Yvonne Geplaatst 4 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Stelletje cola- isten zijn jullie @Reacher en @fleurtje..... Hiermee moeten jullie het toch wel redden tot morgenvroeg lijkt me.... Zal eens op zoek gaan naar 5-literverpakkingen voor jullie. Moeilijk Fleurtje voor je, dat van die collega. Misschien toch proberen even naar binnen gaan en wat schrijven? Voor de mensen die achterblijven is dat toch vaak iets wat ze heel erg koesteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 En jawel....... zon scheen volop.. was opgehangen, ik kom binnen en de sluizen gaan open.... wijd open... Afijn, zal zo wel weer stoppen en het waait hard, dus met een uurtje is de boel wel droog denk ik. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Even Jane feliciteren vanaf mijn vakantie adres Ik gun je acht rode rozen maar mijn telefoon wil ze niet printen Echt super super goed van je lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Dagpact: Lars Tinto Momentum Reacher Spirit Sita Asterix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Gesprek gehad met begeleidster hier, veel beter dan met begeleider hier. Heb zoveel moeite om het over mezelf te hebben met een man, weet niet hoe dat kan. Vind het ook moeilijk om dat te zeggen, maar moet het toch doen, gewoon voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Waarvan akte. En dat kan gewoon Suikertje. niets ergs aan. Mooi dat je een goed gesprek had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Om kwart over vier komt hier iemand om te praten over mijn behandelplan. Gelukkig is het een vrouw. Met haar maar eens ter sprake brengen als ik durf. Jullie lezen het later wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Sita, ook mij heb je van t dagpact gemikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) Dagpact: Lars Tinto Momentum Reacher Spirit Herstel BOR Sita 4 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Sterkte met t gesprek, Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Gesprek gehad, Ik heb mijn grieven kunnen uitten. Ze zag wel dat het niet zo goed met me ging. Ze gaat komende dinsdag ook even mee naar GGZ-afspraak. Nu proberen wat afleiding te zoeken en vanavond WK-athletiek kijken, zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) @Suikertje, fijn dat er iemand meegaat. Blij voor jou. . Goed, afleiding. Ik kan het nog niet zo goed op dit moment, maar ik probeer het wel. Geniet van de atletiek. ik sta nog te koken. Beetje laat maar dementerende tante gebeld die flink in de war was. En dan ga ik niet zeggen dat ik wil koken. Ik hou een slowly evening. . 4 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Wanneer is het eindelijk allemaal eens voorbij Sugartje het duurt al zo lang en je verdiend zoveel fijne gevoelens. Wat een ellende voor je kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Ook van mij van harte gefeliciteerd lady 8 jaar fantastisch, en wat een gezellige plaatjes allemaal fleurt de boel hier helemaal op vandaag wederom niet gedronken en het gaat goed een fijne avond voor iedereen, ga nog een wandeling met de honden maken en op tijd naar bed, morgen heb ik een drukke dag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Voor Jane. kruidenthee67, Sita2 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Wat klink je goed Tinto. Ben blij voor jou. Morgen de bbq en alcoholvrij toch voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) Ik snap m helemaal. Maar @Bor, het wordt niet expres gedaan. 5 augustus 2017 bewerkt door Herstel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Dat denk ik Bor. Misschien laat ie zich opsluiten om proef te liggen in de bedden...te eten aan alle tafels en de ijsjes op te eten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 opnieuw een keuze maken Bor is niet echt verkeerd, moeten we dat niet veel vaker al? met relaties, vriendschappen, werk, hobbies, en ja ook met wel/niet drinken. Zoals ik je nu lees, drink je dus nog, ook al sta je soms wel al op het dagpact, of wanneer je er niet op staat en blijkbaar onbewust al koos te drinken. De keuze is altijd aan jou, en als iemand je er per abuis afknikkert geeft dat jou de kans om er sterker in te komen staan. Natuurlijk ook om voor gaas te gaan, maar ook dan is en blijft het jouw keuze/verantwoordelijkheid, ook al wordt het lastig. Het is wat jij met lastig doet; de achterdeur verder open, of je sterker maken omdat je een extra kans om weer te kiezen krijgt. Niets is ooit vanzelfsprekend. Ik merk zelf, als Weegschaal dat keuzes maken ook voor mij moeilijk blijft vaak. Dan wik en weeg ik nog langer. Ik heb er wel van geleerd dat ik bij twijfel geen impulsieve keuzes meer wil maken, want die waren bij mij vroeger vaak de weg van de minste weerstand. De moeilijke wegen blijken vaak mij sterker te maken, daar waar de kortere wegen korte termijnsoplossingen bleken. Bedankt voor alle hartverwarmende felicitaties, ik heb een heerlijke saunadag gehad. Dochter logeert hier het weekend en is nu weer de hort op naar oude vriendinnen, dus ik mag straks weer eens ouderwets ongerust "wakker" indutten op mijn fakirmatje en inslapen als ik haar thuis hoor komen. Met ongetwijfeld een flinke slok op, ..........pffft kruidenthee67 en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Dag. Mensen slaap goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Ik ben er weer hoor geen paniek. Eerst naar de ikea geweest mijn god wat een winkel wat een keuze. Maar alles is gelukt op relaxstoel na. Daar voor nog naar een andere winkel geweest en daar besteld. Meubels bestellen we via internet. Klein spul mee genomen en dat was ook nog aardig wat en ja dames ook dekbed hoezen. Mijn dochter vroeg of ik mee wilde om bij hun te eten. Dat gedaan en kleindochter zegt nu luid en duidelijk opa dus ben trots. Net terug gebracht door schoonzoon en ik ben bekaf. Blij dat het allemaal gelukt is en als toetje nog een gezellige middag en avond gehad. Meld me droog af welterusten Momentum, kruidenthee67, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Leuk en fijn en gezellig. Moe maar voldaan. Zo heet dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Ik vind het zo goed dat je zo'n relaxstoel neemt! Heerlijk. Krantje, koffie, vogeltjes en beentjes omhoog. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Ook leuk voor je kleindochter om met de afstandsbediening te spelen. Zit je net lekker, hoppa! beentjes hoger! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden