jowan Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen allen. Een helder ontwaken zonder je af te vragen of er de avond ervoor nog rare dingen zijn gebeurd, koester ik nog elke dag. Lost reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen, miezerregen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Je hebt toch geen balkon of tuin om buiten te zitten, Suikertje, dus wat maakt het uit? ;-) Kohtje en Antoinnette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Gisteren medicijnen gekregen voor deze week van apotheek. Klopt niet helemaal. Zit oxazepam bij terwijl ik dit helemaal niet meer slik. In november vorig jaar geslikt toen het niet goed ging. Die rotzooi mag snel terug naar apotheek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Wel nog even getwijfeld, helpt heel goed, maar is zo verslavend, dus weg er mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Refusal zit wel bij medicijnen, daar twijfel ik geen moment in om het in te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Nou ik wil wel weten wat ik slik, hou medicijnen in eigen beheer. Slik alleen refusal onder toezicht, maar dat is omdat ik dat zelf wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Begrijp ik Lars, beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Redelijk goed, gaat steeds beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 GGZ bellen voor snellere afspraak, zo eerst krant halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen frummers, Geen zon hier, maar ook (nog) geen regen. Drukke dag vandaag, maar eerst...... lekker bakje thee.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Oké.... das nieuw: ik druk op de 'tab' en mijn berichtje wordt geplaatst.. Wondere wereld der techniek: zelfdenkende laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen Yvonne, loop jezelf niet voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen Suiker. Nee hoor, daar kijk ik voor uit. Daarom 's morgens ook gewoon lekker op mijn dooie gemakkie ontbijten en aan de bakjes thee. Krantje erbij.... en alles een beetje goed plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Jij ook een goedemorgen Lars. En Kohtje ook natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Zbb Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen! Hoe gaat het ZBB? Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goeiemorgen Gisteren een fijne meeting. Veel gedeeld, veel gelachen. Het was een enorme drempel voor mij, maar dit zou wel eens heel belangrijk kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Was dit je eerste meeting dan, kruidenthee? Of wat was er zo'n enorme drempel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Ik zet mijn kukelangst (bang om van het lijstje te kukelen) even opzij en zet me vandaag weer eens zwart op wit op het dagpact. Hoor ik tenminste nog érgens bij.. Dagpact: jowan Rowan Zbb Lars Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Goeie morgen mensen, gisteren te horen gekregen dat ik bij de dagbehandeling er voor mezelf ben en niet moet bezig zijn om anderen te helpen. Dus cliènt ben i.p.v.vrijwilliger. Dat houdt in dat als mijn behandeling klaar is ik daar misschien weg moet of daar als vrijwilliger kan gaan werken. stond vanochtend op met een grafstemming en schoot vol. Ineens was me heel erg duidelijk dat weg gaan bij de D.A. mede oorzaak is geweest van die zware depressie. En dat voert terug naar m´n jeugd, waarin mijn moeder ieder jaar wel een keer verhuisde. Tot mijn 29e ben 32 keer verhuisd. Nergens heb ik me goed kunnen hechten. Nu kan ik hier misschien toch vrijwilligerswerk doen maar er is toch lichte paniek. Zal dit eens gaan bespreken met m´n SVPér. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Koh, nee, niet de eerste. Vijfde...maar de drempel om naar AA te gaan was heel hoog. Ben blij dat ik erover heen gestapt ben. Dat wilde ik even delen, misschien helpt het anderen om deze of andere drempels om hulp te vragen en aanvaarden te verlagen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden