Gast Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen! Iedereen een hele fijne dag! Hier weer wachten op een eventueel telefoontje in verband met mijn sollicitatie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Hoop dat je vandaag gebeld word met positief nieuws. Goedemorgen trouwens en welterusten weer ga het nog ven proberen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Dank je Lars en ik hoop dat je nog even lekker kan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen. Sliep pas om half twee. Nu al weer wakker. Altijd van zondag op maandag. En zeker na de vakantie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen! Dat is een heel kort nachtje! Balen dat dat altijd zo is. Nu weer in het gareel dus, zo na de vakantie... succes daarmee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen Dagpact: Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen frummers. En wéér een mooie dag geloof ik? Wel is het nu 's morgens vroeg een stuk koeler dan pakweg een week geleden, vestje aan dan maar. In ieder geval staan koffie en thee klaar. Vandaag dus weer duimen voor Sheila En ja Etty.... op een gegeven moment moeten kinderen hun eigen weg gaan... En wat ligt het als een enorme baksteen op je maag als het dan niet allemaal van een leien dakje gaat met ze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen, nog frisjes... Vroeg aan het werk, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Mootje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Jij ook een fijne dag Toinemans. Goedemorgen ook jowan, is de blessure weer helemaal over? Las dat Lars het naar zijn zin heeft... mooi man. Nu nog wat aan dat slapen doen, ontspanningsoefeningen misschien, fakirmatje, mediteren? .... En mocht je in het voorjaar een konijntje nemen.... neem er dan gelijk twee, deze beestjes zijn niet geschikt om als eenling gehouden te worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 En dan is het hier tijd om aan de slag te gaan... Hoop dat Fleurtje zich toch nog even meldt .... Luitjes, maak er een mooie dag van hoor. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen iedereen, ook welkom in het wakkere. Bedankt Etty en het zal vast goed komen met je dochter. Ook bedankt Yvonne, moet toch goed komen met zoveel mensen die aan het duimen zijn! 4 september 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: Lars Mootje jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 2 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen. Dagpact: Lars Mootje jowan Kohtje Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Citaat van de dag: ALS JE GISTEREN GEVALLEN BENT, STA JE VANDAAG WEER OP. .......H.G. Wells Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Ik heb nog steeds vakantie we treffen het met het weer, dit wordt de 4e dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goeie morgen, Lars heb je nog kunnen slapen vannacht? Er is de laatste tijd best veel gebeurd, geen wonder dat je je onzeker voelt. Maar het komt goed. Hier dadelijk de ergo vertellen dat ik m'n eigen gang ga en dat ik nu veel beter slaap. Ben heel benieuwd hoe ze zal reageren. En ik laat me niet ompraten. No way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nomy Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goedemorgen allemaal en vooral fijne dag allemaal. Ik wil me graag aansluiten, is dat ok? En wat betekent dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 @Nomy Het dagpact is de belofte om vandaag niet te gaan drinken. Daarnaast heb je het weekpact en als je echt lange termijn wil gaan denken, het jaarpact. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen Gisteren voor het eerst in 8 jaar, de (19de) geboortedag van onze zoon gevierd bij mijn ex thuis Oude vrienden ontrmoet, die ik ook al die tijd niet had gezien Het was goed Nu heb ik een ander leven. Er mag nog even het eea bezinken Met koffie en buiten de zon Fijne dag allen! 4 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Jup Joop Al zijn er nu wel tranen En ook dat is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Nog even geslapen. Bijna te laat voor ontbijt even paniek. Maar dat was niet nodig. Ander personeel vandaag en die heeft mij heel fijn geholpen. @bolletje ik krijg ook ergo therapie binnenkort heb je er wat aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen, ook ik ben hier nog niet eerder geweest, op de dagpact maar ik meld me en wens iedereen een goede dag! 4 september 2017 bewerkt door Sophie60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden