Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.030
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    hallo

    welkom Stientje en stoppen valt mee hoor meis. makkelijker als minderen zeggen de meesten hier. Ik heb ook de training gedaan en vanaf die dag nooit meer echt naar drank getaald. Wel eens dat ik dacht; en "normaal" gesproken had ik nu een flinke slok genomen om iets te verwerken, maar ook en zelfs dat bleek zonder veel beter te gaan dan met. Ik heb nog geen dag spijt van mijn aanmedling hier dus en ik hoop dat jij hetzelfde kunt schrijven over een poosje. succes!
  2. nou dan kom jij anders na mij Aicha ook extra belegen dus:P
  3. hoe kun je dat nu vergelijken virtueel? en je weet niet half hoe ik kan overdrijven:D
  4. ha Nien:present:
  5. ach broekies:D ik zit in mijn 60ste levensjaar dat is pas echt konfronterend shjuchtttttttttt
  6. in the sky? dancer in the dark (ook erg mooi, maar een film met Bjòrk)
  7. lady jane

    KiloKiller

    9 onsjes meer van nancy om van te houden is wel een smiley waard:D
  8. muskieten steken je lek en dat jeukt als een gek
  9. zangwedstrijd wordt gewonnen door de nachtegaal
  10. deze snelle meid is op de markt voorbereid. fijne dag
  11. kansloos ben je nooit; je weet alleen niet altijd waarop je kans maakt
  12. A3, ik mocht willen dat dochter met de helft van jouw weetgierigheid haar examens doet:present:
  13. goeiemorgen frummers. Wij hebben een VIP (Vrijwilligers Informatie Punt) en ik ga wekelijks te fietsen met een gehandicapte (die overigens harder fietst als ik) en ik sta mensen telefonisch bij in hun vragen en behoefte aan een luisterend oor. Belle, sinds ik vrijwilligerswerk doe i.p.v. betaald werk voel ik me meer welkom en gewaardeerd en weet dat wat ik doe er ook echt toe doet! Aanrader dus.
  14. slaap lekker Vlaamse en hoofdstedelijke:lips:
  15. oei Taat; Tell Sell altijd verdacht als er zoveel miskopen op MP staan! maar voor wat jij ervoor betaalt kun je je geen buil vallen he. En plek heb je genoeg nu:D Laat je ff weten oftie werkt? (als jij eraan werkt dus) succes! Hier inmiddels droog, dus ik mag weer te fietsen op bestelling straks misschien nog een :rose:netje erbij en dan is mijn dag ook weer actief gestart; ik houd tijdens het fietsen mijn buik strak in:D fijne dag frummers
  16. lady jane

    Jaarpact

    tante Leen!
  17. nooit meegedaan toevallig ook?
  18. Ik denk dat tatum door mag voor de koelkast;) goeiemorgen frummers ik heb mn aanrecht al weer leeg en schoon, sjonge wat maken tieners toch makkelijk vuile vaat. Vooral die van mij.
  19. ik heb ook even teruggekeken maar alleen naar Anouk tof hoe simpel en mooi die zong en eruit ziet gewoon Anouk! nou ja, gewoon. we zijn door olé olé slaap lekker frummers
  20. op roepen van mijn moeder reageerde ik vroeger vaak door nog verwoeder in mijn boek te duiken en doen alsof ik niets had gehoord
  21. lady jane

    baclofen

    dat zijn me toch 3 hele mooie weken Hendrikus!
  22. lady jane

    Hé ik hier?

    Hoi Jack, welkom hier. Nare omstandigheden beschreef je die de aanleiding waren om meer te gaan drinken. Wil je ervan af dan moeten we met de oorzaken aan de slag. Stoppen met drinken maakt dat mogelijk, maar dan begint het pas dus. vriend Booze zal je er niet bij helpen en dat weet je wel denk ik. Wat was je vóór je een stevige drinker was, weet je dat nog? Hit the road Jack:moon:
  23. vertellen kunnen ze me nog méér; wij worstelen en blijven boven.
  24. lady jane

    baclofen

    Jen, ik bedoel niet dat het persé een fijn draadje moet zijn hier; ik houd ook wel van voors en tegens afwegen dan je eigen keuze maken. En dat is wat ik hier zie gebeuren, vandaar dat ik blijf lezen hier. Maar soms wordt de persoon die iets schrijft hier afgesabeld op een manier die niets te maken heeft met de inhoud van wat die schreef. Vandaar mijn uitdrukking. En als ik je gekwetst heb met een belgenmop of ernaar refereren dan spijt me dat oprecht; ik wist niet bewust dat de B-Ned. moppen zo gevoelig liggen, al kan ik me dat wel indenken nu, omdat de nederlanders altijd refereren aan dommigheid terwijl de belgen meer naar onze zuunigheid kijken. een wezenlijk verschil dus. en verder gaat het hier over baclofen dus ik zal proberen niet meer te reageren.
  25. Aicha:heart:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...