Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 28-05-26 in Berichten tonen
-
Donderdag 28-5-2026
Mariposa' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Goeiemorgen! Op naar Tokyo vandaag, het zit er bijna op. Het gesprek op draadje van Kaatje doet verder mijmeren. Want ook bij mij speelt dat wel, als vrouw, als echtgenote, als moeder. Ik was altijd heel vrijgevochten maar had toch de indruk dat dit mannen/ jongens weerhield om een relatie met mij mogelijk te achten. Verantwoordelijkheid, verwachtingen, zorgen voor, het zit er als vrouw toch ergens ingebakken dat het zo hoort en dat je je moet verantwoorden als je helemaal voor jezelf en je ambities wilt kiezen. Het schuldgevoel dat tussen je eigen oren zit maar toch hardnekkig is. Je eigen weg gaan combineren met de focus op je gezin. Het blijft toch een moeilijk evenwicht voor mezelf ook. Hoewel mβn man me alleen maar aanmoedigt om mn ding te doen, voel ik me daar wel schuldig over en zit ik mezelf daar ook wel in de weg. De echte zorgjaren zijn in feite ook maar zo kort en daar wil ik ook wel graag en bewust voor kiezen en tegelijk speelt de schrik dat het daarna ook te laat is om nog ambities waar te makenβ¦. Soit, Mt Fuji en Tokyo dus. Duim maar mee dat het niet te bewolkt is vandaag! Fijne dag allemaal! π»2 punten -
Donderdag 28-5-2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op renaldo61 voor een discussie
Nu dat onze princes gaat afstuderen voel ik me toch een beetje koningsgezind.2 punten -
Donderdag 28-5-2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yvonne voor een discussie
2 punten -
Draadje van Kaatje πΊ
Kaatjemama reageerde op Mormel voor een discussie
Soms is je eigen plan trekken in dat soort situaties ook weten wanneer je hulp moet inschakelen.1 punt -
Donderdag 28-5-2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact: kaatje πΊ leuke ding vandaag verast door me man met een heerlijk schep ijsje vandaag1 punt -
Nou ik snap goed dat je daar teleurgesteld over bent hoor @spirit. Heel ongastvrij van jouw zus! Zou dat haar gewoon duidelijk maken, misschien leert ze er wat van. En als ze weer bij jou komt schenk je haar alleen maar water. Beetje gemeen van mij maar kan daar echt niet tegenπ1 punt
-
Donderdag 28-5-2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Haha jaja zeker hij heeft me goed geholpen en leuke bril en zonnebril π1 punt -
Donderdag 28-5-2026
Mormel reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Was net bij de pearl om me ogen te laten op meten door een aardige wat gladde jongen. Hij deed super zn best echt verkoopstertje. alle monteuren gepast gefilmd en gelachen. Vroeg hij me hoe is het met de gezondheid? Huh ? Sloeg eigenlijk dicht en zei nou gaat wel. Wat als ik jou heb gezegd Nou heb een bipolaire stoornis en soms geen zin meer in het leven. En reuma copd2 adhd en psoriasis en veel last migraine ππ oja bijna vergeten ben alcoholist Vraag me af wat ze dan zouden zeggen ππ maar goed prima of oke is een beter antwoord denk π€ ps even voor de duidelijkheid zeg dit niet om zielig gevonden te worden wat ben absoluut niet zielig maar was gewoon een grappige situatie1 punt -
Nu al twee weken. Je haalt een van de nadelen ervan zelf aan. Gewichtstoename, waar ik dan weer depressief van wordt. Van de nadelen ervan ben ik zeker, van de voordelen helemaal niet. Andere medicatie zoals voor mijn bloeddruk neem ik nog wel.1 punt
-
Nog. En ooit ga ik zelf naar Japan, ooit.1 punt
-
Bijzonder land dat Japan. Ik heb een leuk boek van Josie Dew, een Engelse vrouw die in haar eentje de wereld rond heeft gefietst waaronder Japan. "Een gaijin op de fiets" is de titel van dit boek. Ik ga het weer eens lezen! Veel plezier in Tokio @Musashi Ik duiim voor je dat het onbewolkt is bij mount Fuji!1 punt
-
Wel, die foto is bijzonder. Het ziet er niet zo smakelijk uit, maar daar kun jij beter op antwoorden.1 punt
-
1 punt
-
Dat is een spijtig gevoel, misschien moet je dit meer in rijm beginnen brengen met de verwachtingen die je hebt voor jezelf. Het duurt nog wat uurtjes voor het dagpact opent, als je dit nog leest zou je dan een foto kunnen plaatsen van je ontbijt? Veel plezier alvast.1 punt
-
Ik herken mezelf zo goed in het gedrag van je man dat ik er bijna van moet janken en wel namens hem en mij en zoveel anderen sorry zou willen zeggen. Wat zou voor mij hebben geholpen toen ik dronk en alles glashard ontkende of zelfs doodleuk in de tegenaanval ging? Misschien toch een vrouw die mij met rust liet, maar vooral haar eigen plan ging trekken, vooral ook als daar voor mij geen plaats meer in was. Sterkte Kaat.1 punt
-
Nog 1 wat leuk dat het lukt maar wel veel prive info dus misschien delete ik ze morgen maar wel fijn om te kunnen laten zien. Hij was hier zo goed in.1 punt
-
Weet niet of het werkt hier een link van miin overleden partner gemaakt over onze overleden katjes. Is een filmpje met muziek. Dat wel, al mijn overleden katjes mis ik nog steeds.1 punt
-
Sterkte!! Denk aan je en ga je niet van de wereld afzuipen geheel. Wel het laatste wat jouw moeder zou willen.1 punt
-
@Smaragdie thnx. Helaas is mijn moeder gisternacht overleden. Wel 'dankbaar' dat haar een verdere lijdensweg is bespaard. Weet je zelf al wat meer over je uitslag?0 punten
-
0 punten
