-
Aantal bijdragen
55.992 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Bolletje, ik miste je gisteren is alles goed met je broer?
-
kiezen is voor iemand die een Weegschaal is erg moeilijk
-
En een hele zonnige morgen ook hier:rose:
-
Donderdag drie juni tweeduizend tien
discussie antwoordde op een will van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
eind goed al goed voor vanavond Truste:lips: -
aannemen ook dat je niets stuurt alhoewel daar is ook niets mis mee natuurlijk.
-
was de werkelijkheid Bekkie, of is?
-
Donderdag drie juni tweeduizend tien
discussie antwoordde op een will van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen allemaal en welkom Tida fijne zonnige dag:rose: -
You can go your own way...
discussie antwoordde op een Mai van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
en een goeie welterusten:lips: -
Afrikaantjes zijn leuke bloemen
-
zo zie je maar, valse schaamte, veel plezier ermee:D
-
pijn gun ik je niet, hoop dat het gauw over gaat:present:
-
You can go your own way...
discussie antwoordde op een Mai van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Filippa is het geen idee een neutraal iemand erbij te halen die jullie beiden aan kan sturen? Mediation is soms erg goed en een integere kennis die niet kiest voor de een noch de ander, kan ook. De pup komt als geroepen, zeker voor de kinderen is wat speelse luchtigheid een mooie tegenhanger van de stress die deze situatie toch met zich meebrengt. veel sterkte en wijsheid meis en af en toe een time out vragen om te voelen waar je grenzen liggen en wat voor de kinderen het beste is, dat kun je op een briefje bij te telefoon leggen! -
You can go your own way...
discussie antwoordde op een Mai van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik ben niet gek ik ben een vliegtuig? bedoel je m zo Drup? -
lachen kan ik nooit als het om gebit of kaak gaat
-
Hoi mamalou, en ook van mij een warm welkom hier. Ja van binnen weten we het allemaal, maar het lijkt soms zo gemakkelijk de buitenwereld voor de gek te houden, dat we er zelf ook in willen geloven dat het wel meevalt. Want dan hoeven we er nog even geen verantwoordelijkheid voor te nemen. En ondertussen komen schaamte en schuld ons nog een beetje verder de grond in trappen. En hebben we weer een excuus. Nou niets is meer een excuus als je jezelf niet meer voor de gek houdt en je weer omhoog krabbelt. Als je niet denkt ik mag nooit meer, maar ik hoef even niet, dan maak je de stappen wat kleiner. Vandaag neem ik die eerste niet. Als je op die manier je dag fris en uitgerust (nou ja na het ontgiften, dat kun je niet overslaan) begint en per dag je sterker en trotser gaat voelen, dan komt er geheid het moment dat je echt kunt voelen ik hoef en ik wil niet meer. wat voor toegevoegde waarde heeft het nog sociaal drinken, met het grote risico terug te vallen? Voor mij is het van overleven weer naar leven. Met alle ups en ook downs. Het leven lijkt soms moeilijker als toen ik nog dronk, daar moet ik eerlijk in zijn. Maar alles wat ik al die jaren uit de weg ging, ligt er nog, dus ik heb een inhaalslag te doen en ben langzaam aan actiever aan het worden in verantwoordelijkheid niet meer uit de weg gaan. De herkenning van familie die het nog steeds met drank doet, de rode draad die drank door ons aller leven leidde, die kan ik voor mezelf doorbreken en dat voelt meer zelfstandig dan ik in jaren ben geweest. Ik was bij jou wel nieuwsgierig wat Pipo er van vindt? Heb je dit forum, je twijfel en gevoelens m.b.t. drank kunnen bespreken? Steunt hij jou of drinkt hij wel/niet. Anders is het toch een beetje een eenzaam gevecht thuis. Ik hoop dat je je snel hier thuis zult voelen:present:
-
in elk geval meer naar buiten met dit mooie weer en dan s avonds bijlezen!
-
You can go your own way...
discussie antwoordde op een Mai van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Suus welkom weer terug! En nou ervoor knokken dat het niet voor niets was he! Kreeg je 2 weken korting? Ik dacht dat de opname 5 weken zou duren? Hebben ze zeker de 1e detox er van afgetrokken:) Wat zul je blij zijn weer in je eigen bedje te slapen zeg en de rust van thuis weer te ervaren. -
durf het haast niet te zeggen. 3 voor € 1,-, de kleinste is 20 cm en is voor de laptop, de middelste voor meubels en de langste voor plafonddraden, die was uitschuifbaar (nu gebroken) (arbiW) en je ziet ze echt overal ook van die grabbelbakken voor 0,50 op de markt weet je wel, en in R'dam heb je noitcA ook altijd raak.
-
You can go your own way...
discussie antwoordde op een Mai van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hij is leuk op het bootje, Kuifje Lefkimi has got lost somehow. fijne dag, ik ga aan het werk hier. -
zitten straks, als ik het ook heb verdiend, das pas genieten, nu eerst de was dus.
-
You can go your own way...
discussie antwoordde op een Mai van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Marjo meis: van harte gefeliciteerd: de zon schijnt en de vogels zingen al voor je, :rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote: ik hoop dat je een fijne dag hebt. -
feest voor jou Alaine en wel verdiend!!!!!!
-
Wing:heart: mensen welterusten wij zijn:lips:
-
thnx
-
Ik heb me veel schuldig gevoeld Mup, in mijn leven het enige goede eraan is dat het me alert houdt niet dezelfde fouten te maken steeds opnieuw. Maar dat ik ze ooit maakt was altijd in de veronderstelling dat ik niet anders kon op dat moment. Ik probeer mild te zijn naar het verleden alert te zijn in het heden en vertrouwen te hebben naar de toekomst:heart:
