Spring naar bijdragen

Jannigje

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    7.514
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    44

Alles door Jannigje geplaatst

  1. Jannigje

    Pubquiz vragen

    Klopt
  2. Jannigje

    Pubquiz vragen

    Je bent warm!
  3. Jannigje

    Woorddomino III

    Ouder worden vind ik op zich geen probleem, de gebreken waarmee dat gepaard gaat daarentegen…….
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag @lady jane
  5. Ja dat kan ik me voorstellen, niet drinken is inderdaad goed te doen als je daar bent. Lastig hè om niet te piekeren? Ik heken dat heel goed. Je weet dat het je niet helpt maar toch is het heel moeilijk om tegen te houden, voor mij ook. Weet je al hoe het nu verder gaat?
  6. Jij ook sterkte @Bor
  7. Ach @Musashi, wat verdrietig.
  8. Jannigje

    Pubquiz vragen

    Nee En Nee
  9. Jannigje

    Pubquiz vragen

    @Claudius je hebt er één goed. @haddock jij hebt er twee goed. Nu de andere twee nog.
  10. Ja @fleurtje, fijn dat je weer even ,langskomt. Welterusten allemaal
  11. Nee ik heb niet gebeld, dat heeft geen zin. Ik moet wachten tot de chirurg het ziet, dan moet hij het maar beoordelen. Donderdag heb ik een afspraak.
  12. Jannigje

    Pubquiz vragen

    @haddock, ik reken het antwoord goed hoor. Hier is de vervolgvraag: Door wie werd de Republiek der zeven Verenigde Nederlanden aangevallen in het rampjaar? Graag een specifiek antwoord.
  13. Groot gelijk!
  14. Wat vervelend dat die plaatsingsproblemen nog steeds bestaan voor sommigen. Ik heb last van een aantal dingen, maar berichten plaatsen hoort daar niet bij.
  15. Goedemorgen Dank @Maja en @Yvonne
  16. Ha @jopie, slaap lekker. Heel eerlijk? Nee ik ben niet oké.
  17. Jannigje

    Pubquiz vragen

    Ik zal alvast nadenken over een vraag.
  18. Jannigje

    Pubquiz vragen

    1672
  19. Iedereen al naar bed zeker?
  20. Smaakte het @spirit?
  21. Fijn voor je. Vallen er weer wat dingen op hun plaats? Ik weet niet meer waar ik mee begon, brij snel overgestapt op half zware shag. En de Efteling? Nog nooit geweest.
  22. Jannigje

    KiloKiller

    67
  23. Een week later. Afgelopen maandag ging het verband er voor de eerste keer af , daar schrok ik wel van. Maar ja, dat is niet zo gek na 2 dagen. Nu is het een week later en het ziet er echt nog niet goed uit! En ik ben echt bang dat het niet goedkomt. Daar raakte ik behoorlijk van in de stress. Akelige scenario’s schieten door mijn hoofd! Nu buikpijn en weer die rottige spanning die na de operatie was afgenomen. Donderdag naar de chirurg, uitzitten, volhouden. En erbij blijven, niet verdwijnen! Ik heb nu de neiging om weg te gaan, me af te sluiten. Want ik heb niet verteld hoe en wat, dus nu mag ik geen aandacht vragen voor mijn angst. Maar die angst is er, ik ben bijna nog banger dan voor de operatie, want toen moest het nog gebeuren en was de uitkomst hopelijk goed. Een goed resultaat was denkbaar, haalbaar. En nu? Is het nu verprutst? Ben ik te ongeduldig? Te negatief? Dat weet ik niet, maar ik ben weer héél bang
  24. Dat klopt wel, ik heb nu iets concreets om over te schrijven. Als ik me niet goed voel, heel somber ben, heeft het weinig zin om dat elke keer op te schrijven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...