Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 augustus 2017

Yvonne

Aanbevolen berichten

Stelletje cola- isten zijn jullie @Reacher en @fleurtje.....

post-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Hiermee moeten jullie het toch wel redden tot morgenvroeg lijkt me.... 
Zal eens op zoek gaan naar 5-literverpakkingen voor jullie.

Moeilijk Fleurtje voor je,  dat van die collega. 
Misschien toch proberen even naar binnen gaan en wat schrijven? 
Voor de mensen die achterblijven is dat toch vaak iets wat ze heel erg koesteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suikertje, fijn dat er iemand meegaat. Blij voor jou.

. Goed, afleiding. Ik kan het nog niet zo goed op dit moment, maar ik  probeer het wel. Geniet van de atletiek.

ik sta nog te koken. Beetje laat maar dementerende tante gebeld die flink in de war was. En dan ga ik niet zeggen dat ik wil koken. 

Ik hou een slowly evening.;)

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij van harte gefeliciteerd lady 8 jaar fantastisch, en wat een gezellige plaatjes allemaal fleurt de boel hier helemaal  op

vandaag wederom niet gedronken en het gaat goed

een fijne avond voor iedereen, ga nog een wandeling met de honden maken en op tijd naar bed, morgen heb ik een drukke dag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

opnieuw een keuze maken Bor is niet echt verkeerd, moeten we dat niet veel vaker al?
met relaties, vriendschappen, werk, hobbies, en ja ook met wel/niet drinken. Zoals ik je nu lees, drink je dus nog, ook al sta je soms wel al op het dagpact, of wanneer je er niet op staat en blijkbaar onbewust al koos te drinken. De keuze is altijd aan jou, en als iemand je er per abuis afknikkert geeft dat jou de kans om er sterker in te komen staan. Natuurlijk ook om voor gaas te gaan, maar ook dan is en blijft het jouw keuze/verantwoordelijkheid, ook al wordt het lastig. Het is wat jij met lastig doet; de achterdeur verder open, of je sterker maken omdat je een extra kans om weer te kiezen krijgt. Niets is ooit vanzelfsprekend.
Ik merk zelf, als Weegschaal dat keuzes maken ook voor mij moeilijk blijft vaak. Dan wik en weeg ik nog langer. Ik heb er wel van geleerd dat ik bij twijfel geen impulsieve keuzes meer wil maken, want die waren bij mij vroeger vaak de weg van de minste weerstand. De moeilijke wegen blijken vaak mij sterker te maken, daar waar de kortere wegen korte termijnsoplossingen bleken.
Bedankt voor alle hartverwarmende felicitaties, ik heb een heerlijke saunadag gehad. Dochter logeert hier het weekend en is nu weer de hort op naar oude vriendinnen, dus ik mag straks weer eens ouderwets ongerust "wakker" indutten op mijn fakirmatje en inslapen als ik haar thuis hoor komen. Met ongetwijfeld een flinke slok op, ..........pffft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer hoor geen paniek. Eerst naar de ikea geweest mijn god wat een winkel wat een keuze. Maar alles is gelukt op relaxstoel na. Daar voor nog naar een andere winkel geweest en daar besteld. Meubels bestellen we via internet. Klein spul mee genomen en dat was ook nog aardig wat en ja dames ook dekbed hoezen. Mijn dochter vroeg of ik mee wilde om bij hun te eten. Dat gedaan en kleindochter zegt nu luid en duidelijk opa dus ben trots. Net terug gebracht door schoonzoon en ik ben bekaf. Blij dat het allemaal gelukt is en als toetje nog een gezellige middag en avond gehad. Meld me droog af welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...