Spring naar bijdragen

Maandag 14 augustus 2017

Mootje

Aanbevolen berichten

Geen druppel. Niet leuk hoe er hier geoordeeld wordt. Dat verdien ik niet. Advies bepaalde  pil en over uur evt huisarts en of ambu. Had ik niet verwacht hier. 

Zie mijn verhaal gister op mn eigen draad voor jullie conclusies trekken. Daar laat ik het bij. Heb geen energie om hier op in te gaan. Groet

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste keer .lees dan bericht gister voor men dit soort dingen schrijft. Want drinken is wel het laatste waar ik aan denk in zo'n toestand. Dat gun ik niemand. Heel veel pijn die nu ook naar linkerarm uitstraalt. Ik stop nu. Dit is zo niet helpend. Dank bor

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog eenmaal. Ik wil jullie vragen op te houden. Dit is ronduit gemeen. Ik hoopte vanmorgen wat steun te vinden. Dit doet mij bepaald geen goed. Dus ik meld me nu af. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Sheila:

Er wordt een 'toon' opgevangen, die jij blijkbaar niet opvangt. We zijn hier niet om veroordeeld te worden, dat gebeurt al genoeg IRL. Het kan voorkomen, uiteraard. Het gebeurt... ja, maar deze groep moet er dan juist zijn voor elkaar, om elkaar te steunen en niet af te vallen of veroordelen.

Dit wordt duidelijk als veroordelend ontvangen. Actie-reactie.

Grijns

Maar wel een (voor haarzelf) ongezonde typisch alco-reactie. Jouw 2 eerdere postings zeggen t mooi. Je laatste oproep echter weer niet. Een ander kan je niet veranderen. Op de ander heb je geen invloed. Dat zal je eens moeten leren .....Anders blijf je onderuit gaan. En daarom blijf ik ook gewoon reageren zoals ik doe. Voor mij had dat (achteraf) namelijk meer meerwaarde dan het meegingen met mijn drama. Dat leek steunend, leek prettiger, maar Was t niet. 

Een oordeel? Inschatten? Ik heb niets te oordelen en niets in te schatten. 

He, er zit een knop aan de tv. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei fleurtje:

Btw wat is r mis met de vraag? We zitten hier wel met nen hoop alcoholisten he dus de kans is reëel.

De kans is voor ons allemaal even reëel. Dus vraag ik me af, waarom men er
uit opmaakt dat er in dit geval drank in het spel zou zijn geweest. In het kort: waarom de vraag?

bewerkt door Soothe
zin was slecht leesbaar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid. Mijn reactie op het bericht van Sowhat was dus alleen gericht op haar en dus geen oordeel op Herstel. Dat is heel rot en pijnlijk.

O en nu naar het AC. Herstel heel veel herstel. Je hebt de naam niet voor niets;) Kom je vandaag nog even melden hoe het is gegaan?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eenmaal (!) was ik beroerd door drank, @Sowhat. Maar dat was heel wat anders dan wat nu speelt.Dat heb ik toen ook eerlijk geschreven. Lees mn laatste berichten  op mn eigen draad. Dan lees je wel wat voor anders er speelt. Ik wil jullie verzoeken op te houden met oordelen,veroordelen en  invullen en  met die pittige pb's,  die ik dus ook niet ga beantwoorden. 

Dit is voor helemaal niemand goed. Ook niet voor een ,dacht ik ,open en steunende sfeer op het forum.

en van paniek is geen sprake , wel angst die reeel is gezien wat ik mankeer.  

Ik schrijf hier voorlopig even niet. Dit doet mij alleen maar kwaad. ik wil herstellen, maar dit is zeer averechts en ook niet goed voor mn hart. Groet. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herstel je zegt constant groet en dan toch weer reageren.

Wanneer je last hebt van je hart ga je toch niet hier een discussie voeren.

Zoek ontspanning en neem contact op met een hulpverlener, want dit is in mijn ogen

niet normaal.

Bedoel het goed, maar mijn hemeltje er lopen af en toe een stel zeepneuzen rond in deze wereld.

Voor de rest iedereen een fijne verdere dag gewenst en zing morgen een liedje,

want Toine ne manski is morgen jarig, 43.......

Man man moet nog blozen bij het woordje sex hi hi :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...