Spring naar bijdragen

Woensdag, 14 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bor:

Dat kun je zien als je met je muis over de (geschatte) aantal uren gaat Yvonne.

Woooow.... en ik me er maar aan ergeren dat ik niet exacte tijdstippen meer kon zien, 
zal de leeftijd wel zijn :blush:
Net zoals ik me er jaaaaren aan geërgerd heb dat het nogal eens lekte
als ik water in het reservoir van het koffiezetapparaat post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png goot als ik de koffiekan niet helemaal recht hield. 
Tót ik er een paar maanden geleden achter kwam dat dat niet gebeurde als ik het deksel een tipje omhoog houd.... 
Heb het apparaat al meer dan tien jaar :blush::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik heb voor t etengister gedronken. En gelukkig de rest weggeggooid. Dus na 7 uur niks meer in d3 avonDus niet alleen fout ingegaan maar ook gelogen. En zo steek ik helemaal niet in elkaar. Dat spijt me werkelijk heel heel  erg. Zo ben ik dus met drank. Gatver en ook heel fout naar jullie lieve forummers.en dat vind ik heel erg. 

Ik had en heb met een paar grote verdrieten te deLen . En dat doe ik dus niet. Ik verzuip ze.en demp de boel. Ik heb bij de ert volop geleerd hoe met emoties te dealen. Nu dus echt in de prKtijk brengen en voor alles mn volle verantwoordelijkheid nemen. Mijn lijf schreeuwt om herstel. Mijn geest om helderheid en eerlijkheid. Ik heb spijt naar jullie toe. Het valt op geen enkele manier goed te praten. Ik ga ook alles zo bespreken met de ha. 

Die ambulante detox moet ik ook zeker de volle 6 weken doen besef ik voordat ik naar de terugvalpreventiegroep ga. En aa... heel hard nodig. Dus geen enkel excuus te verzuimen. Misschien straks even nog plat want ik heb vannacht helemaal niet geslPen en de laatste maand misschien 2 uurtjes per nacht. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kohtje:

Een goede morgen.

Dagpact:

jowan

Lars

Kohtje

Mazzelaartje ( en nu ECHT)

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Kohtje. 

Ach Mazzelaartje toch. Wat val jij jezelf hard. 
Ik vind het hartstikke dapper van je dat je nu met de volledige versie van gisteren komt. Zo kun je het ook zien hoor. 
Ik lees een enorme motivatie van je , hou je daaraan vast. Heb het gevoel dat het je gaat lukken. 
Maar een uitglijder kun je krijgen, er zijn er denk ik maar weinigen die dat nooit hebben gehad. 
Jij hoeft niks goed te praten naar ons toe, vergeef jezelf en hou van jezelf... 

Dagpact:
jowan
Lars
Kohtje
Mazzelaartje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens...

Wat een gouden tip van Bor
Ergerde me net als yvonne ook aan die vage tijdsaanduiding
Even met je muis erover gaan dus, en voila..

Tjonge, jonge, ja, hoe kan ik dat nu ook weten, als niemand mij dat dus ooit verteld
Dus , thanks bor

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

jowan

Lars

Kohtje

Mazzelaartje ( en nu ECHT)

 

Zo. Nu is het niet net of ík  zeg dat je nu echt ervoor gaat, maar nu zeg je het zélf  ;)
Alles valt of staat met die éérste, Mazzelaartje. Dat lijkt heel simpel en dat is het in essentie ook.
Maar tóch hoop ik dat je op het 'moment suprême' net dat duwtje van wie of wat ook in de goede richting krijgt (niet drinken dus...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@Yvonne Haha, ja, dat is ons wel eens door het hoofd gegaan, verhuizen, maar je neemt jezelf mee hè.
Dan zou je ook je hele garderobe moeten vernieuwen, want die kleren had je aan toen alle ellende begon. ;)

@Sita2 Ja, er komt hulp thuis, iemand van de PIT, en er volgt een behandeltraject om met de angst om te gaan en zo mogelijk op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen week heb ik met vuur gespeeld. Namelijk door geen refusal te slikken. ik zou dit hier onder toezicht doen, maar daar komt helemaal niets van terecht. Meerdere malen aangegeven, maar een zootje is het. maar enfin, ik ben er zelf verantwoordelijk voor. ik zag het even helemaal niet meer zitten, vooral wat betreft contact met mijn kinderen. keer op keer kreeg ik een teleurstelling te verwerken en kreeg nooit een beloning voor met waar ik nu in mijn leven mee bezig was.

Maar besef me terdege dat ik mijn leven niet weer moet laten verpesten door de alcohol. Het enige wat ik kan doen is door te gaan op de weg die ik nu ben aan gegaan. Heel verhaal, maar goed refusal heb ik zojuist geslikt en dat geeft weer rust in mijn hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeah, Suikertje. Als we het alleen van beloning van anderen moesten hebben zouden we veel tekortkomen allemaal, denk ik.
Gelukkig heb je ook nog een portie gezond verstand die je doet beseffen dat doorgaan op die weg die je bent aangegaan uiteindelijk
het beste resultaat geeft, óók zonder beloning van anderen... Maar een 'goed bezig' kan natuurlijk nooit kwaad.
Goed bezig, Suikertje. Reken niet op 'toezicht', reken op jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Respect Suiker!

 

dank voor fijne reacties. Ik heb op mijn eigen draad het verhaal van vanochtend gezet. En weet dat ik ieders vertrouwen heb beschaamd. Zie verder daar mijn relaas. Ik aanvaard het dat er nu mensn zullen of kunnen zijn die mij niet meer willen of kunnen vertrouwen. Daar heb ik dan dus zelf mee te dealen. 

Ik ga nog even liggen, want ben gevloerd. 

Na lab moest ik direct mn thyrax nemen en kon dus nog niks eten, maar toen ik aan d beurt was later bij d ha had ze een plak ontbijtkoek voor me klaargezet in d spreekkamer. Superlief. 

 

Later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van vakantie en beige huidskleur gekregen. :) Socrates herkende me wellicht niet meer en heeft de hele avond tegen met lopen gillen. <_< Heel moeilijk gehad met niet drinken. Andere situatie, even wennen denk ik. En het forum hielp niet toen ik even steun kwam halen. Wel weer goed tegen internet verslaving.

Mazzelaartje, iedere verslaafde verandert volgens mij door het middel van keuze in een leugenaar. Het liegen tegen jezelf is het ergste denk ik. Goed dat je met de derrière bloot bent gegaan en er eerlijk over hebt geschreven. :rose:

Het alcohol was nog niet uit je bloed vanmorgen kunnen ze dan wel een goed bloedbeeld krijgen?

@Lars:heart: ik heb ijsjes voor je  :D. @Vasja :wub: 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, middag allemaal. Jeetje, je moet echt je best doen om op de dagdraad te komen vandaag (eer je hem hebt gevonden ;))

Dagpact:

jowan

Lars

Kohtje

Mazzelaartje ( en nu ECHT)

Smart

Reacher

Spirit

Sita

@Reacher wat vervelend dat je hier geen steun vond!! Super knap dat je het zelf hebt gedaan. Petje af. 
@Asterix, fijn dat jullie hulp krijgen.
@Suikertje, linke boel en super dat je nu weer hebt genomen! Vroeg me af: wat zijn de kansen dat jullie een keer opnieuw om de tafel kunnen zitten, over het contact van jullie zonen?
@Lika: een hele goede dag vandaag:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...