Spring naar bijdragen

woensdag 7 december 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morge !

zal me ook weer eens melden

sta nog steeds droog en gaat me best af

ik zal niet te vroeg juigen maar op

naar het half jaar en wel op 15 december

moet lukken . het is niet het einde van de

race maar wel iets om even bij stil te staan

en verder vol te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goedemorgen

lekker Jaap de eikeltjeskoffie

en ik wil MarC nog even feliciteren met zijn droge maand gisteren :present::)

en MarQ straks halverweg de maand alweer op een half jaar!

zo zijn er nog velen die natuurlijk dagelijks gefeliciteerd kunnen en mogen worden

eigenlijk gewoon allemaal kanjers

allemaal kanjers die AdB willen worden

ik wens jullie allen een fijne dag

ik ben bijna de hele dag op route

dus zal hier denk ik niet meer komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummels!

Goed geslapen?

Ik wel gelukkig.

Eigenlijk heb ik er nog geen zin in, maar ik ga vandaag dan toch maar de boom optuigen.

Anders had ik hem al staan, maar ja.

Het liep een beetje anders.

Maar als ik langs de huizen rij, dan zie ik overal die lichtjes, en dan word ik somber als ik hier thuis binnenstap en er niks staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah Jaap is koffie op z'n Indonesisch of minder exoties gezegd en op de vaart noemde we het "scheepskoffie" ofzo. Gewoon koffie in een mok en kokend water er bovenop, al is de koffie in Ind. wel heel fijn gemalen, meer koffiestof, ik vind het zel erg lekker. Maar ja met koffie veel smaken en veel wensen. Meestal drink ik tegenwoordig het liefst Cappuccino vanwege me maag. Vroeger zwart en sterk, maar heeft me maag meer naar de * geholpen dan de alc. denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen luitjes,

Zit nog even wakker te worden.... dikke tien uur geslapen en had nog wel even willen blijven liggen.

Lekker bakje Diesel, dank.

Hier op het moment droog en windstil, maar wel heeeeel nat, dus het zal vannacht wel behoorljk tekeer zijn gegaan.

Geen prettig weer, maar aan de andere kant: als het maar niet glad wordt vind ik alles best en zit ik mijn tijd wel uit tot het voorjaar zich aandient :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogge

bah wat een weer...

met tommy een sprintje getrokken,

hoop dat hij zijn ding heeft kunnen doen,

anders kan ik zo weer naar buiten huh

eve krantje en lampjes aan doen van

de versieringen jaja

fijne dag allen

het hoost hier, niet normaal!

kachel nog maar wat hoger..

....:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonn volgens mij moet ik voor jou eens koffie Luwak maken, hoort vanochtend zeker thuis in koffie verhalen ofzo ;) Dit is we de meest vreemde koffie misschien ter wereld , maar zeker de lekkerste, ook denk ik de duurste, zit altijd een nadeel aan dit soort dingen he :(

Maar de Luwak een civetkat achtige is dol op koffiebessen, dus die eet hij en poep de pit, dus de koffieboon uit, deze wordt dan gebrand en daar wordt dan koffie van gezet. Je betaald je er blauw aan, maar het is heel erg lekker. Zeker leuk om eens geproefd te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Diesel, klinkt heel grappig.

Maaaar... hele dure koffie? Proef je dat er dan wel af? ... en heeft die kat nog invloed op de koffieboon dan?

Mocht ik ooit in de gelegenheid zijn zal ik het proberen (als het niet echt achterlijk duur is tenminste) , voorlopig hou ik het nog maar op mocca van de oude vertrouwde ED... en inderdaad, cappuccino.

Hier komen de kerstspulletjes altijd het weekend na sinterklaas te voorschijn, operatie kerst begint hier a.s. zaterdag dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Von ja de koffie wordt wat kruidiger en soort zoeter ervan. De civetkat lijkt het meest op een marter, niet echt op een kat. Deze eet nog andere vruchten enzo en de bonen krijgen dus speciale marinade, maar ik vind het echt erg lekker, nou als je ooit een keer de kans krijgt zeker doen en anders als jullie in Drente zijn langskomen he, gloof dat er hier nog wel is voor 1 potje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brrrr.......... wat een weer!

Goedemorgen allemaal!

vandaag weer de lange woensdag, kijken of ik er nu eens ''normaal'' doorheen kan fietsen, opstaan met dit gevoel, ''programmeert'' me al niet goed natuurlijk!

Meest begint er vroeg al iemand te ''zeuren'' en daar moet ik nu eens leren rustig en kalm op te reageren, ben eigenlijk nog steeds opgefokt door gister, maar ach dat was ik ook geweest als ik wel was gaan drinken, wellicht zoekt mijn ''drankduiveltje'' een manier om weer te mogen drinken, dus daarom vanochtend al een refu ingenomen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...