bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid. Mijn reactie op het bericht van Sowhat was dus alleen gericht op haar en dus geen oordeel op Herstel. Dat is heel rot en pijnlijk. O en nu naar het AC. Herstel heel veel herstel. Je hebt de naam niet voor niets Kom je vandaag nog even melden hoe het is gegaan? 14 augustus 2017 bewerkt door bolletje
Sowhat Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Soothe,vanwaar mijn vraag? De vorige keren dat Herstel zoveel pijn had en in paniek,had zij de vorige avond veel gedronken. Niets mis met mijn vraag. Geen oordeel,geen vooroordeel,alleen een vraag. 14 augustus 2017 bewerkt door Sowhat
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Ik wens je veel sterkte Herstel, denk vooral om je zelf
toine Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Herstel je zegt constant groet en dan toch weer reageren. Wanneer je last hebt van je hart ga je toch niet hier een discussie voeren. Zoek ontspanning en neem contact op met een hulpverlener, want dit is in mijn ogen niet normaal. Bedoel het goed, maar mijn hemeltje er lopen af en toe een stel zeepneuzen rond in deze wereld. Voor de rest iedereen een fijne verdere dag gewenst en zing morgen een liedje, want Toine ne manski is morgen jarig, 43....... Man man moet nog blozen bij het woordje sex hi hi
toine Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Morgen wordt het trouwens ook een mooie zomerse dag
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Huisarts gebeld, morgen bloedprikken en urine inleveren. Bleek ook afspraak te hebben staan voor hartfilmpje ivm suikerziekte. Gemist, maar komt later wel een keer.
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Nee betreft jaarlijks onderzoek, meer routinecontrole.
Lars Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Herstel het advies wat ik hier krijg omdat ik ook nogal kan reageren op reacties haal er uit wat voor jou helpend is.
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Hoi Lars, hoe ging het met de onderzoeken vandaag?
Lars Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Het advies om uit de reacties te halen wat voor jou helpend is. Het ging wel suikertje beetje confronterend en frustrerend
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Ah, Herstel, je bent er weer/nog... Ik vond je vanmorgen nogal laconiek omgaan met je mededeling dat je giga hartklachten had.. beetje rust, een paracetamolletje. Vandaar mijn reactie. Je zult zélf ongetwijfeld weten tot hoever je kunt gaan, hoe ernstig je klachten zijn, maar voor mij als 'leek' kwam het beangstigend over. Dat er zo'n gedoe achteraankwam had ik niet voorzien en was ook niet mijn bedoeling. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt en wens je succes met je herstel, in alle opzichten.
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Net een kraan in de garage vervangen.. niet goed. Emmer eronder om het druppelen op te vangen en morgen nog eens proberen. Jammer dat de Gamma niet om de hoek zit... gedoe wordt het zo...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Koh rubber ringetje kaduc? Herstel heb je vandaag kunnen rusten? Zo ja, merk je dan dat de pijn wat minder wordt? Er zijn dingetjes (weet niet precies hoe ze heten) die je om je nek kunt hangen en gebeurd er iets kun je op b.v.bed, bellen. Is dat niet iets voor jou? Ja je hart daar draait alles om hé?
Lika Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Raar gevoel. Ik denk steeds dat de dag nog moet beginnen... Herstel, gelukkig dat het weer wat beter gaat. Ik vind het heel eng klinken. Lars, ging dus wel? Gelukkig maar. Suikertje, wat goed van je dat je huisarts hebt gebeld. Ik ga maar even wennen aan het feit dat het al zo laat is.
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Zo'n alarmbelletje geeft een hoop rust Herstel en inderdaad het alleen wonen kan in zo'n omstandigheid veel onzekerheid geven. Hoop dat je het kunt krijgen. 14 augustus 2017 bewerkt door bolletje
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 4 uur geleden zei spirit: Dagpact: Mootje Lars jowan Nicky Kohtje Mark Bor Spirit Herstel op jouw verzoek dan maar Herstel
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 1 uur geleden zei bolletje: Koh rubber ringetje kaduc? Nee bolletje, 't is de muurplaat. De oude kraan zat gewoon met het tuitje naar beneden, zoals het hoort, de nieuwe kraan komt met het tuitje schuin naar boven te zitten... op z'n minst niet handig te noemen. Ik vermoed dat die oude muurplaat zo oud is dat er ander schroefdraad inzit, althans anders getapt is. Nog geprobeerd met teflontape de boel een beetje op te vullen en minder strak aan te draaien, maar dat werkt niet afdoende. Morgen dus een andere muurplaat halen, met knelkoppeling, dan hoeft er niet gesoldeerd te worden. Maar zoals ik al zei, de gamma zit niet om de hoek, dus het wordt gedoe alleen maar door het heen en weer rijden.
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Oké Koh. Zo Bol gaat bankhangen.
Berlioz2015 Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Helemaal droog zit wel weer met vriend en ouders voor enkele dagen .. en die mensen drinken veel. Echter samen drinken zegt me niets enkel als ik alleen ben
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Ik heb wél een probleem met mijn lever "Gelukkig" niet door de drank. Maar ik drink niet
NickyLJ80 Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Ik meld me ook droog af voor vandaag. Fijne avond nog allen
Mootje Geplaatst 14 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Droog, slaap lekker Lika reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Geplaatst 14 augustus 2017 Ik ben vandaag op stap geweest. Naar de kermis, daarna optreden, terug kermis, ff naar huis, terug optreden en om af te sluiten t vuurwerk. Dit alles met een rokende vriendin, haar rokende dochter en haar rokende ma. Ging vrij vlot al zeg ik t zelf. Wel op tijd en stond een muntje maar goed. Ja ja, de dees komt er nog Nu in bed aan t wachten tot t feestje van de buren buiten voorbij is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden