lady jane Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 gauw annuleren dan weer Suiker, anders zit je aan het contract vast. Ik heb net zelf een nieuw contract afgesloten en dan krijg ik 14 dagen bedenktijd. Geen KPN trouwens maar Tele2. Erg goede service, een gratis telnr. voor vragen/advies/klachten en snelle service. Mijn vorige provider verhoogde mijn maandbedrag ongevraagd met 47% en gaf daar niets voor terug. Nou voor hem toch wel een paar anderen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Geen idee Kontje, postcode check gedaan. Niets afgesloten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Hé, Suikertje.. dacht eerder dat je een typefoutje maakte.. nu lijkt het vastere vormen aan te nemen, structureler te worden.. Het is Kohtje.. met een h (een haa) (Spreek uit: Kootjuh). Niet kontje.. bah, Suikertje, bah, vies... mag je niet zeggen. PS.. ben niet boos, hoor. Echt niet. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Nadeel van woordherkenning hier op tablet, gaat dus weleens mis Kohtje haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 freudiaanse verschrijving van de foon nog even een plaatje van relaxte nonnen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Ai, een freudiaanse vertekening van het fototoestel... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 sorry mam, ons karma brengt ons bij elkaar; hier is je spiraaltje weer terug; http://www.ad.nl/bizar/pasgeboren-baby-poseert-met-spiraaltje-van-moeder~a9e60da9/105424633/ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 En zo kom ik deze middag ook weer door. Zo meteen eten hier, ik laat me weer verassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Is er nog meer te koop dan alleen ijs Lars haha. Dag is bijna om joh, kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 @zeilbootbewoner sterkte. @Larsmerk je al wat van de extra pijnstilling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 En het mijne.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 @ZBB dat is idd nog een ontwenning verschijnsel,ik ken dit gevoel,is idd heel eng. Rustig aandoen,ook dit gaat weer over. Het aller belangrijkste,Niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Zeilbootbewoner, je voelt je NU sterk wat niet drinken betreft. Die motivatie van nu, nu je je niet al te best voelt, zou je ook vast moeten kunnen houden als je je straks (ongetwijfeld) weer beter gaat voelen. Dáár wordt het moeilijker om zo gemotiveerd te blijven. Als je je weer goed voelt komt al makkelijk weer de gedachte op om er voor de 'feestelijkheid' maar weer eens ééntje te 'proberen'.. Ik vertel je natuurlijk niets nieuws, je weet ondertussen ook wel hoe het (ook bij jou) werkt. En toch is het blijven hameren op die boodschap door anderen voor mij uiteindelijk medeverantwoordelijk geweest voor het mezelf overtuigen dat het wel waar is dat het beter is om die eerste NIET te nemen als ik er WEL 'aan toe ben'. Die eerste tegen beter willen in niet nemen bleek meer voldoening en succes te brengen dan die eerste tegen beter weten in wel te nemen. Reacher en Lost reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Wat Lars zegt @zeilbootbewoner. Actief schrijven en lezen hier helpt mij overal doorheen. Dat gun ik jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Das nu weer t toppunt! Een ollands kruiswoordraadsel dat vraagt om een 'vlaamse uitroep van verbazing' en ik heb geen idee Heb mijn hoofd er een half uur over gebroken. Ik zit hier teveel denk ik. Vier letters... Das ni lollig meer! Slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Btw....stoem kruiswoordraadsel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Laat, maar moet de afspraak met mezelf maken. Dagpact: Zbb jowan Lars Rowan Bor Vol Kohtje Lost Spirit Reacher Sita Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Das nu weer t toppunt! Een ollands kruiswoordraadsel dat vraagt om een 'vlaamse uitroep van verbazing' en ik heb geen idee Heb mijn hoofd er een half uur over gebroken. Ik zit hier teveel denk ik. Vier letters... Das ni lollig meer! Slaapzacht Kan dat Amai zijn? Lika en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2017 Droog! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden