dag. Gewoon omdat ik niet graag naar toilet ga. En nu je t zegt...t lukt me om dat uit te stellen. Goed idee!! Uitstellen it is! Ik moet er van gaan plassen nu. Laters Haha! Bedankt, je hebt mijn dag weer 'opgeFLEURT'.... Ochtendhumeur trekt weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Zojuist zei Lars: Die hebben het maar makkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Thuiszorg is in huis ben nummer 2 vandaag dus tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Joehoe Goeie morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Joehoeeee terug Bol Het is een klein beetje mistig buiten en de zon piept er al doorheen. De geluiden worden gedempt .... heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik ben er Fleurtje! Goedemorgen allemaal. 1 keer geplast. Vaak helemaal niet, maat steeds vaker een keertje wel. Sheila.... lekker tv aan en indommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 goeie zonnige morgen frummers stelletje plasserds☺ Dit zegt de dokter.online erover o.a.; Wat zijn de gevolgen van je plas ophouden? Een keer je plas ophouden kan helemaal geen kwaad. Soms kan het ook niet anders. Als je echter regelmatig je plas lang ophoudt kunnen er problemen ontstaan. De blaas rekt uit waardoor deze minder goed kan samentrekken. Hierdoor wordt het steeds moeilijker om goed uit te plassen, met vervelende blaasontstekingen als gevolg. Ook kan de druk in je blaas te hoog worden als je je plas te lang ophoudt. Hierdoor kunnen de nieren beschadigen, deze organen produceren de urine maar kunnen door de hoge druk hun werk niet meer goed doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Allemaal een goede morgen. Dagpact: jowan Lars Mootje Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Kerkklokken.... Man, wat zijn die dingen hard! Maar ja, ik ben toch al wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik had ooit n collega achter het loket bij NS die elk uur naar de WC moest en haar bordje "gesloten" dan zonder mankeren omdraaide, hoe lang de rij voor haar ook was aan mensen die de trein moesten halen. Haar argument was altijd dat ze van de dokter haar drang onmiddellijk moest volgen want ze had aanleg voor blaastontsteking en dat gunden we haar toch niet. Het was niet echt ons lievelings-collegaatje, want onze pauzes schoten er vaak bij in als we met haar dienst hadden. Haar kas-opbrengsten ook beduidend lager. Maarja, haar vader was de chef van het station, dusse plas ophouden en doorwerken voor ons. Op vakanties had ze extreme ruzies als vriend noodstops moest maken onderweg, o.a. op de periferie om Parijs. Blaas èn relatie onder druk. Dus af en toe 's nachts eruit kan een luxe probleem zijn he. Ik slaap tegenwoordig gelukkig snel weer door en heb mijn crocs klaar staan tegen koude voeten☺ . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 25 minuten geleden zei Sheila: Kerkklokken.... Man, wat zijn die dingen hard! Maar ja, ik ben toch al wakker. Heb je wel eens vlak bij een moskee geslapen? Dan lijkt het net of ze een varken aan het castreren zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Haha! Ja, een moskee is echt verschrikkelijk, dan heb ik liever de kerk. Maar het is wel heel hard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Een hele goede morgen allemaal Weer lang geslapen vannacht 1 keer wakker door gigantische hoestbui, maar dat is al weken elke nacht zo Plassen ook, altijd 1 keer in de nacht, maar dat ging nu dus mooi samen, want was toch wakker door het hoesten Nu nog een beetje suffig Wasje is al klaar, zo even ophangen En wat heel vreemd is; Niet werken vanochtend, omdat client dus overleden is, ook vanavond vrij Wel een lekker gevoel, en client heeft ook haar eeuwige welverdiende rust nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Allemaal een goede morgen. Dagpact: jowan Lars Mootje Kohtje Francoise Morgen iedereen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goeiemorgen. Ik slaap elke nacht als een roos, maar blijf moe. Ook niet zo leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Als je net gestopt bent met drinken, kan de vermoeidheid weken, tot maanden aanhouden Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Maar ik ben eigenlijk al lang gestopt, ik ga zo eens beginnen aan extra vitaminen en zal eens meer water drinken.. ik zit eigenlijk met een algemeen ontevreden gevoel en ben een vreselijk zeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden