jowan Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Bor, gecondoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen allemaal. Bor gecondoleerd en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 56 minuten geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: jowan zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen frummers. De regen is weer richting oosten vertrokken, de boel is aardig opgefrist. Koffie en thee staan klaar. Gecondoleerd met het overlijden van jouw schoonmoeder Bor. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen, gecondoleerd en veel sterkte Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen. Bor gecondoleerd. Dagpact: jowan Zbb Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Een goede dag allemaal. Dagpact: jowan Zbb Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Borretje, meis, gecondoleerd en sterkte. Vooral onder dit soort omstandigheden is een drankvrij hoofd een zegen. Pas goed op jezelf, ik wil je hier nog heel lang lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Bor. Goeie morgen iedereen. Poeh. slecht geslapen. Onrustig en heel warm. Ik denk dat het komt door het stoppen van de pam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen allemaal. Bor gecondoleerd en sterkte. Voor wat het waard is Bol, wij hadden het ook warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Het is ook warm As. Is je vrouw nu gewoon thuis? Begreep ik dat nu goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Een hele goede morgen allemaal, Bor, Gecondoleerd, en sterkte deze dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen. Dat kwam ik alleen even zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 5 minuten geleden zei bolletje: Het is ook warm As. Is je vrouw nu gewoon thuis? Begreep ik dat nu goed? Ja, 2 weken nu. De angst regeert helaas nog vaak, duizelig, raar gevoel int hoofd. Ze moet zich overal toe zetten, dat blijft moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Goedemorgen Wachten op een telefoontje van de chirurg, spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik hoor je Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 (bewerkt) Het lijkt me verschrikkelijk As. om zo'n leven te l(ij)den, ook voor jou. Angst heeft geen nut als er geen gevaar is, en je raakt niets kwijt en blijft er mee zitten. Jannigje ik ben benieuwd. 29 juni 2017 bewerkt door bolletje Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Spannend, zeg dat wel, Jannigje. Hoop dat het wachten niet al te lang duurt. Jij ook sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik hoop op goede berichten Jannigje, duim voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Jannigje, natuurlijk ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Heb weer eens een aanval van trek. Dus binnen blijven maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Niet aan toegeven hoor Lars Morgen ben je beroerd en heb je spijt. Even doorbijten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 1 dag lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden