Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 18-06-26 in Berichten tonen
-
Donderdag 18 juni 2026
spirit en 2 anderen reageerde op bolletje voor een discussie
Goeie morgen allemaal. Musashi 8 jaar????? en dan zulke interesses???? Vergis je je niet in haar leeftijd of is het een oude ziel? Wat moet dat wel niet voor een meisje zijn? Vandaag lieve kanjers, ga ik een dagje op stap met de dagbesteding. Ik ga speciaal mee voor een hele lieve pony. Heb veel lekkere dingen gekocht voor haar en de rest van de dieren daar waaronder droge biscuitjes. Ik heb er zoooo'n zin in.3 punten -
Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen en nu maar afwachten hoe heet het daadwerkelijk gaat worden vandaag. Het is zoals zo vaak weer het andere uiterste π³ Maar goed, nu staat alles nog lekker tegen elkaar open, even nog wat doorluchten met de net nog iets koelere wind van buiten.. Nou ja, wind....het is zo goed als windstil... Bakje maar eerst even. En wat is het toch heerlijk om wakker te worden met een helder koppie... dat mag ook wel eens gezegd worden..3 punten
-
Donderdag 18 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Wat fijn voor je dat je met hem kan praten erover en knap dat je in een vijver springt mij niet gezien π @Musashi2 punten -
Woensdag 17 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Maja voor een discussie
@spirit: Opgelucht dat er nu niet ingegrepen wordt en dat ik weet op welke uitvalverschijnselen ik alert moet zijn. Maar onzekerheid knaagt ook aan mij. Moet het even een plaats geven.2 punten -
1 punt
-
βLeukeβ dingen Dat @Smaragdie nog steeds zo bezig is met Quinn. Ontroerend. Echt leuke dingen Dat Quinn nog steeds nuchter is en -bijna- iedereen hier de groeten doet. Dat mijn allergische kat bijna helemaal beter is.1 punt
-
Vreemd dat @Quinn niet meer op dat zogenaamde nachtpact staat? Zal wel aan mij liggen. @spiritDjw voor altijd jezelf zijn! En @KaatjemamaLastig he maar als je hierdoor heen komt ben je alweer verder. Positiever kan ik het voor nu niet maken. Mis @renaldo61 met grote vrezen. Erg stil hier idd. Fijne avond allen.1 punt
-
Heb je er eigenlijk niet altijd al maling aan gehad? Anders was je nu toch al lang een 'normale' meid geweest? π1 punt
-
Het gaat iets beter met de pijn, pijn...volgende week vrijdag pas uitslag van de patholoog...hopen dat de snijranden schoon zijn1 punt
-
Wat een overwinning @Musashi. Ja, het is ook wel zo. Het spul is overal. Misschien let ik er ook wel teveel op. Verleden week een man met 6 lege bierkratten achter mij. Ik neem aan dat hij die al een poosje had staan of gewoon een feestje heeft gehad. Nu is Brabant best Bourgondisch. Best gezellig. BBQ en, lekker eten en daar hoort dan een pintje bij. Soms best moeilijk. Je ziet de gezelligheid om je heen. Gelukkig weet ik van mezelf dat mijn rem kapot is. Ik durf het niet meer. Vaak is gebleken, dat als het 1 keer goed gaat bij mij, ik meteen ga denken dat ik weer sociaal kan drinken en ik bang ben dat ik in een mum van tijd, terug bij af ben. Ik vind het knap, dat sommigen hier er gewoon 1 of 2 kunnen drinken.1 punt
-
Ach lieve San. Snap dingen heel goed en ook toen mijn moeder destijds overleed mijn beste maatje. Zij zal begrijpen dat je niet op haar uitvaart bent geweest en misschien wel beter ook....Ik heb gelukkig fijne broertjes en nichtjes, neefjes etc. Jij niet helaas. Hoop wel dat je nu uit die binge aan het komen bent want dat had ze wel gewild! Hou je goed bijeen en laat die zus maar eens zien wat je wel waard bent! Als ik iets kan doen voor je, laat mij weten. Knuffel!1 punt
-
Ik heb jarenlang bardienst gedraaid in de activiteitencommissie van de basisschool hier, en zonder de bierinkomsten zouden er geen activiteiten zjn π€£ Alles drijft erop, letterlijk en figuurlijk. Het is wat het is. Als ik namens de hondenclub een vergadering heb met het gemeentebestuur hier, wordt er na afloop ook altijd geborreld. Wel gezellig op zich. Ja, t spul is overal π€·πΌββοΈ1 punt
-
Goeie morgen, Ik weet dat @spirit zich erover verbaast dat er bier wordt geschonken op kinder/schoolfeestjes en sindsdien kijk ik er ook anders naar. Maar hier is dat toch echt standaard eigenlijk. Zo ook gisteren op de opening expositie van de (kinder)academie: gratis water, fruitsap en witte wijn. En alles was op op het einde. Ik kan het, in zoβn sociale drukte en overwhelm toch nog heel moeilijk laten om dan geen wijn te pakken maar het is wel een overwinning dat ik thuis niet verder heb gedaan. Wel, mijn overprikkeling en sociale angst kunnen erkennen en erover gepraat met mβn man, nog een plons genomen in de zwemvijver en kalmerende thee gedronken. Dat is winst.1 punt
-
Draadje van Kaatje πΊ
Musashi reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Musashiheb je ook een bepaald boek wat je goed vind? Was vandaag begonnen op story tell met een boek maar helaas was dit niet echt iets.1 punt -
@Smaragdie jongen, hou je goed door alles heen1 punt
