Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Ik denk dat dat ook niet als helpend wordt ervaren Kirk ik vond dat ook geen fijne oipmerking en ook niet dat je maar weg moet, zoiets schrijf je niet. Het is ook niet fijn voor nieuwe mensen dit soort dingen te lezen.
  2. ja het gaat ook snel en dan lees ik dus slordig maar wat is t nu bleef je tekst/pc hangen of jij met je drinkgedrag Aagje wil het wel graag weten he
  3. Ik las je verkeerd denk ik nu janneke om 23.36 u bedoel je dan dat je weer gedronken hebt?
  4. Janneke tot de pruimentijd dan maar weer welterusten frummers slaap lekker:lips: en morgen weer een frisse start
  5. humor mag altijd Kirk maar gisteren was je grof en vrouwonvriendelijk je vond dat dat mocht ik had er last van dat kan je mening geven mag ook en dat blijf je doen en daar is het forum voor met respect mag hier gewoon alles maar het forum af blijven kraken is gewoon vervelend en onterecht in mijn ogen
  6. waar hang je dan Janneke? toch niet in een boom he oeps, foute humor:D
  7. ha die Witje!!!!
  8. ik vind dat je nu iets invult bij hem wat ikzelf niet zo ervaar en anderen vinden misschien nog iets anders Spike. dus je bent zelf ook wel wat stellig in je mening, misschien dat Kirky je daarom zo stoort?
  9. vit.B toch? gist?
  10. vroeger schreef jij als een van ons kirky nu lijkt het alsof jij alles al weet en alleen maar komt brengen dan is het dus niet gelijkwaardig meer en lok je blijkbaar ook iets uit. ik ervaar het zo wel tenminste
  11. dat was volkomen duidelijk Fleur:D
  12. dat komt wel janneke wij kennen elkaar al wat langer he maar idd )Fleur) ik heb er een hekel aan zulke lange lappen tekst extra, ik ga ze nog lezen ook en als je de naam erbij tikt weet iedereen wel wie je bedoelt je gaat als je met mij praat toch ook niet elke zin herhalen?
  13. niet leren quoten please Janneke we snappen zo ook wel op wie je reageert
  14. zie je Snoep je bent niet te doen 2 x zelfs niet Fleur zegt het zelf dus daar ga ik mijn zuurverdiende centjes niet instoppen sue me:D
  15. lady jane

    Woorddomino

    kapaza moet ik eerst googlen
  16. Snoep, ik annuleer weer das geen vakantie bij jou das een strafkamp
  17. lady jane

    Woorddomino

    vinden en dan kopen, ikke wel, en ook op kledingbeurzen, markt en MP
  18. Spike:heart: je hebt gelijk hoor en natuurlijk waarderen we wat we hebben (maar niet altijd hoor, ik heb pubers:Disgust;) Sha we gaan 3 nachten, 1e nacht zorgt Snoep voor de catering dan jij en als we dan nog leven, ik deal? krijgen we misschien wel korting ook
  19. bij mij kost het meer juist en alleen ontbijt
  20. Is echt niet duur hoor Sha Ultra all Inclusive VP, fiets lenen, je krijgt een massage van Snoep sla je thuis komt, ze wast je rug onder de douche of in bad, bakt pannekoeken tussen de middag en s avonds mag je onbeperkt DVDtjes kijken en als je dr tanden uit dr jeweetwel hebt gemept net als Bol bij dr zus, dan heb je nog forumtijd bedongen ook:D en dat allemaal voor 50 euries toch Snoep? ik kom mee hoor, met Sha
  21. lady jane

    Woorddomino

    duur is heel betrekkelijk bij de kringloopwinkel
  22. lady jane

    Treffende uitspraken

    's morgens gezond ontwaken is al een overwinning op de dood. Arthur Aashe.
  23. Mooi te lezen Jopie:heart:
  24. ff ongelezen hello and goodbye duty calls fijne dag:rose:
  25. Ik heb hier echt lst van gelukkig niet als enige, maar de meesten niet blijkbaar ik ga dus uitloggen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...