jowan Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die vandaag een dag aan zee is omdat het kan en omdat het weer me daarvoor wel geschikt lijkt. Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Die vandaag de sleutel van zijn kamer in ontvangst neemt en wacht op de meubels die bezorgd worden. Veel plezier jowan jowan en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee... Fijne dag aan het strand jowan, lijkt me inderdaad een mooie dag daarvoor. En Lars... 28 augustus, de sleutel, het begin... geniet ervan man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Een nieuw begin het begint vandaag. Of eigenlijk vrijdag. Sta stijf van de spanning als het allemaal maar goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Probeer dat een beetje los te laten Lars. Zal allemaal goed gaan, kan niet anders. Het gaat toch zoals het moet gaan. Je krijgt de sleutel..... dat wilde je graag... mag je blij mee zijn. Er komen meubels vandaag... heb je zelf uitgekozen, wilde je graag... mag je blij mee zijn. Dat is alles.... je mag er gewoon blij mee zijn.... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Ja ik weet het. Komt ook wel goed dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Goedemorgebn. succes lars en jowan veel plezier hier niet geslapen door stress/ angst en fikse pijn helaas. Nog even beetje bjkomen en hopen dat ondanks pijn de reiki afspraak straks wel kan. O nee, niet hopen, maar gewoon doen, omdat het goed is voor mij. 28 augustus 2017 bewerkt door Herstel Storende typfouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Dagpact jowan Lars Mootje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemorgen, Lars succes gewenst vandaag, komt vast goed. Ik heb vanmorgen op tijd gesprek met GGZ Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Succes sheila en suikertje 28 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Mootje Rosa Die vandaag haar tweede week vakantie ingaat. Vermoeiend zeg. (sorry Kohtje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Lars vergeet niet om een beetje te genieten. Dat klinkt wel een beetje raar maar dat lijkt me in jouw geval wel een redelijk wijs advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 3 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Mootje Rosa Die vandaag haar tweede week vakantie ingaat. Vermoeiend zeg. (sorry Kohtje) tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Citaat van de dag: ALS JE DENKT DAT JE HET KAN, DAN KAN JE HET OOK. ....John Burrough...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Dagpact: jowan Lars Mootje Rosa tinto Even netjes gemaakt. De pact dient netjes en overzichtelijk te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Ik ga het proberen Rosa. Ik ben klaar word zo opgehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemorgen, wordt een mooie dag Utreg weer verloren brr, maar goed. Aan het werk dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Even snel goedemorgen wensen Nog een beetje suffig Laat thuis gekomen gisteren en veel gewerkt Nu weer 4 uur huishoud werk Ben nog moe van gisteren Enfin, maar weer gaan met die banaan ! Lars, Succes vandaag Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goeiemorgen Succes Lars, en ook plezier gewenst met het inrichten van je nieuwe stek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Ik zit te wachten op belangrijk mailtje, Moet het eigenlijk ook loslaten, maar is erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact; jowan Lars Mootje Rosa tinto Bor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact; jowan Lars Mootje Rosa tinto Bor Kohtje Herstel. Ik had mezelf er nog niet opgezet. Bij dezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Good morninkjes kanjers. Gisterenavond maar 2 uurtjes wakker gelegen en geslapen als een os. Heerlijk. Sterkte Herstel. Hopelijk gaat het na vandaag beter met je. Pijn vreet energie. Lars het komt goed. Zeker weten kerel. 28 augustus 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Dank je wel @bolletje. Klopt, maar wie weet wat voor positieve uitwerking de reiki heeft. Ik ga voor de tweede keer. En vanavond zeker weten naar de aa groep. Nodig, nodig en goed voor mij. Wat en of ik verder veel doe interesseert me nu niet. Twee doelen is genoeg. Ik moet het noodgedwongen klein houden. fijn zeg, dat je zo goed sliep. Dan is de accu weer goed opgeladen. Fijne dag nogmaals allen. Wat ik zo lees zijn er verl mensen met belangrijke afspraken, telefoontjes etc. Iedereen veel succes. Ik ben nu al benieuwd vanavond te lezen hoe het ieder verging vandaag 28 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden