Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 (bewerkt) dank Bor en Spirit voor jullie reactie op mij. ik heb dit drinken overigens niet bewust willen verzwijgen. Ik wist niet hou gauw ik het naderhand moest "opbiechten". manipulatief gedrag vertoon ik dus na drank. nuchter is dat nooit aan de orde, dat weet ik van mijzelf. ik wil hier nu ook niet in blijven hangen. dat haalt mezelf alleen maar naar beneden. En heeft geen zin. Werkt evt zelfs averechts, dus, nee. Andere dingen aan de orde nu. ik mag ook inderdaad mezelf vergeven, zodat ik door kan gaan met mijn doel, met mijn herstel. Mijn doel is geestelijk (daar hoort dus zingevend/zinvol gedrag onder) en lichamelijk herstel. Mijn dagdoel : droog! Ik maak overigens per dag altijd een soort to do lijstje. ook om rust in te bouwen. ik ga wat kleinere stappen maken. 14 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje kleine verandering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 ha spirit. ik heb ook maar eens aan een versterkend soepje gezeten. prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 5 uur geleden zei Reacher: Mooie trouwring? (Was n plaatje van een gouden trouwring met doodshoofd voor mijn verloofde maar mijn plaatjes plakken lukt niet). @Quinn Ja mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Mijn zoon is geslaagd voor zijn examen, hele opluchting. Wandeling ging vanmiddag niet door, te druk hier. Fijne avond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Dank je wel spirit, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Van harte gefeliciteerd, Suiker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Spirit, fijne avond. Dank voor de tip. Geniet van het omaschap. Ik heb helaas geen contact meer met het stiefkleinkind van nu 12. We hadden een zeer hechte band, mede omdat we hem direct na de geboorte maanden in huis hadden doordat op dat moment stiefdochter niet voor hem kon zorgen. Ik geniet nu weer van leuke buurkinderen die regelmatig mee willen om het minihondje uit te laten. Daar geniet ik erg van. Beetje buuroma dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 1 uur geleden zei spirit: Geen slokjes tussendoor, dat heeft totaal geen nut. Kreeg het maandagavond nog aangeboden, er was wat wijn over, of ik het op wilde maken. Ik heb vriendelijk bedankt. Niet drinken is voor mij niet drinken. Ik voel me dan al schuldig als ik een slokje heb genomen. Hé Spirit, je klinkt goed! Maar begrijp ik het nu goed dat je 'droog' was en slokjes tussendoor nam? Of lees ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Gefeliciteerd Suikertje Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Gefeliciteerd Suikertje Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Suikertje gefeliciteerd. Ik ga het traject in voor begeleid wonen. Zijn meerdere mogelijkheden. Binnenkort gaan we een paar bezoeken. Mel me droog af. Bob, Sita2, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Fijn Lars! Voelt dat ook zo voor jou? Dit is wat je ziet zitten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ja ik heb me hier bij neer gelegd. Ga met maatschappelijk werk wel meerdere bezoeken. Goed kijken waar ik een goed gevoel bij heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Het lijkt me zo lekker voor je dat dat geduw en getrek aan je voorbij is. Sita2 en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ja klopt. Het geeft rust en soms ook nog wel onrust. Zal ook nog wel even zo blijven. Hoe was jou dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Heb even geen goede dagen. Is niet erg. Moet weer wat stevigheid gaan opbouwen. Lika is even de kluts een beetje kwijt. 'Maar hij kan nooit ver weg zijn die kluts....' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Fijn Lars , dat er een beslissing is gevallen. Zal ook ( misschien niet direct, maar toch) rust geven. Alle goeds en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Mazzelaartje ook jij lekker slapen. Ik hoop dat je kunt rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Bolletje weet die altijd weer te vinden Lika, komt goed. Lika, Sita2 en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Zit nog buiten, gazonnetje bewaterd en de groene kikker in de vijver is er ook blij mee. Telkens als het regengordijn over hem/haar heen komt is er een grommend gekwaak te horen. Ik blijf nog even genieten, maar meld me wel alvast droog. De rust. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 En droog na een vreselijk frustrerende avond vve en morgen hele ochtend academisch ziekenhuis. En ja, echt droog. Ik snap het wantrouwen van degenen die me pb stuurde maar antwoordt even niet. Ik werk aan herstel en hoef niet door het stof. Niet leuk wantrouwende pb s . Jammer. Ik heb bio avondthee op. Ik heb deze avond die heel frustrerend was voor de meeste mensen heel goed mezelf kunnen handelen. En dat is fijn , het werpt zn vruchten af. Nuchter aangaan die dingen. Nu bedwaarts, heel laat voor mijn doen, en morgen een heftig ochtendje ziekenhuis. En ben benieuwd.. Na 1400 uur. uitslagen bloed. We zien en ik ben er nog. Dus nogmaals, pfff, ik meld me droog af. Heb ik dan hier direct bij sommigen credits verloren.???? Ik ga door met mijn doelen. En ben trots op vandaag ook al was het deels een belabberde dag. Ik mag m trots afsluiten. Ieder alle goeds en slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Dank je Lika, jij ook. Dank voor de support. Tot morgen zeg ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ik zeg mijn vertrouwen in jou niet zo gauw op hoor, Mazzelaartje. Ga nou maar lekker slapen en glij weg in dromenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Dank je wel Bob. Gaan hondje en ik doen. Ik mag een pittige dag goed afsluiten. DrOog dus.. Ook al gelooft iemand dat niet. Jammer dan. Was zelfs in staat bij de vve -die erg beroerd verliep -mijn woord te doen voor vooral anderen. En terwijl de dag zo rot begon was dat dus fijn. Morgen spannend qua zkh en das niet voor zweetvoetjes zeg maar. Over ongeveer drie weken weet ik wat er nog kan. Komende tijd dus pittig. Dank voor support en nu hondje bij mij( troosthondje die ook lekker speels is maar vandaag zo lief ook maar een tukkie ging doen). Oeps laters. Gauw naar mn bed. Morgen om 8.15 in lumc voor hele riedel dus .. Zwaai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Even boembats tussendoor: droge afmelding. (te moe verders...) Slaap goed! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden