jowan Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goedemorgen jowan. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goedemorgen heren, Wat een wolkbreuk hier in het Westen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Zie het op de buienradar. Ik ben vanaf half 2 al wakker. Ik heb dit weleens vaker maar niet zo als afgelopen nacht. Ben ik bijna in slaap en opeens weer klaar wakker met hartkloppingen en een angstig gevoel. Meestal gebeurt dat 1 of 2 keer. Maar vannacht iedere keer maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goeiemorgen Lars en Sowhat. Ik heb vanmorgen de draad aangemaakt en ben meteen daarna m'n rondje gaan lopen. Net weer binnen, helder en droog en ook fris, een graad of twaalf. Zo doesj en ontbijt en dan een dag op pad voor de goede zaak, NA. Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goedemorgen, te vroeg wakker geworden. Hoop dat het nu wat beter gaat Lars. Fijne dag gewenst jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goedemorgen Sheila en Suikertje. Kalm aan doen dan maar Sheila. Suikertje als ik wakker ben heb ik nergens geen last van. Op het moment dat ik bijna slaap dan schiet ik in paniek en ben dus weer wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goedemorgen een ieder en een al, Lars: heeft je onrust met gisteren te maken? De kennismaking enzo.....hoe vond je het? Jowan: nog gefeliciteerd....dagje te laat Voor degene die graag levensveranderende zaken lezen na stoppen met alcohol...Hear Hear: ik ben op zaterdagochtend om 7.15 fit!!! Ik ga zo sporten!!! Dat is voor mij echt een mega verandering. Kruidenthee: gisteren was weer een doorstart..op naar nieuwe droge periode! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Geen idee het viel me gisteren juist erg mee. Maar goed het is wel een spannende periode misschien dat het daar mee te maken heeft. Veel plezier met sporten Gazel en Sheila bij mijn wie is wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goedemorgen! Weer te vroeg wakker naar mijn goesting. Lika, geweldige ideeën!! Die voor buiten kan ik in nylondraad maken en aan de boom hangen! In de douche idem dito! Aan de lichtschakelaar snap ik niet zo goed..Ik moet zeggen dat de eerste heel goed is gelukt! Me appy Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Kan toch een reactie zijn, denk ik Lars. Houd maar even in de gaten. Van mij mag je 2 ijsjes vandaag... Sheila, rustig aan vandaag. Iedereen: fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Burn-out lijkt wel t antwoord op alle kwalen. Ik krijg er een bore-out van Gazel, sporten om 7u15??? Das ni gezond hoor Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 T is miss van al die ijsjes dat hij t heeft.. hij zou beter wat fruit eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik eet elke dag minimaal 2 keer fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Een banaantje voor t sporten, een worteltje voor een mooi kleurtje, een appeltje tegen de dorst, een aarbeitje voor de mooie ogen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 1 minuut geleden zei Lars: Ik eet elke dag minimaal 2 keer fruit Hoor ik je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ik ga nog wat knutselen...ouw mennekes Btw, had herstel t gisteren over een kogel? Meid, op welke planeet leef jij? Ik zou een boek schrijven.. The life of x, to the unknown and back Mootje en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Goedemorgen, wat een ruk weer buiten brr... Maar goed, lekker weekend. Fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 2 uur geleden zei Lars: Goedemorgen jowan. Dagpact: jowan Lars Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 6 minuten geleden zei toine: Goedemorgen, wat een ruk weer buiten brr... Hahahaha... altijd positief onze Toineman. Jij ook een fijne dag Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Lars time out in je hoofd. 19 augustus 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 En uiteraard goedemorgen frummers. Het is eindelijk lekker afgekoeld hier. Regenbuitje gehad in de vroege ochtenduren en nu is het droog. Heerlijk rustig. Binnen staan koffie en thee klaar. We gaan er een mooie dag van maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 En jaaaaaaaaaaaaaaaaa, de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 (bewerkt) Mogge ieder. Hier kalme start na herrienacht. Er werd knap "gefeest " hier pal naast. Even nog uitpuffen. Vandaag heel rustig aan doen. En droog houden. Tot later.k ga het leren om voor mezlf te kiezen en voor rust te kiezen als mijn lijf en geest daarom vraagt. Niet doorjakkeren, pas op de plaats, grenzen aanvaarden en soms noodgedwongen een saai leven. Maar dan kan ik vanavond wel een poosje bij de bbq van de nieuwe bewonersvereniging van deze wijk in aanbouw zijn. En wie weet wat kennis maken met nieuwe mensen. Maandag weer Aa. Komt goed. en jowan, nog van harte gefeliciteerd 19 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Burn-out lijkt wel t antwoord op alle kwalen. Ik krijg er een bore-out van Gazel, sporten om 7u15??? Das ni gezond hoor Het voordeel Fleurtje is dat ik nu al weer lekker klaar ben....en de dag ligt nog voor me en jawel ook hier breekt de zon door! Ik heb via marktplaats een spinning bike gekocht....en kijk online via een virtuele club spinning lessen. Daarbij fiets je routes door Europa. Vanochtend dus al lekker door de Ardennen gefietsts Kohtje en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden