Spring naar bijdragen

Maandag, 26 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Het wordt steeds gewoner om droog te staan. (En saaier volgens Lars....) En je krijgt vertrouwen dat je het kunt.
Nu zoek je steun en bevestiging bij het droog zijn. Probeer, mocht het onverhoopt  nog een voorkomen, ook steun te zoeken als het dreigt fout te gaan voordat het fout gaat.....
Dat zou pas echt winst zijn! Veel kalmte, moed en wijsheid.
Ik ga naar 'mijn'  AA groepje. Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje jowan, wat ontzettend vervelend, die buren, of eigenlijk "dat gedrag van die buren". Ik mag dus niet klagen met mijn regelmatige joint-rokende-vlak-bij-mijn-slaapkamer-buurman. Dat is niet elke dag gelukkig. Blijkbaar valt er niet redelijk te overleggen met hen?

Dan heb je een tuin en dan heb je dat! :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vroeger zo'n rokende buurvrouw. ( beetje minder, geen gerochel en wel aanspreekbaar maar toch...) Nu vind ik het vervelend als de rooklucht mijn slaapkamer binnenwaait. Heb geen rokende buren (meer). Daar ben ik zeer gelukkig mee realiseer ik mij nu. 

Jannigje :heart:

Mijn traject is bijna klaar. Maar ik verre van. Voel me totaal in paniek steeds weer. Baal ervan. Maar toch hoop ik/denk ik/ geloof ik dat ik wel degelijk stappen maak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rokende buren..

Praat me er niet van
Heb een rokende buur naast mij
Hoor precies aan zijn gekuch wanneer hij op zijn balkon zit
Is pal naast mij, met uiteraard een scherm ertussen
Baal ook van die stinkrook, en kan dan zelfs de deur niet open hebben, want heel mijn woonkamer stinkt dan naar de rook
Zucht..was ik juist zo blij, van kettingrokende ex af te zijn

Enfin, misschien heeft hij wel last van mijn kwetterende parkietjes die ik altijd buiten zet
Dus zeg maar niets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stond geloof ik niet op het dagpact. Maar meld me wel droog af. Blij mee.

Net terug van mn aa groep. Het was een erg  indrukwekkende avond, vond ik. 

Nog even met een theetje ofzo zitten en dan mijn mandje in. 

Mooi zbb: morgen een maand! 

 

(Hier " geniet" ik regelmatig van de sigaretten van de onderbuurman en van zijn zeer doordringend aftershave. Volgens mij gebruikt ie daar een fles per week van. De lift stinkt er ook vaak naar. Maar alles beter dan wanneer hij soms helemaal ontspoort door overmatig cocainegebruik.)

welterusten voor nu of later, mensen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...