Spring naar bijdragen

Maandag 7 augustus


Lars

Aanbevolen berichten

@jowan, sterkte met werken aan datgene wat niet goed is of gaat. 

Hier ook een pittige tijd. Maar gelukkig ook met perpectief, hulp, ondersteuning. En van mijn kant ook extrarustig aan en meer accepteren. Maar komt goed. Het regent hier kwartjes aan inzichten. Heel confronterend maar zo kan er iets gedaan worden, dus uiteindelijk constructief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Reacher:

Sita drie weken!!!! Gefeliciflapstaart! :D

MIJN Lars een zaagkous? :o  Dat gaat je kosten Fleurtje: 120 euro smartengeld en alle cola van vandaag! -_- 

sinds die ring is ze een beetje kortaf tegen je Lars.

 

Zal dat het zijn? Dan voor Fleurtje ook maar een ring. Natuurlijk niet 1 met diamant maar goedkoop ringetje

7156.jpg

Gewoon uit de automaat gehaald

752968.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij voor je dat je wat beter voelt. @Suikertje

Ik maak ook stapjes. Das fijn. Net lang een brijderdame aan de lijn, . Ik vond het drie gesprek stevig vanmiddag  , pittig. Maar helpend . Ze regelen de terugvalgroep in het kustplaatstje  waar ik pal bij woon. Boze onderbuurman is weer helemaal terug en los ( jahoor cocaine. Ik wist er nooit van tot hier in x) en dat kan ik niet veranderen. 

 Kortom. Herstel gaat in herstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit je lichaam moet herstellen als je drinkt voel je al die zaagkous pijntjes ook lang niet altijd. Maar als je het niet vertrouwd moet je zeker naar de huisarts gaan. Suikertje heb je dan een tijd niet afgewassen krijg je geen hulp met huishouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...