Spring naar bijdragen

Woensdag, 14 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

dank Bor en Spirit voor jullie reactie op mij. ik heb dit  drinken overigens niet bewust willen verzwijgen. Ik wist niet hou gauw ik het naderhand moest "opbiechten".

 manipulatief gedrag vertoon ik dus na drank. nuchter is dat nooit aan de orde, dat weet ik van mijzelf. ik wil hier nu ook niet in blijven hangen. dat haalt mezelf alleen maar naar beneden. En heeft geen zin. Werkt evt zelfs averechts, dus, nee. Andere dingen aan de orde nu. ik mag ook inderdaad mezelf vergeven, zodat ik door kan gaan met mijn doel, met mijn herstel.

Mijn doel is geestelijk (daar hoort dus zingevend/zinvol gedrag onder)  en lichamelijk herstel.

Mijn dagdoel : droog!

Ik maak overigens per dag altijd een soort to do lijstje.  ook om rust in te bouwen. ik ga wat kleinere stappen maken.

bewerkt door Mazzelaartje
kleine verandering
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, fijne avond. Dank voor de tip. Geniet van het omaschap. Ik heb helaas geen contact meer met het stiefkleinkind van nu 12. We hadden een zeer hechte band, mede omdat we hem direct na de geboorte maanden in huis hadden doordat op dat moment stiefdochter niet voor hem kon zorgen.  Ik geniet nu weer van leuke buurkinderen die regelmatig mee willen om het minihondje uit te laten. Daar geniet ik erg van. Beetje buuroma dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Geen slokjes tussendoor, dat heeft totaal geen nut. Kreeg het maandagavond nog aangeboden, er was wat wijn over, of ik het op wilde maken. Ik heb vriendelijk bedankt. Niet drinken is voor mij niet drinken. Ik voel me dan al schuldig als ik een slokje heb genomen.

Hé Spirit, je klinkt goed! Maar begrijp ik het nu goed dat je 'droog' was en slokjes tussendoor nam? Of lees ik verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog buiten, gazonnetje bewaterd en de groene kikker in de vijver is er ook blij mee. Telkens als het regengordijn over hem/haar heen komt is er een grommend gekwaak te horen.
Ik blijf nog even genieten, maar meld me wel alvast droog.

De rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En droog na een vreselijk frustrerende  avond vve en morgen hele ochtend academisch ziekenhuis.  En ja, echt droog. Ik snap het wantrouwen van degenen die me pb stuurde maar antwoordt even niet. Ik werk aan herstel en hoef niet door het stof.  Niet leuk wantrouwende  pb s . Jammer. 

Ik heb bio avondthee op. 

Ik heb deze avond die heel frustrerend was voor de meeste mensen heel goed mezelf kunnen handelen.  En dat is fijn , het werpt zn vruchten af. Nuchter aangaan die dingen. Nu bedwaarts, heel laat voor mijn doen, en morgen een heftig ochtendje ziekenhuis. En ben benieuwd.. Na 1400 uur.  uitslagen bloed. We zien en ik ben er nog. 

Dus nogmaals, pfff, ik meld me droog af. 

Heb ik dan  hier direct bij sommigen  credits verloren.???? Ik ga door met mijn doelen. En ben trots op vandaag ook al was het deels een belabberde dag. Ik mag m trots afsluiten. 

Ieder alle goeds en slaap goed. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Bob. Gaan hondje en ik doen. Ik mag een pittige dag goed afsluiten. DrOog dus.. Ook al gelooft iemand dat niet. Jammer dan. Was zelfs in staat bij de vve -die erg beroerd verliep -mijn  woord te doen  voor vooral anderen. En terwijl de dag zo rot begon was dat dus fijn. Morgen spannend qua zkh en das niet voor zweetvoetjes zeg maar. Over ongeveer drie  weken weet ik wat er nog kan. Komende tijd dus pittig. Dank voor support en nu hondje bij mij( troosthondje die ook lekker speels is maar vandaag zo lief ook maar een tukkie ging doen). Oeps laters. Gauw naar mn bed. Morgen om 8.15 in lumc voor hele riedel dus .. Zwaai. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...