Spring naar bijdragen

Zondag, 24 september 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Zojuist zei fleurtje:

Ik doe dat wel tijdens de dag. Gewoon omdat ik niet graag naar toilet ga. En nu je t zegt...t lukt me om dat uit te stellen. 

Goed idee!! 

Uitstellen it is! 

Ik moet er van gaan plassen nu. 

Laters :rose:

Haha! Bedankt, je hebt mijn dag weer 'opgeFLEURT'.... :lol:

Ochtendhumeur trekt weg.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie zonnige morgen frummers

stelletje plasserds☺

Dit zegt de dokter.online erover o.a.;

Wat zijn de gevolgen van je plas ophouden?

Een keer je plas ophouden kan helemaal geen kwaad. Soms kan het ook niet anders. Als je echter regelmatig je plas lang ophoudt kunnen er problemen ontstaan. De blaas rekt uit waardoor deze minder goed kan samentrekken. Hierdoor wordt het steeds moeilijker om goed uit te plassen, met vervelende blaasontstekingen als gevolg. Ook kan de druk in je blaas te hoog worden als je je plas te lang ophoudt. Hierdoor kunnen de nieren beschadigen, deze organen produceren de urine maar kunnen door de hoge druk hun werk niet meer goed doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ooit n collega achter het loket bij NS die elk uur naar de WC moest en haar bordje "gesloten" dan zonder mankeren omdraaide, hoe lang de rij voor haar ook was aan mensen die de trein moesten halen. Haar argument was altijd dat ze van de dokter haar drang onmiddellijk moest volgen want ze had aanleg voor blaastontsteking en dat gunden we haar toch niet. Het was niet echt ons lievelings-collegaatje, want onze pauzes schoten er vaak bij in als we met haar dienst hadden. Haar kas-opbrengsten ook beduidend lager. Maarja, haar vader was de chef van het station, dusse plas ophouden en doorwerken voor ons. Op vakanties had ze extreme ruzies als vriend noodstops moest maken onderweg, o.a. op de periferie om Parijs. Blaas èn relatie onder druk.
Dus af en toe 's nachts eruit kan een luxe probleem zijn he. Ik slaap tegenwoordig gelukkig snel weer door en heb mijn crocs klaar staan tegen koude voeten☺

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal

Weer lang geslapen vannacht

1 keer wakker door gigantische hoestbui, maar dat is al weken elke nacht zo
Plassen ook, altijd 1 keer in de nacht, maar dat ging nu dus mooi samen, want was toch wakker door het hoesten
Nu nog een beetje suffig

Wasje is al klaar, zo even ophangen

En wat heel vreemd is;
Niet werken vanochtend, omdat client dus overleden is, ook vanavond vrij
Wel een lekker gevoel, en client heeft ook haar eeuwige welverdiende rust nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik ben eigenlijk al lang gestopt, ik ga zo eens beginnen aan extra vitaminen en zal eens meer water drinken.. ik zit eigenlijk met een algemeen ontevreden gevoel en ben een vreselijk zeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...