-
Aantal bijdragen
56.012 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
356
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Bor en Snoep doe jezelf een fakirmat kado echt, de tijd daarop garandeert bijna 100% een diepe zorgeloze slaap en is als een meditatie op zich, je kunt met minder uren toe en bent toch fit. Ik heb m nu vanaf januari 2011 en denk wel eens dat mijn hele depressie niet nodig was geweest als ik maar slaap en geen drank had gehad destijds. Simpel door de bocht hoor, dat weet ik best, maar evengoed het is een wonderding! En juist in moeilijke tijden werkt het zo dat je door die prikkels niet in je kop gaat malen en je lijf de aandacht en zorg krijgt die het nodig heeft, amen:)
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
drinktenten heb ik nooit bezocht, achteraf heeft mijn zuunigheid me voor veel ellende behoed nog -
Goeiemorgen mensen:rose: Ik voel me waarempel een beetje jarig Bo thnx, zag jouw posting net als binnenkomer. Alles is het leven gaat gewoon door he, vandaag afscheid van de buuf, daar gaat ex naar toe; ik ga maandag naar de kerk en begrafenis, dan is hij met dochter onderweg naar vakantie. Heel mooi om te zien dat naast droeve en pijnlijke dingen, het goede en leuke ook gewoon doorgaat en mag bestaan. Daar waar ik vroeger onderdook in de zware emoties, blijf ik nu drijven op het goede in het leven. Ik zal nooit een ras-optimist zijn, neig meer naar realist en pessimist in mijn dagelijks leven, en toch is er verandering in deze fase. Het lijkt er een van oogsten en lichter kunnen kijken. Nou zal de zon en zee en zaligheid daar veel aan bijdragen realiseer ik me maar ook de winter ben ik redelijk tevreden doorgekomen. Snoep, Bor, Niwi en iedereen die (nog/weer) strijdt momenteel veel kracht om dat aan te gaan en te boven te komen: Smik heeft gisteren een mooi voorbeeld neergezet dat het kan. Lees en ervaar zou ik zeggen:heart:
-
Vrijdag 3 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Smik:heart: slaapwel straks:lips: -
Originally posted by: gwen Sha, haha, Nance ligt al heerlijk te ronken, en wij hangen hier maar wat... Gelukkig kan ik naar Travolta kijken in Pulp Fiction... quote> stelletje hangjongeren:D
-
Nance, dat had je een poos terug niet verwacht he meis. Kanjer bedoel ik dus; :light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present:
-
Vrijdag 3 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
jij ook Dinah, wat een perfekt verdiende timing voor je! Ik ga snel te volleyen op het Goudse strand dan de was ophangen en naar het Scgeveningse strand, als de zon mee blijft werken. Dit is een werkvakantie hier:D fijne dag en Niwi:heart:; houd vol man! -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
plezier in mijn vorige posting verwees naar de meisjes van plezier, maar dat kwam er niet helemaal uit -
Vrijdag 3 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mogge frummers:rose: -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
plezier; daar zijn de meisjes hier van; en sommigen plezant natuurlijk -
Donderdag 2 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
en slaapwel;) -
Donderdag 2 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mogge frummers nog niet beijgelezen vandaag saunadag met zus dus vanavond verder hier fijne dag en sterkte! en Bo en Lavendel de feli's met de misschien wel belangrijkste maand in jullie levens. -
Woensdag 1 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
slaap lekker mensen:lips: -
Liesjes dagboek
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
dat laatste heb alleen jij in de hand Liesje met het eerste kunnen we je dan helpen fijn dat je er weer bent, en klasse dat je gestopt bent! -
Woensdag 1 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Oh en Dinah nog de feli's over de 4-daagse he wat het lichaam kan herstellen na drank en ziekte, bewijs jij, klasse! -
Woensdag 1 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ha Jootje, lang geleden. Jen ik denk ook dat dat werk komt je bent nog druk druk druk geweest en klinkt veel stabieler omtrent drank laat die rust maar even een bodempje maken en ben er voor je vader, das al een hele kluif voor nu; en voor jezelf natuurlijk:heart: -
watermeloen drop pinda's :$:huh:
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
handelen naar inzichten die je kreeg, dat brengt verandering teweeg -
Vragen en verhalen over je huisdieren.
discussie antwoordde op een bolletje van lady jane in Tips en adviezen
:light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: een hondenslinger, weer eens wat anders:D, Lenie gefeliciteerd met je kanjer! -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
doen we Dylan:) -
17 1/2 jaar was ze een fijne buuf Sha, dus ja over en weer waren we er voor elkaar. thnx:heart:
-
Woensdag 1 augustus 2012
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Bor, sterkte met je maatje. En Niwi, mocht je lezen: gauw opknappen hoor dat hart van jou is nog lang niet klaar met liefde geven en krijgen:heart: -
zo, eindelijk bijgelezen ligt iedereen al op één oor zekers. Captain oh captain (dead poets society, prachtfilm met Robin Williams) moet ik altijd aan denken als ik je weer lees Had, fijn dat je er weer bent maar voor jou mocht beter niet de drank maar wij als gezelschap een goeie reden zijn hier te komen:D. Komt wel he. Ik had een dubbele dag vandaag fijn en later emotioneel, toen ik hoorde dat mijn buuf gisteren gestorven is. Ik zocht haar nog geregeld op en was deze week 3 keer langs geweest en voelde me unheimisch. belde niet aan omdat er steeds al fietsen stonden en snap nu waarom. 88 1/2 is een pracht leeftijd, maar het is erg snel gegaan en ik zal haar missen. Morgen te fietsen met maatje, en dan gauw naar het strand zwaaien naar Snoep en Sha en genieten, heel erg genieten. slaap lekker:lips:
-
Ik zwaai vanuit Scheveningen hoor:D enne Lavendel; thee zonder suiker of zoetmiddel is even wennen en heel snel wil je niet anders dan echte theesmaak proeven, net als wanneer je overstap op zwarte koffie. in het begin: jagghh en later vind je melk en suiker jagghh. Kruidenthee wordt meteen al smaakvoller zonder zoet en is zker als je het met zoethout/gember kombineert al zoet genoeg van zichzelf.
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
gedáán met die verwennerij nance; morgen andersom!
