Spring naar bijdragen

Woensdag 16 augustus 2017

Mootje

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei fleurtje:

Aaaah nostalgie lars. Toen ik jong was, was dat het van het. Natuurlijk waren er dan ook veel fake stukken op de markt. Je kon deze herkennen aan iets dat anders was aan de krokodil maar weet niet meer juist wat.

De goeien ouwen tijd

Als je in een echte beet, beet ie terug.. een nepper deed dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Net wakker uit een hele diepe slaap. Man en dochter zijn naar de bakker. Een ontbijtje zo en dan fietsen vandaag.

ik mag van mezelf een elektrische huren. Maar vind ook eigenlijk dat het niet mag, ga het toch lekker doen! Jiieeehaaaaa! Als jullie iets voorbij zien zoeven-> dan ben ik het!

Jannigje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei fleurtje:

Nou kaassouffleeee, wij noemen een eend, een geit :D

Weet ik wel, vind jou ook een prachtig lelijk geitje..
Ons eendje (nou ja, dyanetje) schommelt als een eend, maakt ook een hoop lawaai en zit goed 'in haar veren', en tijdens de laatste reis door de bergen
heeft ze bewezen goed te kunnen klimmen, langzaam maar gestaag in de eerste of tweede versnelling. Vandaar dat ze bij jullie geitjes genoemd worden.
Als een eend/geit ergens zelfs in de eerste versnelling niet tegenop kan komen is de kans groot dat het in de achteruit nog wél lukt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O kennen ze dat niet Jopske???? Ja ik kan me voorstellen dat hij daar dan van schrikt.

Fleurie niet boos hé? Was een grapje. Onze boeren melken ook ooit stieren en vinden het dan stom dat die dieren zo weinig geven :)Stieren Plaatjes

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, kan nog net.

hier nog steeds lappenmand. De druk op de borst is een aanval van tietze. Ach ja, kon dr wel bij. 

Net mijn boodschappen bezorgd, das weer fijn. Even geen omkijken naar. En geen drankverleiding. Dat geeft rust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi iedereen, het is spijtig genoeg lelijk fout gelopen. Het ging zo goed vorige week en dan plots zaterdag avond, één glaasje prosecco, tegen beter weten in, en dan ben ik constant blijven drinken tot gisteravond. Waarom? Ik zou het echt ni weten maar weet wel dat ik me nu ellendig voel en dus terug van nul moet beginnen. Bovendien heb ik gezien dat ik, sinds ik in Europa ben (07/07) zomaar eventjes 8 kg ben bijgekomen .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen Muffin, maar drinken vreet energie! Sterkte.

Ja Sheila, dit heeft veel tijd nodig, dus hopla afspraak met de praktijkondersteuner een week verzet. Tja, balen, maar het is niet anders. En ben blij dat de boodschappen zo kunnen. Nu geen omkijken naar en alleen gezonde spulletjes. Niks sjouwen en er niet op uit. Behalve dan voor het hondje. Blij dat ik het zo geregeld heb. 

Ik maak me ernstig zorgen over mijn buurvrouw om de hoek. Al dagen geen contact te krijgen. Doet niet open ,neemt geen bel aan. Hondje niet meer gezien. Ik vrees een enorme terugval. Heb gister o.a.haar zus ingelicht die ik al langer kende. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, het is een heel stil hondje. Ik zag haar donderdagavond voor het laatst. besefte later dat ze dan normaal AA heeft. Had ze eerder ook al afgezegd. Zaterdag zouden we samen het bloemencorso hier vlak bij bekijken, zegde ze af vanwege buikgriep. Maar de schuifpui staat al dagen dag en nacht een stukje open, er hangen al dagen kledingstukken te luchten, zit me niet lekker maar ik heb de brijdertherapeute (zelfde als ik heb) in vertrouwen mijn zorgen toevertrouwd, en gisteravond toch ook de zus. Meer kan ik niet. Ik hoop maar dat ik het vreselijk mis heb.

en de gezellige prietpraat van vanmorgen was even heerlijk om te lezen.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

net langs de flat gelopen. Haar hondje stond op het balkon en herkende de mijne en blafte uit herkenning. Ze spelen normaal heel graag met elkaar. Tja verder geen enkele reactie. Ik moet het loslaten.

net het verslag van de reva-arts gekregen. Mwah, toch weer even confronterend als je het zo op papier ziet staan. Maar goed. Vandaag kalm aan. Pijn zakt altijd in de loop van de dag. Misschien wel door toch even de zonodig medicatie, die ik toch maar halverwege de ochtend heb genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, ik kan niet naar binnen. De benedenvoordeur kan alleen door bewoners vanuit hun flat geopend worden. En dan heb je de eigen huisdeur nog. Nee op twee hoog gaat dat niet lukken. En ik denk dat dat niet mijn taak is. Ik heb het sterke vermoeden dat het hondje in geen dagen buiten is geweest. Ik heb gedaan wat ik kon. Verdere eventuele actie is aan zus en aan de hulpverlening. Ook in mijn kwetsbare positie van (wederom) nog kort in herstel niet verstandig meer te doen dan dit. Dat zei gister onze gezamenlijke brijderbehandelaar ook.

Ik ga de UWV maar eens inlichten over de diagnose van de reva-arts. en daarna nog effe pianissimo met boek op bed.

dat van die boodschappen vind ik nu al een goede zet. Blijf ik even doen. Als dat helpt voor verschillende doelen, ......helemaal prima dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Muffin1956:

..... plots zaterdag avond, één glaasje prosecco, tegen beter weten in, en dan ben ik constant blijven drinken tot gisteravond. Waarom? Ik zou het echt ni weten .....

Dat zegt je verslaafde manier van denken tegen je: één glaasje kan wél, ook al weet je gezonde verstand dat het níet kan.
De verslaafde manier van denken wint altijd als je niet voor 1000 % erkent dat je verslaafd bent.
Als je daar volledig van bent overtuigd zal die gedachte van één glaasje je geen parten meer spelen.
En dat doordrinken is niets meer of minder dan een logisch gevolg van dat eerste glaasje. Eén is teveel en tien is nog te weinig..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kohtje:

Dat zegt je verslaafde manier van denken tegen je: één glaasje kan wél, ook al weet je gezonde verstand dat het níet kan.
De verslaafde manier van denken wint altijd als je niet voor 1000 % erkent dat je verslaafd bent.
Als je daar volledig van bent overtuigd zal die gedachte van één glaasje je geen parten meer spelen.
En dat doordrinken is niets meer of minder dan een logisch gevolg van dat eerste glaasje. Eén is teveel en tien is nog te weinig..!

Ken ik vant weekend ook voor gehad :( uiteindelijk 3 flessen en erna schuldgevoel spijt pff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...