Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 mei


Gast

Aanbevolen berichten

gauw annuleren dan weer Suiker, anders zit je aan het contract vast.

Ik heb net zelf een nieuw contract afgesloten en dan krijg ik 14 dagen bedenktijd.

Geen KPN trouwens maar Tele2. Erg goede service, een gratis telnr. voor vragen/advies/klachten en snelle service.

Mijn vorige provider verhoogde mijn maandbedrag ongevraagd met 47% en gaf daar niets voor terug. Nou voor hem toch wel een paar anderen gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, Suikertje.. dacht eerder dat je een typefoutje maakte.. nu lijkt het vastere vormen aan te nemen, structureler te worden..
Het is Kohtje.. met een h (een haa) (Spreek uit: Kootjuh). Niet kontje.. bah, Suikertje, bah, vies... mag je niet zeggen. :angry:

 

PS.. ben niet boos, hoor. Echt niet. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeilbootbewoner, je voelt je NU sterk wat niet drinken betreft. Die motivatie van nu, nu je je niet al te best voelt, zou je
ook vast moeten kunnen houden als je je straks (ongetwijfeld) weer beter gaat voelen.
Dáár wordt het moeilijker om zo gemotiveerd te blijven. Als je je weer goed voelt komt al makkelijk weer de gedachte op om
er voor de 'feestelijkheid' maar weer eens ééntje te 'proberen'..

Ik vertel je natuurlijk niets nieuws, je weet ondertussen ook wel hoe het (ook bij jou) werkt.
En toch is het blijven hameren op die boodschap door anderen voor mij uiteindelijk medeverantwoordelijk geweest voor
het mezelf overtuigen dat het wel waar is dat het beter is om die eerste NIET te nemen als ik er WEL 'aan toe ben'.
Die eerste tegen beter willen in niet nemen bleek meer voldoening en succes te brengen dan die eerste tegen beter weten in wel te nemen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das nu weer t toppunt!

Een ollands kruiswoordraadsel dat vraagt om een 'vlaamse uitroep van verbazing' en ik heb geen idee :face-icon-small-shocked:

Heb mijn hoofd er een half uur over gebroken. Ik zit hier teveel denk ik.

Vier letters...

Das ni lollig meer! :angry:

Slaapzacht :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei fleurtje:

Das nu weer t toppunt!

Een ollands kruiswoordraadsel dat vraagt om een 'vlaamse uitroep van verbazing' en ik heb geen idee :face-icon-small-shocked:

Heb mijn hoofd er een half uur over gebroken. Ik zit hier teveel denk ik.

Vier letters...

Das ni lollig meer! :angry:

Slaapzacht :rose:

Kan dat Amai zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...