Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. die is al uuuurren aan het werk! Will, ik kan niet bewerken, die ene post maar het is al goed, niet echt belangrijk.
  2. foei! dat heet spijbelen Witte
  3. Wat ik me afvraag: kunnen jullie wel de hele kolom zien hier? Ik moet dus een blz terugbladeren om te kunnen beantwoorden, maar als ik voor jullie niks verpest heb, laat ik het lekker zo, zodra de volgende blz in gebruik is, kan ik er ook weer gewoon bij. over en sluiten dus deze zwarte blz in mijn pc- leven:$
  4. leuk (b)engel ik kom dus niet in het systeem om iets te kunnen aanpassen; U wordt bedankt, U kunt wel gaan!
  5. lady jane

    Treffende uitspraken

    Humor en geduld zijn de kamelen, waarme je door alle woestijnen kunt gaan. Phil Bosmans
  6. Heb je wel een goeie voorproever? hint, hint
  7. Ik heb dat blad hier ook liggen ziet er lekker uit Sha! Die opgerolde lasagna op blz. 35 is ook een apart gerecht, niet om te tracteren hoor maar zomaar eens met gasten.
  8. heerlijk he Jeannet Toppie dus!
  9. Je zou velletjes filodeeg kunnen knippen en dan in de vormpjes van cupcakes doen is het meteen ook minder machtig.
  10. Nou Sha, als die lekker zijn heb je zelf al je antwoord op je vraag. Jammie:P
  11. Ha die Will als uit de hemel gezonden, ha ha (hoor je zeker niet vaak he;)) ff kijken bij thema's dan zie je het probleem vanzef. mag je ook wat rozen meenemen als je daar toch bent.
  12. in elk geval de rozen vast misschien lees ik nog een advies de rest hierboven weg te halen (ik kom dus niet rechts bij het woord aanpassenm/bijwerken) :present::present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present:
  13. cupcakes zij helemaal hot leuk versierd of lekker luxe en toont ook leuk ik doe ook vaak brownies lekker en makkelijk en extra pure choc. brokjes erin
  14. ff iets technisch; ik wilde een bos rozen kado doen maar ipv roosjes staan er nu letters en tot overmaat van ramp is de regel nu zo breed geworden dat ik niet meer bij het woordje aanpassen kan om het weg te halen. Zo knullig, dat heb ik weer:( hoe kan ik het beeld tijdelijk verkleinen zodat ik er weer bij kan? ga ik intussen een nieuw bosje kopen, of 2, vooruit
  15. stilletjes hier met de trouwe slikkers fijn je af en toe nog ff te zien Denker, en voor de trouwe melders hier even een hele grote bos: ROZEN:D zie voldende posting.
  16. weet je t zeker Sha? je bent ergens anders terechtgekomen of heet dat slaapdronken?
  17. als je t over de duvel heb
  18. An, wat heerlijk voor je en ja nuchter ben je vast de leukste oma die je maar kan zijn, puur genieten meis!
  19. goeiemorgen mensen en Snoep, fijn je weer hier te lezen doe je zeker om van dat gezeur van Sha af te zijn?
  20. lady jane

    Woorddomino

    win-win situatie
  21. en nu Canvas mooie film' fijne avond
  22. nee Lenie Soothe bedoelt geen bacterieen
  23. lady jane

    Woorddomino

    veel heeft een mens ook niet (meer) nodig, toch?
  24. Kirky, je hebt toch hoop ik wel een dag/nachttimer erop zitten? dan zakt ie s avonds rond 22 uy terug naar 15 gradebn en warmt om n uur of 6, 7 weer op, net wat jezelf programmeert. Had de installateur wel even mogen uitleggen, scheelt een hoop energie en smorgens toch warm in je kamer.
  25. lady jane

    Woorddomino

    zonde is pas als je er geld voor betaalde
×
×
  • Nieuwe aanmaken...