Gaba Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Beste mensen, Ik speel al een tijd met de gedachte om eens een middag of zo te organiseren op een plek in het midden van het land zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten en van gedachten kunnen wisselen. De meesten van jullie hebben waarschijnlijk mijn verhaal gelezen en weten dat ik inmiddels al 2,5 jaar van een enorm hoge dosis benzo's afgekickt ben. Ondanks dat het al weer ver achter me ligt blijft het me bezighouden. Met name het gebrek aan empathie van artsen maar ook het onbegrip en radeloosheid van partners die hiermee te maken hebben. Ik heb het vermoeden dat dit ons allemaal goed kan doen. Ervaringen uitwisselen en alleen wij weten wat we doormaken. Zo in eerste instantie wil ik alleen even peilen in hoeverre die behoefte er is. Misschien zit ik er helemaal naast maar ik zou zeker zo'n bijeenkomst omarmd hebben als die er was geweest in de tijd dat ik aan het afbouwen en stoppen was. Nogmaals het is nog even een gedachte en ik wil slechts peilen of de behoefte en mogelijkheid er is. Als dat zo is dan ben ik wel bereid om dit te organiseren, wellicht met wat hulp van andere ervaringsdeskundigen. Laten jullie iets weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alpaca Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Hallo Gaba, Iik vind het een heel goed idee! Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ikbenzovrij Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Hoi Gaba, Geweldig! Je beschrijft exact mijn behoefte. Ik help je graag mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellendig Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) Hoi Gaba, Geweldig idee! Ben wel van Belgie! Maar als het me lukt, wil ik zeker komen! liefs, Ellendig 15 juni 2017 bewerkt door Ellendig Ikbenzovrij reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem48 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Een goed idee! Liefs, Anoniem Ikbenzovrij reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ikbenzovrij Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 @mama? Wat dacht je er van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Ik vind het een goed idee, al ben ik nog niet benzo vrij of in staat langer dan 10 minuten te staan. Ikbenzovrij en Ellendig reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Prima idee! I'm in! Ikbenzovrij reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shakemarieke Geplaatst 16 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2017 Leuk idee ! Ellendig en Ikbenzovrij reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinus Geplaatst 16 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2017 Jaa zou er zeker naar toe gaan. Ik zeg doen... Ikbenzovrij reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Het lijkt mij ook een heel goed plan. Ik ben ook wel benieuwd naar de mensen achter de benzodrama's. Met mij gaat het 8 maanden na stop overigens stukken beter... nog minimale waves Ellendig en Ikbenzovrij reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden