Spring naar bijdragen

Woensdag 30 augustus


Muffin1956

Aanbevolen berichten

Hier giga plensbuien nu. Dus vrij plaatslijk kennelijk. Nou ja, hondje kan nog even wachten, want we zijn vrij laat gaan wandelen. In dit weer WIL ze niet eens naar buiten. Ik mag even pauze van mij zelf en dan verder knoeien aan paperassen enzo. Ruimt wel lekker op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Straks wordt ik nog zo"n oma met een leesbril met een koordje om haar nek.:face-icon-small-shocked: Gruwel.

Wat Gruwel? Oma zijn of leesbril aan een koordje? 't Laatste, vermoed ik..^_^

Ik heb ook altijd m'n leesbril aan een koordje om m'n nek. Het huis hier wemelt van de leesbrilletjes, zelfs op de wc om de
scheurkalender te kunnen lezen.
Maar ik heb m'n leesbril meestal dáár nodig waar géén zwerfbrilletje voor handen is.
Eerder had ik altijd een leesbrilletje met een pootje in de hals van m'n t-shirt hangen. Da's 's winters al weer een probleem ivm truien e.d...
Twee jaar geleden waren we in Polen (met de Dyane op weg naar een wereldmeeting uiteraard..:blush:) en toen ben ik onderweg tijdens
een koffiestop m'n brilletje dat zo los aan m'n shirt hing verloren. In Polen op zoek naar een leesbrilletje en uiteindelijk één gevonden in een
supermarkt. Ik was blij dat ik weer wat kon lezen, maar tjonge, wat een monsterlijk geval.. heb drie weken met een groot en dik groen montuur
bezet met diamantjes (nep, uiteraard..) rondgelopen. Gelukkig loop je op zo'n eendenmeeting niet snel voor gek, maar sindsdien
toch maar met een koordje om m'n nek. De grote groene leesbril ligt als 'souvenir' in de eendjesvitrine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy.. :blush: (dank je wel..)

Bor, ik vatte je berichtje niet op als belediging, hoor.
Weet je zeker dat die opgestoken duim niet je fiets betrof?
Ik heb dat regelmatig met de Dyane.

O, o, o... die Dyane. Wéér die Dyane. Nooit eens iets over mijn vrouw...
Nou, laat ik je dan dít zeggen: die mag óók gezien worden, al is ze niet zo rood..
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei spirit:

Ik heb zelfs een roze leesbril. Al vele modellen gehad, maar ik ga er nogal nonchalant mee om, omdat ze zo goedkoop zijn.

Sommigen zien er heel duur uit en kosten dan maar 2 euries :)

Heb er zelfs nog 2 liggen met pantermotief in de pootjes...Maar goed, ik blijf kippig, dat zal ik ook altijd wel blijven, zit in de familie!

De verhuisdozen zijn aangekomen, ik kan aan de slag. Het begint nu toch wel echt te worden. De huur officieel opgezegd van dit huis, vrijdag gaat de huur in van mijn nieuwe huisje en heb een maand de tijd, om dit huis leeg te krijgen. Zal een beroep op een aantal mensen moeten doen.

Kijken wie mijn echte vrienden zijn! Alleen met mijn zoon en mijn zus, red ik het niet. De verhuizing zal ik voor een paar centen, uit handen moeten geven.

Weet iemand een sterkte man met een busje? :P

Tja, ik zou wel willen helpen maar tis een beetje ver om over en weer te komen.

Sterkte met je verhuis, heb ik zelf een bloedhekel aan, ben daarom in mijn ganse leven nog maar paar keer verhuisd. En de eerste keer was omdat mijn eerste vrouw (met recht en reden) mij "afgedankt" heeft en ik dus enkel maar met een valies vertrokken ben en de tweede keer vanuit een kleine bungalow uit het bos naar een huis met nieuwe meubelen, dus ook dat was met een paar keer op en neer rijden opgelost. Neen Spirit, ik benijd je niet ...

Maar ook dit gaat weer voorbij. Ben ik net terug uit Bogota krijg ik net bericht dat ik volgende week terug moet en tevens paar dagen naar Buenaventura moet (ook in Colombia maar veel minder leuk ...).

Terug aan het werk nu, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...