Spring naar bijdragen

Woensdag 19 april 2017


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Koffie en thee maar om te beginnen. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Geen zonnetje nog, maar wat niet is kan komen... 
Gisteren veel zon hier, maar een ijskoude wind, zo gek, uit de wind zat je te bakken, 
in de wind kon je beter je winterjas aandoen.... 

Hoop dat het gesprek vanmiddag je wat gaat opleveren Lars, en inderdaad, houd rekening
met een teleurstelling. 
Suikertje, die nare dromen hebben denk ik toch wel te maken met de verhuizing die nou heel 
dichtbij komt. Zal toch een vorm van verwerken zijn waar je mee bezig bent. 
jowan, fijne dagen, duim voor je dat het weer meewerkt... 
Koh, lekker aan het werk vandaag dus? 
Lika en Bor... hopelijk komende nacht weer wél lekker slapen.... 

bewerkt door Yvonne
hoofdletter teveel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hooooooi Smaragdenpracht! Gaat goed met je hè (draadje van gisteren).

Jij lijkt me een leuk leven te hebben jowan. Hard werken maar wel veel inspirerende bezigheden. 

@Lars ze zullen je niet meteen een plek in een begeleid wonen huis aanbieden, maar als ze gaan praten over jouw vooruitgang dan kun je ze fijntjes wijzen op het feit dat jij die gladiool op je afdeling het hoofd heb weten te bieden, wekenlang, zonder hun hulp.

Lika zomaar een extra :heart:

En dan natuurlijk helemaal een dikke voor mijn Vasja :heart::heart::heart: :D

Zwiep naar het werk ! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Reacher:

***************************************************

Jij lijkt me een leuk leven te hebben jowan. Hard werken maar wel veel inspirerende bezigheden. 

**********************************************

Zwiep naar het werk ! 

 

Hallo Reacher,

Je opmschrijft het prima: hard werken maar daarnast ook genieten.
Sinds ik mezelf en mijn verslaving volkomen geaccepteerd heb, weet ik al mijn plussen en minnen (nou ja, bijna allemaal, zoveel kunnen het er toch niet zijn....??)
Weet ik mijn belemmeringen en mijn vrijheden en daar leef ik naar.
Zolang ik mijn dagelijks "receptje" maar neem, komt het goed met mij. Dat geloof ik.
Dat "receptje"  bestaat eruiit dat ik in een werkende relatie met mijn Hogere Macht blijf, dat ik aan mijn programma werk en dagelijks contact hou met lotgenoten.
Daarnaast helpt het ook de boodschap uit te dragen naar hen die er open voor staan.
Mijn leven hoeft heus zo moeilijk niet te zijn.
Heb een fijne tijd hier en hou het zo droog als je wil.
Ik drink vandaag NIET, want dat is me gisteren beregoed bevallen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lars. 

Weer even 2 (jawel twee!) ongevraagde tips van een dame in de wachtstand. 

Ik vind je leuk dus gebruik jou maar even als anker. 

1. Hard hoesten doet evenveel pijn als zacht hoesten maar Is wel effectiever. Bereid je dus voor op de pijn, haal heel rustig veel adem in en hoest dan echt. Pijn dut t toch.

2. Je gesprek vanmiddag. Bereid jezelf voor op niet de nee, want (want die zal komen, dus daar hoef je niets mee) maar op het vervolg daarvan: "wat moet ik voor jullie kunnen om het wel verantwoord te vinden". De rest van het gesprek (als jij de goede vragen stelt) kunnen jullie dan (samen) vaststellen wat er nog moet veranderen of gebeuren. Liefst zo concreet mogelijk. Dat geeft jou richting de komende tijd en helpt hun met jou loslaten. Want geloof me: perfect worden zal je niet, dus loslaten zullen ze je niet. En niet eens uit gemenigheid. Gewoon uit zorg en onmacht. 

Regie nemen over jouw deel heet dat. Niet eenvoudig. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...