Asterix Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 (bewerkt) Post mortem therapie! En weer een ijsje, moet kunnen, een raket? 7 augustus 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 psycho motorische therapie oftewel beetje sport dingen. Ik eet vooral cornetto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Veel plezier Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 3 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen jowan en Kruidje. Das een hele tijd gleden jowan. Alles goed? Een week of drie, vier, denk ik. Nee, niet alles is goed. Van het goede geniet ik en aan het overige wordt gewerkt. Ik kom er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen DANK voor de koffie Yvonne. Goed je hier weer te zien Jowan! Sterkte met waaraan je werkt Hopend voor je op een goed gesprek vandaag en morgen Suikertje. Welkom Nicky! Dagpact: Lars Momentum tinto Kohtje jowan Bor Nicky Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Sita...ik las net drie weken...wow meid, wat ben je goed bezig....compliment! Sita2 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 @jowan, sterkte met werken aan datgene wat niet goed is of gaat. Hier ook een pittige tijd. Maar gelukkig ook met perpectief, hulp, ondersteuning. En van mijn kant ook extrarustig aan en meer accepteren. Maar komt goed. Het regent hier kwartjes aan inzichten. Heel confronterend maar zo kan er iets gedaan worden, dus uiteindelijk constructief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Dagpact: Lars Momentum tinto Kohtje jowan Bor Nicky Sita Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Sita drie weken!!!! Gefeliciflapstaart! MIJN Lars een zaagkous? Dat gaat je kosten Fleurtje: 120 euro smartengeld en alle cola van vandaag! sinds die ring is ze een beetje kortaf tegen je Lars. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 jowan fijn je te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Het lijkt wel of alle vrouwen verdwenen zijn hier, komen alleen maar mannen. Maar aanvaard de hulp wel hoor. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 47 minuten geleden zei Reacher: Sita drie weken!!!! Gefeliciflapstaart! MIJN Lars een zaagkous? Dat gaat je kosten Fleurtje: 120 euro smartengeld en alle cola van vandaag! sinds die ring is ze een beetje kortaf tegen je Lars. Zal dat het zijn? Dan voor Fleurtje ook maar een ring. Natuurlijk niet 1 met diamant maar goedkoop ringetje Gewoon uit de automaat gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 6 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen Kohtje en Bol. Sorry, even gemist. Goedemorgen Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Mijn afwas gedaan, een hele flinke afwas. Wat heeft dat een moeite gekost. Gelukkig wordt er voor me gekookt. Gaat verder iets beter. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Eet lekker Suikertje. Sterkte man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Blij voor je dat je wat beter voelt. @Suikertje. Ik maak ook stapjes. Das fijn. Net lang een brijderdame aan de lijn, . Ik vond het drie gesprek stevig vanmiddag , pittig. Maar helpend . Ze regelen de terugvalgroep in het kustplaatstje waar ik pal bij woon. Boze onderbuurman is weer helemaal terug en los ( jahoor cocaine. Ik wist er nooit van tot hier in x) en dat kan ik niet veranderen. Kortom. Herstel gaat in herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Spirit je lichaam moet herstellen als je drinkt voel je al die zaagkous pijntjes ook lang niet altijd. Maar als je het niet vertrouwd moet je zeker naar de huisarts gaan. Suikertje heb je dan een tijd niet afgewassen krijg je geen hulp met huishouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Nee had al tijd niet afgewassen. Ik kan wel hulp krijgen, maar ik vind dat ik het gewoon zelf moet doen. Ben beetje eigenwijs Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 12 minuten geleden zei Suikertje: Nee had al tijd niet afgewassen. Ik kan wel hulp krijgen, maar ik vind dat ik het gewoon zelf moet doen. Ben beetje eigenwijs Lars Heb ik gelukkig geen last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ik geloof dat het gebruikelijk is om je even af te melden wanneer het je jezelf hebt bijgeschreven op het dagpact. Bij deze mijn afmelding, 100% nuchter. De teller staat op 1 dag en ik duik lekker vroeg mijn bed in. Ik wens iedereen nog een fijne avond kruidenthee67, Lars, Momentum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Dagpact geslaagd. Welterusten Sita2, Lika en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Droog! kruidenthee67, Lars, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden