Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goedemorgen, slaap bijna nooit slecht, maar nu dus wel met nare dromen, Fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Ik heb niet gedroomd over de verhuizing, waar het wel precies over ging weet ik niet echt meer, maar wel dat er van alles mis ging met me. Hoe gaat het met jou, Kan je een beetje liggen met je ribben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Vandaag hoop ik alles ingepakt te krijgen. Vanmorgen komt schoonmaakster voor laatste keer. Volgende week mag ik het weer zelf doen helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, hoop van wel ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Good morning. Dagpact: Lars jowan, die er een paar dagen van tussen is, dagje wandelen in good old England. Heb een fijne tijd allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goedemorgen jowan, heel veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goedemorgen Bor, wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Bor slaapt denk ik weer. Goed dat je het gesprek aan gaat Lars. Probeer de verwachtingen niet te hoog te leggen. Heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goedemorgen iedereen;-) Kon ook de slaap niet vatten. Weet ook waar dat door komt. Werk aan de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goedemorgen Lika, heb je een drukke dag voor de boeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goede morgen. Vandaag niet l***en, zakken vullen. Zonder drank. Dat 't kán weet ik. Nu nog doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Koffie en thee maar om te beginnen. Geen zonnetje nog, maar wat niet is kan komen... Gisteren veel zon hier, maar een ijskoude wind, zo gek, uit de wind zat je te bakken, in de wind kon je beter je winterjas aandoen.... Hoop dat het gesprek vanmiddag je wat gaat opleveren Lars, en inderdaad, houd rekening met een teleurstelling. Suikertje, die nare dromen hebben denk ik toch wel te maken met de verhuizing die nou heel dichtbij komt. Zal toch een vorm van verwerken zijn waar je mee bezig bent. jowan, fijne dagen, duim voor je dat het weer meewerkt... Koh, lekker aan het werk vandaag dus? Lika en Bor... hopelijk komende nacht weer wél lekker slapen.... 19 april 2017 bewerkt door Yvonne hoofdletter teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Dagpact;LarsjowanBor Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goedemorgen: Dagpact;LarsjowanBor Reacher Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Hooooooi Smaragdenpracht! Gaat goed met je hè (draadje van gisteren). Jij lijkt me een leuk leven te hebben jowan. Hard werken maar wel veel inspirerende bezigheden. @Lars ze zullen je niet meteen een plek in een begeleid wonen huis aanbieden, maar als ze gaan praten over jouw vooruitgang dan kun je ze fijntjes wijzen op het feit dat jij die gladiool op je afdeling het hoofd heb weten te bieden, wekenlang, zonder hun hulp. Lika zomaar een extra En dan natuurlijk helemaal een dikke voor mijn Vasja Zwiep naar het werk ! lidia en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Een hele goede morgen allemaal, Hier een strak blauwe lucht Wel koud, maar dat hoort er zeker bij Straks naar yoga Heb momenteel best een luizenleventje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Jullie ook een goedemorgen Reacher, Bolletje, Pelle en Rapi... Met mij gaat het goed Lars, was wel behoorlijk gaar na het paasweekend, hartstikke gezellig , maar ook heel druk. Maar ben al weer aardig bijgetrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 1 minuut geleden zei rapilos: Heb momenteel best een luizenleventje Dan mag ook wel eens hoor Rapi, je bent altijd zo hard aan het werk, daar moet af en toe ook een beetje rust tegenover staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Ja, zo denk ik er nu ook maar over Yvonne, Beetje genieten dus Fijn, dat jij in elk geval weer een beetje uitgerust bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Goede morgen iedereen, hey Yvonne da's lang geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 31 minuten geleden zei Reacher: *************************************************** Jij lijkt me een leuk leven te hebben jowan. Hard werken maar wel veel inspirerende bezigheden. ********************************************** Zwiep naar het werk ! Hallo Reacher, Je opmschrijft het prima: hard werken maar daarnast ook genieten. Sinds ik mezelf en mijn verslaving volkomen geaccepteerd heb, weet ik al mijn plussen en minnen (nou ja, bijna allemaal, zoveel kunnen het er toch niet zijn....??) Weet ik mijn belemmeringen en mijn vrijheden en daar leef ik naar. Zolang ik mijn dagelijks "receptje" maar neem, komt het goed met mij. Dat geloof ik. Dat "receptje" bestaat eruiit dat ik in een werkende relatie met mijn Hogere Macht blijf, dat ik aan mijn programma werk en dagelijks contact hou met lotgenoten. Daarnaast helpt het ook de boodschap uit te dragen naar hen die er open voor staan. Mijn leven hoeft heus zo moeilijk niet te zijn. Heb een fijne tijd hier en hou het zo droog als je wil. Ik drink vandaag NIET, want dat is me gisteren beregoed bevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 10 minuten geleden zei Zonnetje: Goede morgen iedereen, hey Yvonne da's lang geleden! Dat is inderdaad een hele tijd geleden Zonnetje, Welkom terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Merci , ben ook blij om de moed te hebben op deze site terug te komen. Heeft me in't verleden veel geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Hoi lars. Weer even 2 (jawel twee!) ongevraagde tips van een dame in de wachtstand. Ik vind je leuk dus gebruik jou maar even als anker. 1. Hard hoesten doet evenveel pijn als zacht hoesten maar Is wel effectiever. Bereid je dus voor op de pijn, haal heel rustig veel adem in en hoest dan echt. Pijn dut t toch. 2. Je gesprek vanmiddag. Bereid jezelf voor op niet de nee, want (want die zal komen, dus daar hoef je niets mee) maar op het vervolg daarvan: "wat moet ik voor jullie kunnen om het wel verantwoord te vinden". De rest van het gesprek (als jij de goede vragen stelt) kunnen jullie dan (samen) vaststellen wat er nog moet veranderen of gebeuren. Liefst zo concreet mogelijk. Dat geeft jou richting de komende tijd en helpt hun met jou loslaten. Want geloof me: perfect worden zal je niet, dus loslaten zullen ze je niet. En niet eens uit gemenigheid. Gewoon uit zorg en onmacht. Regie nemen over jouw deel heet dat. Niet eenvoudig. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden