Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 april 2017


Aanbevolen berichten

Ik heb het idee dat ze beter werken als ze geweekt zijn, omdat ze dan wat slijmerig worden, en uiteraard ook zachter

Ze bevatten ook veel vezels

En genoeg water drinken, veel groenten en fruit, volkorenprodukten als het enigszinds kan,meer bewegen
Maar goed Asterix, dat staat ook al in de link he, die je mee stuurde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het vorige draadje: het schijnt dat mensen met Asperger al een issue hebben met vergeetachtigheid @Lars Vooral als er veel gaande is in hun leven. Wat hen vaak helpt is om visuele lijstje te maken. Met tekeningetje en plaatjes in plaats van woorden.Daarnaast slik je misschien nog pijn medicatie. Dat kan het de afgelopen dagen erger hebben gemaakt? 

Omdat jij het bent vandaag geen huishoudens. Volgende week gaan we verder met les drie: de koffiepauze :D

Fijn dat de kat weer belangstelling voor het eten heeft fleurige! Hulde aan Bolletje! Als er drie doktoren aan te pas moeten komen is het een wilde :wacko: zielig he als ze zo bang zijn :(

Suikertje is heelhuids over naar zijn nieuwe stekje joepie!

Asterix, ik hoop dat ze je vrouw wel de goede kant op helpen daar. onderbezetting in de zorg maakt inderdaad veel kapot :mellow: Is ze wel rustiger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R

3 minuten geleden zei Reacher:

Asterix, ik hoop dat ze je vrouw wel de goede kant op helpen daar. onderbezetting in de zorg maakt inderdaad veel kapot :mellow: Is ze wel rustiger?

Eergisteren ervoer ze de halve dag doodsangst, dat zag de psychiater uiteindelijk ook, ze hebben er wat voor gegeven.
En tegelijkertijd zijn ze de Diazepam aan het afbouwen, vrij snel in mijn optiek en wat je allemaal op het internet leest.

Zowel de reguliere gezondheidszorg als Tactus hanteren het 6 weken programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die instellingen veranderen niet snel genoeg mee met de huidige kennis die er nu is over de benzo's. Of zou het gebruik ervan  toch erger voor de psyche zijn dan de ontwenning? Kan natuurlijk ook. De farmaceutische industrie zegt ook niet alles. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

wat een narigheid Asterix. Op een bel zou men toch wel direct moeten reageren vind ik.
Sja, de zorg...  we hebben het te druk... ik word er soms wat cynisch van.

Hier alles in orde. Wat minder op het forum en meer in de tuin.

Wel erg jammer van het weer, zoveel wind en frisheid...
maar ik ga toch de oprit nog maar onkruidvrij maken vandaag.

Fijn weekend mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

@Kohtje, veel plezier

@Suikertje, fijn dat je al weer in de lucht bent. Succes met je zoektocht.

@Lars, rot gevoel dat een dag je zo "aan kan staren", ken dat.

@Yvonne, dank je voor de thee. Meestal ben ik te laat, nu lekker niet. 

En nu naar de sportschool, maar weer proberen de draad op te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja zeg, was ik vergeten mijn bericht te plaatsen! :blush:

@Asterix, bij mij werken abrikozen goed voor de darmen, geweekt of gedroogd, maakt niet uit. Zeker als ik er 's morgens mee begin, opmde nuchtere maag dus. Sterkte allebei, wat een vreselijk moeilijke situatie voor je vrouw en voor jou. Angsten zijn killing, zo moeilijk en zwaar en ongrijpbaar 

@smart, sjaal om, iets dikkere jas aan en dan naar buiten, lekker de wind door je haar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo !

Eindelijk vakantie (nouja, dinsdag nog even kort terug naar werk voor noodzakelijke dingen, maar meer dan dat doe ik ook niet meer)
Man en kinderen vandaag alleen de hort op naar een verjaardag waar ik geen zin in had. Ik lekker aan het klungelen met opruimen administratie, heerlijk! Ik ga straks frietjes eten en dan met een boek in bad.

@Asterix Roosvicee Laxo een idee voor haar om te drinken? Kan prima gewoon als 'limonade' !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er maar weer naartoe gegaan, ze belde alweer op, had erg last van paniek en ze kreeg er niks voor.
Tis dan ook wel een angsthaas, dat wel.

Ik heb verzocht de DIazepam wat langzamer af te bouwen dan in 4 weken, heeft de dokter nu 12 weken van gemaakt, geloof ik.

En ze heeft een klysma gekregen, eindelijk.
Ze moest het alleen een kwartier vast houden, maar dat lukte niet helemaal.

Er kwam wel wat, alleen leek dat van verder weg te komen, de harde klont bleef achter, vies praatje, sorry.
Ze heeft geen buikpijn trouwens, alleen het gevoel op een mestvaalt te zitten.
Verder konden ze er niks aan doen, ze moest maar gaan bewegen en vezels eten etc.

Roosvice Laxo ja, daar heb ik van gehoord en naar gezocht, maar ze hebben hier helemaal geen Roosvice bij de Appie, eens zien waar dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt zeker een punt, Sowhat.
Ze zegt zelf wel dat ze het aangeeft, enkele keren, maar ze kunnen er ook niet veel meer aan doen dan haar gerust stellen
en een stukje te lopen.

En het lijkt erop dat ik haar therapeut wordt en dat wilde ik nou net niet meer zijn, want dat werkte thuis ook niet.

Maar als ze dan snikkend aan de telefoon hangt dan ben ik wel weer zo om in de auto te springen.
Tis tenslotte geen kind meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vol Zou best kunnen, maar de vakkenvuller kon het zelfs niet vinden, maar het grootste bestanddeel bestaat uit pruimen, zag ik en die heeft ze al.
En ja, ik heb ze nu geweekt, hahaha.
Zijn inderdaad een stuk beter te pruimen. ;)

En @Lars ik ben mezelf al kwijt, denk ik, maar hopelijk vind ik mezelf nog eens terug.
Vreemd, ik krijg ondanks alles geeneens trek.

Fijne avond nog allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 2 weken niet gedronken en 6 dagen niet gerookt, gaat goed, ben alleen nog steeds doodmoe, soms denk ik dat ik het gewoon teveel moeite vind om wat te halen en dan openmaken enz. Gisternacht bijna niet geslapen, zoals ik hier geschreven heb, maar vannacht was het weer bewusteloos met hele verhalen meemaken en alleen door mijn blaas wordt ik af en toe gewekt.

Ik had een heel verhaal hier geschreven, maar toen raakte ik iets aan en werd de tekst blauw en was weg,alleen dit was er nog.

Te moe om het te herhalen, alleen dat ik erg blij ben dat het zo goed gaat en ook nog weer wat afgevallen. Buurvrouw bood me niets te drinken aan, ook geen water. Ze was er vorige week ook bij toen ik zei dat ik op het paaspact stond en ze weet ook van te veel ferritine in mijn bloed. Het is fijn als mensen in je omgeving gewoon op die manier het makkelijker voor je maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...