jowan Geplaatst 12 september 2017 Rapport Share Geplaatst 12 september 2017 Schoon, droog, clean, nuchter, sober te kooi. Wat een leuke juffrouw Italiaans heb ik dit seizoen....! Welterusten. Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2017 Meld me droog af. Spirit sterkte. Jopie fijn blijven genieten. Vandaag weer een goede dag gehad. De goede gaan het winnen van de mindere. Nu leren als ik een mindere dag heb dat ik weet dat het voorbij gaat. Slaap lekker ik hoop dat ik dat ook ga doen en anders gaan ook de nacht weer voorbij en word het vanzelf weer licht smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 september 2017 Rapport Share Geplaatst 12 september 2017 Verhuizen is a hell of a job... Spirit ik hoop dat je je ondertussen ook " verheugt op". Maar jammer dat er weinig hulp is. Ik heb vandaag een verhuizende vriendin geholpen met witten. Even weer gezien wat het allemaal behelst. Maar ook fijn als je het samen kan doen: bakkie soep in de vensterbank; later zo'n bouwmarkt in en met zware emmers verf sjouwen.. en vervolgens verdwalen door de provincie Grunn. Later thuis dan ik verwachtte. Nog een paar dagen tijd voor de vakantievoorbereidingen... ook een "verheugen op". En nu wel ongeveer een fijne tijd om naar bed te gaan! Lars wat klink je goed! Top man! bijna echt happy.... Herstel: ik lees je! Jopie: je moet wel eten hoor ! (zwaaiende vinger!! ) Sheila, wat leuk dat je zo actief bent geworden .... ik geniet ervan! Bor nog droog? Waar is Fleur? Mij is duidelijk dat Fleur haar adb anders is dan de mijne; ik drink toch weer 2 a 3 van de 7 dagen, ook al is het weinig en licht bier bv. Het klopt: dat het - als je weer iets neemt - al snel weer eigen wordt. Voelt nog niet problematisch maar voorzichtigheid is gewenst! Lieve mensen hou je haaks en slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 september 2017 Rapport Share Geplaatst 12 september 2017 Laatst een zak baking soda gekocht vanwege de heilzame werking voor van alles! Durf het echter niet te gebruiken. Wat de boer niet kent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 https://baking-soda.nl/baking-soda-infotheek/ grote fan fan van baking soda, in pannenkoek beslag, met azijn voor de was(mach), vlekken met de hand weghalen ook, schoonmaken in de keuken, en innemen schijnt zelfs kanker te voorkomen, iets met basen en zuren, daar ben ik niet zo in thuis. Maar een spotgoedkoop natuurlijk wondermiddel! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden