Spring naar bijdragen

Vrijdag, 11 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ach Etty, wat triest voor de kat. Hoop dat het toch goed gaat (maar zo te lezen reken je al op het einde...)

Ik merk dat ik ook in mijn hoofd heb dat ik nooit meer wil drinken, maar ik probeer dat toch te onderdrukken. Ik ben pas een paar dagen op weg en hier heb ik geleerd dat ik dag voor dag moet aanpakken. Eerst dus deze dag door komen en morgen doe ik dat opnieuw :)

Veel plezier in Berlijn hoor! Geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.

Alle ramen en deuren open en een serene stilte, heerlijk.
Binnen staan koffie en thee inmiddels klaar. 
.post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg


Etty , veel plezier, hoop dat kat toch weer een stukje opknapt... 

Suiker, 'bakje speciaa'l voor jou dan maar , wie weet helpt het.... 

Afbeeldingsresultaat voor koffie met liefde

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal:sun:

Hier goed geslapen. Was kapot. Moet van mijn psych. weg van de dagopvang en daar buiten vrijw. werk zoeken. Ik wil dat niet ik wil daar blijven. Het is daar zo fijn en ik voel me daar zo thuis. Maar de druk is groot omdat hij best wel dwingend is. En hij heeft hier eigenlijk niets over te zeggen. Dus moet ik maar eens kijken of ik daar straks tegenin durf te gaan. Ben verdorie geen kind meer. Moet wel zorgen dat ik beleefd blijf. Is al een keer gebeurd dat hij bijna de behandeling staakte omdat ik vreselijk was uitgevallen.:blush: Gisteren tel. gehad van de Zonnebloem voor vrijwilligerswerk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Serene stilte....Ja dát Is het woord en dat maakt t zo voor mij prettig: sereen. 

Lieve bol... misschien kan je ergens in je achterhoofd eerst het vertrouwen vinden dat als dít niet lukt, je wel iets anders vindt. Met dat vertrouwen wordt t wat makkelijker rustig te blijven en je behoeften op tafel te leggen zonder overstuur te raken. Succes in ieder geval. t Is naar als je een plek waar je gedijt kwijt lijkt te raken. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk hoor Bolletje. 
Heb je al gevraagd wat de reden is dat hij zo vasthoudend is wat dit betreft?
Wáárom wil hij dat jij daar stopt? 

Als dat duidelijk is kun je weer verder. 
Misschien moet je hem dan wel gelijk geven. 
Misschien niet. 
Maar dan ben je in ieder geval een stap verder. 
 

En in gesprek gaan met de Zonnebloem kanook helemaal geen kwaad hoor meis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...