bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Hahahaha bam knal recht voor z'n raap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Geen druppel. Niet leuk hoe er hier geoordeeld wordt. Dat verdien ik niet. Advies bepaalde pil en over uur evt huisarts en of ambu. Had ik niet verwacht hier. Zie mijn verhaal gister op mn eigen draad voor jullie conclusies trekken. Daar laat ik het bij. Heb geen energie om hier op in te gaan. Groet 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Laatste keer .lees dan bericht gister voor men dit soort dingen schrijft. Want drinken is wel het laatste waar ik aan denk in zo'n toestand. Dat gun ik niemand. Heel veel pijn die nu ook naar linkerarm uitstraalt. Ik stop nu. Dit is zo niet helpend. Dank bor 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ook ik zie het nut van de vraag niet. Ik kan nergens uit opmaken dat er drank speelt bij Herstel. Wel een verlengde Q interval en wellicht ook angst daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Klopt soothe .verlend qt . En tuurlijk ook angst voor weer hartaanval. Ik kan alleen maar heel stil liggen. Groet. 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 13 minuten geleden zei Sheila: Maar hoe mensen reageren zegt meer over hunzelf dan over jou. Altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Op 14-8-2017 om 11:41 zei jopie: Altijd! 15 augustus 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Btw wat is r mis met de vraag? We zitten hier wel met nen hoop alcoholisten he dus de kans is reëel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Nog eenmaal. Ik wil jullie vragen op te houden. Dit is ronduit gemeen. Ik hoopte vanmorgen wat steun te vinden. Dit doet mij bepaald geen goed. Dus ik meld me nu af. 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Het doet me pijn te zien hoe men vandaag met elkaar om gaat hier op het forum. Wat zorg, zorgvuldigheid, compassie, respect en voorzichtigheid kan ik beter waarderen. Ik ben weer even weg tot het tij gekeerd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 1 minuut geleden zei Sheila: Er wordt een 'toon' opgevangen, die jij blijkbaar niet opvangt. We zijn hier niet om veroordeeld te worden, dat gebeurt al genoeg IRL. Het kan voorkomen, uiteraard. Het gebeurt... ja, maar deze groep moet er dan juist zijn voor elkaar, om elkaar te steunen en niet af te vallen of veroordelen. Dit wordt duidelijk als veroordelend ontvangen. Actie-reactie. Grijns Maar wel een (voor haarzelf) ongezonde typisch alco-reactie. Jouw 2 eerdere postings zeggen t mooi. Je laatste oproep echter weer niet. Een ander kan je niet veranderen. Op de ander heb je geen invloed. Dat zal je eens moeten leren .....Anders blijf je onderuit gaan. En daarom blijf ik ook gewoon reageren zoals ik doe. Voor mij had dat (achteraf) namelijk meer meerwaarde dan het meegingen met mijn drama. Dat leek steunend, leek prettiger, maar Was t niet. Een oordeel? Inschatten? Ik heb niets te oordelen en niets in te schatten. He, er zit een knop aan de tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik lees dat sowhat bedenkingen heeft. Pijnlijk.. Ik ga r vandoor. Braadworst eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Sheila: Ok, ik laat me niet in een hele ongezonde discussie zuigen. Iedereen sterkte met alle ongenoegen en alles wat ineens blijkbaar omhoog komt. Ik ga ervandoor. 14 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Wat een oordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) 4 uur geleden zei fleurtje: Btw wat is r mis met de vraag? We zitten hier wel met nen hoop alcoholisten he dus de kans is reëel. De kans is voor ons allemaal even reëel. Dus vraag ik me af, waarom men er uit opmaakt dat er in dit geval drank in het spel zou zijn geweest. In het kort: waarom de vraag? 14 augustus 2017 bewerkt door Soothe zin was slecht leesbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid. Mijn reactie op het bericht van Sowhat was dus alleen gericht op haar en dus geen oordeel op Herstel. Dat is heel rot en pijnlijk. O en nu naar het AC. Herstel heel veel herstel. Je hebt de naam niet voor niets Kom je vandaag nog even melden hoe het is gegaan? 14 augustus 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Soothe,vanwaar mijn vraag? De vorige keren dat Herstel zoveel pijn had en in paniek,had zij de vorige avond veel gedronken. Niets mis met mijn vraag. Geen oordeel,geen vooroordeel,alleen een vraag. 14 augustus 2017 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Eenmaal (!) was ik beroerd door drank, @Sowhat. Maar dat was heel wat anders dan wat nu speelt.Dat heb ik toen ook eerlijk geschreven. Lees mn laatste berichten op mn eigen draad. Dan lees je wel wat voor anders er speelt. Ik wil jullie verzoeken op te houden met oordelen,veroordelen en invullen en met die pittige pb's, die ik dus ook niet ga beantwoorden. Dit is voor helemaal niemand goed. Ook niet voor een ,dacht ik ,open en steunende sfeer op het forum. en van paniek is geen sprake , wel angst die reeel is gezien wat ik mankeer. Ik schrijf hier voorlopig even niet. Dit doet mij alleen maar kwaad. ik wil herstellen, maar dit is zeer averechts en ook niet goed voor mn hart. Groet. 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik wens je veel sterkte Herstel, denk vooral om je zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Herstel je zegt constant groet en dan toch weer reageren. Wanneer je last hebt van je hart ga je toch niet hier een discussie voeren. Zoek ontspanning en neem contact op met een hulpverlener, want dit is in mijn ogen niet normaal. Bedoel het goed, maar mijn hemeltje er lopen af en toe een stel zeepneuzen rond in deze wereld. Voor de rest iedereen een fijne verdere dag gewenst en zing morgen een liedje, want Toine ne manski is morgen jarig, 43....... Man man moet nog blozen bij het woordje sex hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Morgen wordt het trouwens ook een mooie zomerse dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Huisarts gebeld, morgen bloedprikken en urine inleveren. Bleek ook afspraak te hebben staan voor hartfilmpje ivm suikerziekte. Gemist, maar komt later wel een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Nee betreft jaarlijks onderzoek, meer routinecontrole. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Herstel het advies wat ik hier krijg omdat ik ook nogal kan reageren op reacties haal er uit wat voor jou helpend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Hoi Lars, hoe ging het met de onderzoeken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden