Spring naar bijdragen

Woensdag, 14 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Jeetje wat is er al veel geschreven allemaal vanmorgen. 
 

6 minuten geleden zei jowan:

Een goed leven hebben vind ik een mooi doel voor mezelf. Iets kunnen betekenen voor anderen, zelf spiritueel groeien.

Als ik dat lees dan is er toch ook een  'ik wil' bij jou aanwezig jowan.... 
Moet de rest nog even goed doorlezen, maar eerst koffie en thee. 
Koffie is klaar, thee moet nog even een paar minuutjes trekken... 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hier ook al volop zon, en buiten heerlijk stil nog. De wind staat blijkbaar de 'goede' kant op. 
 

Jij ook goedemorgen Lika. 
Ja, we missen Quinn inderdaad. 

Nu eerst echt even teruglezen, was ik nog niet aan toegekomen... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Toineman. 
.... en das dan weer voor iedereen anders hè, de één gelooft wel en de ander gelooft niet in een hogere macht... 

Suiker, je zoon weer thuis en toch weer opname in het verschiet, pff, moeilijk, ook gezien het feit dat het contact zo 
moeizaam verloopt en andere vervelende perikelen... 

Lars vandaag bespreking van het behandelplan, ik hoop dat je je er in kunt vinden, duimen dus. 

Asterix, jouw vrouw komt weer thuis. Hoop zo dat het goed uit zal pakken. Je schreef eerder dat je het idee had dat alle ellende 'thuis' begonnen is. 
en dat thuis zijn dat dan weer oprakelt. Hebben jullie wel eens overwogen te verhuizen? Andere woning, nieuw begin? 

ZBB aan de refusal, hartstikke goed man, je vrije periode kom je op die manier denk ik een stuk beter door. 
Je schrijft dat je moet puinruimen van de vorige keer. Daarna hopelijk toch nog een beetje genieten van nuchtere vrije dagen. 

En Joop is de onrust weer wat kwijt als ik het goed lees. Wat fijn!!! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mazzelaartje... helemaal niet geslapen vannacht dus. 
pffff, dat zal er op de dag dan wel inhakken, misschien vanmiddag even plat? 
Heeft de schrik van gisteravond toen je dacht dat Jannigje je schrapte misschien daar nog iets mee te maken gehad? 
Vandaag dan maar echt rustig aan hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei toine:

Vind dat zo vaag he " hogere macht " of er iets is dat mij stuurt, ben zelf verantwoordelijk en that's it...

Dat kan toch samen gaan Toine? Het hoeft toch niet of of te zijn. Ik geloof ook dat we zelf verantwoordelijk zijn anders zouden we niet hoeven leren maar ik geloof ook in een hogere macht, anders heeft het leren toch geen nut?

Moghu mensen:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...