Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen allemaal

Er is alweer aardig wat af geklesse best lees ik :)

Straks wandelen met wandelmaatje
Nu de mist is opgetrokken beloofd het een stralende dag te worden.
Dus..zin in

Jannigje,
Ik wens je het allerbeste vandaag !

Geplaatst

Goedemorgen. Net wakker uit een hele diepe slaap. Man en dochter zijn naar de bakker. Een ontbijtje zo en dan fietsen vandaag.

ik mag van mezelf een elektrische huren. Maar vind ook eigenlijk dat het niet mag, ga het toch lekker doen! Jiieeehaaaaa! Als jullie iets voorbij zien zoeven-> dan ben ik het!

Jannigje:heart:

Geplaatst
34 minuten geleden zei fleurtje:

Nou kaassouffleeee, wij noemen een eend, een geit :D

Weet ik wel, vind jou ook een prachtig lelijk geitje..
Ons eendje (nou ja, dyanetje) schommelt als een eend, maakt ook een hoop lawaai en zit goed 'in haar veren', en tijdens de laatste reis door de bergen
heeft ze bewezen goed te kunnen klimmen, langzaam maar gestaag in de eerste of tweede versnelling. Vandaar dat ze bij jullie geitjes genoemd worden.
Als een eend/geit ergens zelfs in de eerste versnelling niet tegenop kan komen is de kans groot dat het in de achteruit nog wél lukt...

Geplaatst (bewerkt)

O kennen ze dat niet Jopske???? Ja ik kan me voorstellen dat hij daar dan van schrikt.

Fleurie niet boos hé? Was een grapje. Onze boeren melken ook ooit stieren en vinden het dan stom dat die dieren zo weinig geven :)Stieren Plaatjes

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Hi iedereen, het is spijtig genoeg lelijk fout gelopen. Het ging zo goed vorige week en dan plots zaterdag avond, één glaasje prosecco, tegen beter weten in, en dan ben ik constant blijven drinken tot gisteravond. Waarom? Ik zou het echt ni weten maar weet wel dat ik me nu ellendig voel en dus terug van nul moet beginnen. Bovendien heb ik gezien dat ik, sinds ik in Europa ben (07/07) zomaar eventjes 8 kg ben bijgekomen .....

Geplaatst
2 uur geleden zei Muffin1956:

..... plots zaterdag avond, één glaasje prosecco, tegen beter weten in, en dan ben ik constant blijven drinken tot gisteravond. Waarom? Ik zou het echt ni weten .....

Dat zegt je verslaafde manier van denken tegen je: één glaasje kan wél, ook al weet je gezonde verstand dat het níet kan.
De verslaafde manier van denken wint altijd als je niet voor 1000 % erkent dat je verslaafd bent.
Als je daar volledig van bent overtuigd zal die gedachte van één glaasje je geen parten meer spelen.
En dat doordrinken is niets meer of minder dan een logisch gevolg van dat eerste glaasje. Eén is teveel en tien is nog te weinig..!

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kohtje:

Dat zegt je verslaafde manier van denken tegen je: één glaasje kan wél, ook al weet je gezonde verstand dat het níet kan.
De verslaafde manier van denken wint altijd als je niet voor 1000 % erkent dat je verslaafd bent.
Als je daar volledig van bent overtuigd zal die gedachte van één glaasje je geen parten meer spelen.
En dat doordrinken is niets meer of minder dan een logisch gevolg van dat eerste glaasje. Eén is teveel en tien is nog te weinig..!

Ken ik vant weekend ook voor gehad :( uiteindelijk 3 flessen en erna schuldgevoel spijt pff

Geplaatst

HALLO allemaal. Ik heb het achter de rug!

Alles is goed gegaan voor nu. De interventie radioloog kon nog niet zeggen of een tweede behandeling nodig is. Er blijken namelijk 2 grote bloedvaten naar de tumor te lopen, ze konden vandaag maar via één behandelen. Binnenkort moet ik misschien nog een keer. Hoor ik nog.

Moe, hoofdpijn, pijn in mijn billen en rug. Ik lig min of meer lokaal ingebakerd, lekker stevig drukverband. 

Nu plat tot 7 uur. Mag mijn bed niet uit, moet al een uur plassen :(. Zal dus moeten bellen. 

Geplaatst
33 minuten geleden zei Berlioz2015:

Ken ik vant weekend ook voor gehad :( uiteindelijk 3 flessen en erna schuldgevoel spijt pff

erg hé, ik weet ook niet meer wat ik moet doen om "droog" te blijven, wil dit rot gevoel helemaal niet meer en toch trap ik telkens terug in de val 

Geplaatst

Tja mannen, (Muffin en Berlioz) en dat is allemaal niet zo als je die éérste laat staan. Geldt overigens ook voor vrouwen, hoor..
Die eerste laten staan lukt alléén als je je niet door je verslaafde denken in de luren laat leggen.
Ik heb dat geleerd door met de 12 stappen (oorspronkelijk van AA) aan de slag gegaan, vooral het mechaniek van verslaafd denken leren
doorgronden, wat neerkwam op puur eerlijk zijn naar mezelf, vooral of juist als ik voor mezelf m'n eigen leugens als waarheid ging aannemen,
oftewel, in mijn beleving, m'n eigen wil ondergeschikt maken aan de logische regels van oorzaak en gevolg...

Jannigje, fijn dat in elk geval deze eerste fase voor het onzekerste deel achter de rug is.
Als ik kon zou ik voor je plassen, maar ik denk dat je tóch maar even moet bellen dan...
Beterschap voor nu.

Geplaatst

Ik weet inmiddels "alles" van mijn buurvrouw haar darmen en van haar darmoperatie :( :blush:

Naast mij ligt een mevrouw die morgen geopreerd wordt en voor wie om de haverklap allerlei artsen komen. Vragen of ze mee wil doen met studie a (heel verhaal wat studie a inhoud). Vervolgens studie B. Tjonge. Hoezo privacy?

Geplaatst

Gelukkig Jannigje, dat het tot zover goed is verlopen
Eerst hier maar eens goed van herstellen dan

Herstel,
Ik begrijp dat je je zorgen maakt om je buurvrouw, zou ik ook doen hoor
Hoop dat je snel een teken van leven krijgt van haar.

Muffin,
Sterkte
Valt ook niet altijd mee he :rose:

Hier, heerlijk gewandeld
Sombere gevoelens van gisteren helemaal weg gewaaid :)
Daarna, ook nog een vracht boodschappen gehaald met de tuut
2 grote bol chrisanten, en een grote bos bloemen ook erbij
Nu eerst mijn was maar eens binnen halen en strijken
En (grote) kleinzoon komt straks bij me eten
Echt tof ! :D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...