Spring naar bijdragen

Vrijdag, 25 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! 

Ik spring zo in de douche. Beetje zenuwachtig. Ik neem de xanax mee voor t geval t te moeilijk wordt maar we proberen zonder.

Kom ff zwaaien want moet nog vanalles doen en om 10u moeten we richting zaventem.

Net de zoveelste email gestuurd omtrent de retour die in deed en waarvan ik mijn centen nog niet terug hen. Gedreigd met een officiële klacht bij de politie en verdere juridische stappen. We zullen zien. 

Ok moet ervandoor!

Ik spring tijdens mijn verlof wel eens binnen. Alhoewel ik zei dat nooit te zullen doen :blush:

Hou t recht mensen!

Joops, veel plezier :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

Fleurtje, in Ned kun je speciaal tegen internetoplichting aangifte doen (ook via de politie-site) misschien in Belgie ook. Het komt erg veel voor schijnt het.

Nu even loslaten misschien en wie weet wordt het tijdens je vakantie op je rekening gestort, en anders is het dan weer worry/work tijd, voor nu lekker genieten!

fijne  vakantie meis!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtje fijne vakantie! Heb je wel research gedaan of ze cola hebben op je vakantiebestemming? :D

Lars, fijn dat je gisteren nog even langs kwam op het forum. 

Sniffles haar oogjes zijn nog niet beter aan het geraken. Ze wil haar knaagstokje ook niet, en het is er nog wel een met honing en noten. :(

Lika negen maanden!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...