Asterix Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Mooi Mazzel Mazzelaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Mazzelaartje, da's geen mazzel, da's gewoon beregoed nieuws. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 41 minuten geleden zei Jannigje: Geeft niet goor Aardappelkroketje, ik snap het zelf ook niet. 1 minuut geleden zei Kohtje: Jannigje!!!! Zo ken ik je niet... Oooohhhhhh, ik ook niet! Wie heeft dat geschreven? Moi? Oeps, Ik zal het heel gauw veranderen. SORRY kroketje weer eens niet goed opgelet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Jannigje!!!! Zo ken ik je weer... Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 MAZZELAARTJE, wat fijn voor je. Ik kan nu zeggen dat ik me je angst voor kon stellen. Bor, pas ajb op jezelf. Zoek een boom waar je tegenaan schreeuwt of wat dan ook! Gooi het er uit als je in je bootje zit of zing het eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Mazzelaartje huppelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 (bewerkt) Vangen Bor!!!!! Doe hem ajb om, niet ondergaan nu!! 5 juli 2017 bewerkt door Jannigje basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ik moet nu gaan sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ach, het wordt er allemaal niet beter op. Dus je kunt het net zo goed niet doen. Eigen keuze. Kies je voor jezelf of.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Bor , lieve vrouw, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Hallo !!!!!!! daar was ' ie weer...... was alweer een tijd geleden dat ik hier was en dingen lopen wel het droogstaan lukt veelal wel maar soms ook niet en heb daarom maar weer de urinecontrole gestart 3 x per week en dat helpt mij goed ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ben droog en niet stiekem nog wat in de kast vandaag gaat mij het weer lukken. Gisteren confronterend gesprek met maatje gehad. Niet leuk wel nodig weten dat ze gelijk heeft. Niet helemaal wegzakken nu maar vechten. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Nee ik denk niet dat meneer schildpad dat kan Lars. Alhoewel, ik heb t nog nooit uitgeprobeerd Hij hangt t wat uit de laatste dagen. Twee keer in huis geplast . Komt binnen, loopt voor men voeten...moet em regelmatig terug buitenzetten omdat ik anders niets gedaan krijg. Venrten he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Gaat t een beetje suikertje? Ik heb zelf de nicotine zuigtabletjes en de fruitkauwgom, 2mg. Zwaar genoeg voor mij. Ik vind t super hulpmiddeltjes maar dat is voor iedereen anders waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 De film start...overmorgen dochter terug thuis Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Droog naar bed Welterusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Droog naar bed rosa45 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Meld me droog af en dat voelt goed rosa45, Jannigje en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Kanjers! Alle droge afmeldingen op een rijtje zijn fijn om te lezen. slaap lekker. Ga ik ook proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Oh, en Reacher: beterschap. Tis niets zonder jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Ja @Reacher beterschap Mazzelaartje wat een fijn nieuws. Bor ik vind je flink. Jannigje een dikke knuffel en verder voor iedereen een nachtzoen Jannigje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Lika, speciaal voor voeg doe ik mijn droge afmelding aan het rijtje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Volgens mij ligt iedereen al op een oor, daarom doe ik het licht weer uit. Alleen deze blijft aan Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden