Sowhat Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Lars,het heft in eigen hand nemen zal je een goed gevoel geven,je niet zo lijdzaam en afwachtend opstellen! Ook al duurt het lang,kom op,tijd voor actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Ik ben bang dat je binnen de kortste keren weer drinkt Lars als je rechtstreeks op kamers gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Daar ben ik ook bang voor. Eerlijk gezegd denk ik dat Lars zijn opstandigheid ook wel herkent. En ook herkent dat hem dat niet veel oplevert dan weer meer ellende. Het lijkt in ieder geval niet op "netjes denken" zoals het bedoeld lijkt. Dit is solo, terwijl samen het motto is, wil je duurzaam resultaat. Als je je niet gehoord en gezien voelt, ligt de oplossing in het aangaan van dat probleem. Wel met: eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid. Dat lijken basisregels om met anderen om te gaan. Ik wens je veel kalmte, moed en wijsheid, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Lars, vanuit boosheid zo'n stap zetten lijkt me niet de goede actie. Al begrijp ik wel dat je je klem voelt zitten. Kun je niet samen met je dochter een gesprek hebben en vadaaruit zoeken naar een oplossing die wat meer stapsgewijs is wellicht? nou ja, ik weet het natuurlijk ook niet. Beste stuurlui enz. Maar sowieso zou ik doen wat ik altijd zeg, paar nachtjes erover slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 @Lars, ik wens je sterkte. Ik ben nog niet zo lang hier en ik vind het redelijk overweldigd alle informatie. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte. Ik hoop dat er ook ruimte is voor alledaagse dingen die mij bezig houden om weg te blijven van de wijn. De ditjes en datjes. Vandaag onder werk enorm 'trekmoment' volgens definitie van @Bor. Gelukkig weer weg. Dadelijk hardlopen en het streven om droog te slapen, niet voor niets opgegeven voor dagpact. Ik meld me straks weer voor alle zekerheid. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Actie hoeft natuurlijk niet meteen een kamer zoeken te zijn. Actie is ook je goed inlezen over de WMO en van daaruit actie ondernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 31 minuten geleden zei Lars: Het is gewoon genoeg geweest @Lika. Op naar een volgende stap en een vrij leven. Das de grap.... een vrij leven bestaat niet,.lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 @roodborstje goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Piep! Jopie, een bijzonder gevoel als iemand je idee/overtuigeing citeert. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 (bewerkt) Ah bor...dat is moeilijk uit te leggen maar dacht net tzelfde als joops toen ik lars las. In bepaalde zin liggen we toch allemaal aan de band. Alleen al de verantwoordelijkheden die je hebt tov anderen, ongeschreven lijntjes, geschreven lijntjes etc. Maar ook je verslaving, verwachtingen, Soit, wat is vrij zijn he? 12 april 2017 bewerkt door fleurtje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 En niet te vergeten: de verantwoordelijkheid voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Je opname brengt niet alleen slechts mee lars. Zo ben je al een tijdje droog, kwam je uit de kast en heb je nog steeds een aantal dierbaren om je heen. Dat zijn supergrote evoluties. Natuurlijk begrijp ik ook wel je nood aan t spreiden van je vleugels. Je bent al een oudje...maar doe t alleen als je weet dat je sterk genoeg staat en niet vanuit een impuls. Al dat je hebt opgebouwd moet stevig staan. Zoniet ben je al verloren voor je begonnen bent Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 1 minuut geleden zei jopie: En niet te vergeten: de verantwoordelijkheid voor jezelf Zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Denk je dat je fysiek overwicht op hem kunt hebben, Lars? Dreigend voor hem gaan staan, voor mijn part zijn arm op zijn rug draaien. Zou dat lukken? Daar hoeft niet bij gepraat te worden en het is wel duidelijk als eenmalig signaal, als je er verder rustig bij blijft. Normaal zou ik er niet voor zijn, maar in dit geval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Dat begrijp ik ook niet Lars. Ze kunnen je toch wel leren hoe je dat doet. Het is ook niet niets om overeind te blijven in een groep. Ik denk dat veel mensen dat een opgave vinden. En jij misschien meer dan anderen, maar dat je het maar alleen moet uitzoeken vind ik raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Nee. Begrijp ik. Misschien even heel iets anders doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Naar voor je Lars. Ik weet niet precies wat er speelt, ik lees wel dat je er erg gefrustreerd door raakt en dat het je aandacht afleidt van wat je aan het doen bent: je leven op de rit krijgen. Alsjeblieft, ik geef je een voor onder je riem. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Hoi Fiet! Ging het goed vandaag? Roodborstje ook weer goed gedaan! Lars je bent inderdaad in korte tijd super ver gekomen. Je bent en blijft een baas dat je die pester niet uit het raam gooit. Probleem is dat jij de pineut bent als je het veld ruimt voor hem en op kamers gaat. Jij weer in je eentje en misschien wel aan de drank en die gladiool pikt er weer een ander uit in de pikorde. Brrr wat een somber toekomstbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Ik schiet snel mijn bed in, trusten! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Droog de dag afgesloten en heerlijk gelopen. Lekker slapen allemaal. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 @Bor , je maakt mijn lach van de dag. Dank voor het bericht. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Ik kom me even succesvol afmelden, een mondvol is dat altijd. De eerste week weer... slaap goed allemaal rapilos en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 T ging goed, dank je wel. Ondanks een heftige vergadering waar ik heel chagrijnig vandaan kwam, voorheen reden om 'troost' te zoeken. Nu maar mijn huis gedweild . Welterusten allen. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden